Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 19:14

Hallo!

Ik open dit topic omdat het, denk ik, leuk is om met elkaar te bespreken wat voor opdrachten je hebt, hulp te vragen als je ergens vastloopt of gewoon lekker te praten over wat je gezien hebt tijdens je tochtje door de stad voor Roamler.

De officiële website:http://www.roamler.com

Wat is het?
Roamler is een applicatie voor op je IPhone. Je krijgt opdrachten binnen een schaal van maximaal 10 km, door deze opdrachten uit te voeren kan je XP en/of wat geld verdienen.

3 verschillende soorten opdrachten:
de bruine schoenafdrukken
Dit zijn opdrachten waar je wel even voor op stap moet. meestal (zeg nooit nooit ;) ) krijg je hier alleen maar XP voor. Je moet dan bijvoorbeeld het mooiste plekje bij jou in de stad op de foto zetten, of een scrabble van chocoladeletters maken!
het blauwe bankje
Ook hier krijg je meestal geen geld voor. Maar ze zijn dan ook lekker vanuit je luie stoel uit te voeren! Het kan bijvoorbeeld dat je een quiz moet doen, of je koffievoorkeur op de foto zetten.
het groene oog
De leukste, maar vaak ook moeilijkste, opdrachten! Hier krijg je wel geld voor. het bedrag varieert tussen de 2 en soms wel 5 euro! Hier moet je dan ook wel wat voor doen. Bijvoorbeeld de AppleStore bij jou in de buurt bezoeken. je moet dan minimaal 3 minuten blijven, de klanten tellen, de medewerkers tellen, kijken of je begroet wordt en tot slot een foto van de voorkant maken.

Hoe kan ik Roamler gebruiken?
Tot nu toe is het beschikbaar op de IPhone 3GS, 4G en 4GS. Je kan alleen op uitnodiging een account aanmaken. De uitnodigingen zijn via een andere Roamler gebruiker te verkrijgen. Meestal zijn er wel een paar mensen die er een aanbieden op de Facebook pagina. Maar ook de Roamler bloggen in de gaten houden is een aanrader. Ze worden ook via marktplaats aangeboden, maar om ze hier te kopen wordt sterk afgeraden.

De levels
Roamler heeft 6 levels. Als je in level 1 bent is er een 'roadmap naar level 2' deze opdrachten moet je allemaal uitvoeren om in level 2 te komen en ook andere opdrachten te krijgen, waaronder betaalde. Het aantal levels staat overigens ook gelijk aan het aantal opdrachten dat je tegelijk kan accepteren. En soms zijn er opdrachten die alleen geschikt zijn voor mensen in level 3, 4, 5 of hoger.

De algemene ranking
er is een algemene ranking van Nederland. Iedereen, ook al begin je net, kan hier hoog in eindigen! dat is zo omdat je verdiende XP namelijk maar 7 dagen tellen. Dus heb je maandag 100XP verdiend en de rest van de week niets meer, dan zal je de maandag erna weer op 0 staan in de ranking. Op je account blijven deze punten uiteraard wel staan.


Ik denk dat ik het zo redelijk goed heb toegelicht, ik heb overigens ook nog 3 invites te vergeven dus interesse? Stuur me jouw mooiste foto via PB of in dit topic en misschien wordt hij wel van jou! Het moto van Roamler is niet voor niets Quid pro quo!

groetjes Jette


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:03

Ik meld me :D

Ben nu op level 1. Op dit moment heb ik 390xp.

Vind het best wel leuk, goed nadenken over hoe en waar ik bepaalde opdrachten zou kunnen uitvoeren.

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 20:57

Wow, moonchloe. Heb je snel gedaan!

Ik ben trouwens is level 4 met 4356XP

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:25

Ik zoek al vrij lang naar een invite... En mijn huisgenootje heeft ze vergeven al... :(

Hebben jullie al echt nuttig uitbetaald gekregen?

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+10 |PR:220| ZZL+1 |PR:213,5|
SGW: B+17 Springen: B*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:48

Ik heb geen paypal account, dat schijn je te moeten hebben. Dus ik kan er niet echt iets over zeggen. Maar ik doe het eigenlijk ook niet voor geld maar voor mijn lol.

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 00:51

Echt rijk word je er ook echt niet van, maar aangezien het een redelijk uniek ding is (met leuke opdrachten als ik zo met mijn huisgenoot meekijk!) ben ik benieuwd of het écht werkt om er geld mee te verdienen (en niet zoals die klikmails dat je pas na tig euro kan laten uitbetalen)

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+10 |PR:220| ZZL+1 |PR:213,5|
SGW: B+17 Springen: B*

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 01:20

Ik meld mij ook aan! Heb nog maar pas 1 'welkoms'opdracht gedaan en toen was het al te donker voor een speeltuintje en ik moest weg; dus kon mijn 'koffie' ook niet meer doen. Wordt dus morgen of overmorgen pas!

Maar ik vraag mij af, ik woon zelf in Amsterdam, maar kan ik ook de speeltuin fotograferen als ik bij mijn ouders ben (niet in Amsterdam)?

"Ge-ge-ge-ge-ge"

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 09:18

@lieziej ik heb er in 4 maanden tijd €124,25 mee verdiend. Moet zeggen dat ik tussendoor even minder actief ben geweest en dit geld vooral in de laatste 1,5 maand heb verdiend. Maar, vind het toch een lekker zakcentje :D

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 10:58

Pinootje schreef:
Ik meld mij ook aan! Heb nog maar pas 1 'welkoms'opdracht gedaan en toen was het al te donker voor een speeltuintje en ik moest weg; dus kon mijn 'koffie' ook niet meer doen. Wordt dus morgen of overmorgen pas!

Maar ik vraag mij af, ik woon zelf in Amsterdam, maar kan ik ook de speeltuin fotograferen als ik bij mijn ouders ben (niet in Amsterdam)?

Ja, dat kan vast wel :j

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 12:23

@jette, zo! Dat is lekker! Ik ga zo even op zoek naar een foto :o kan hij elk onderwerp hebben?

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+10 |PR:220| ZZL+1 |PR:213,5|
SGW: B+17 Springen: B*

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 14:09

MoonChloe schreef:
Pinootje schreef:
Ik meld mij ook aan! Heb nog maar pas 1 'welkoms'opdracht gedaan en toen was het al te donker voor een speeltuintje en ik moest weg; dus kon mijn 'koffie' ook niet meer doen. Wordt dus morgen of overmorgen pas!

Maar ik vraag mij af, ik woon zelf in Amsterdam, maar kan ik ook de speeltuin fotograferen als ik bij mijn ouders ben (niet in Amsterdam)?

Ja, dat kan vast wel :j


Zolang er geen plaats in de zwarte balk onder de opdracht, als je hem aangklikt hebt, staat. Maakt het inderdaad niet uit :j

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:37

Ik ben alweer wat verder inmiddels. :). Nu moet ik wachten tot mijn 2 opdr geaccepteerd worden en morgen kan ik pas de speeltuin doen, hmpf. Ben benieuwd wat de volgende opdrachten zijn.

"Ge-ge-ge-ge-ge"

Miiejs
Berichten: 1830
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Xxxxx

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:41

Klinkt wel erg leuk!! Ga even opzoek naar een uitnodiging!
Moet je daarvoor wel eerst zelf de app downloaden?

TurdusMerula

Berichten: 23903
Geregistreerd: 09-04-05

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:44

Klinkt alsof ze consumentenonderzoek combineren met mysterieshoppers (hoe heet dat, dat je 'stiekem' een bedrijf bekijkt). Op deze manier is dat heel slim aangepakt. :j

Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
paardplus.nl
Paardplus op Facebook

Mies

Berichten: 3988
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Soest

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:51

Ik heb het ook al gedownload en het lijkt me ook erg leuk om te doen. :j
Heb al 2x geprobeerd een invite te krijgen maar was het niet geworden. Wat voor foto wil je?

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:52

Ja app kan je wel al downloaden, maar je kan er niks mee zonder invite.

"Ge-ge-ge-ge-ge"

Kirstennn_
Berichten: 365
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 16:02

Het klinkt inderdaad echt leuk. Mooie bezigheid en nog effectief ook! Nu nog een invite vinden.

Be you.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 16:07

Ik heb tot nu toe 12 opdrachten gedaan, ik moet er nog 2 voordat ik naar level 2 kan. Helaas heb ik nu geen opdrachten meer. Is dat normaal? Moet ik gewoon beetje geduld hebben?

Helaas kan ik pas een invite sturen als ik naar level 3 ben gegaan :)


SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 16:10

jammer dat ik geen iphone heb, dit zou echt iets voor mij zijn!

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 19:45

Mies schreef:
Ik heb het ook al gedownload en het lijkt me ook erg leuk om te doen. :j
Heb al 2x geprobeerd een invite te krijgen maar was het niet geworden. Wat voor foto wil je?


De mooiste die je hebt, onderwerp maakt niet uit. Gewoon uit pure interesse en omdat je met Roamler ook veel foto's zal moeten maken.

MoonChloe schreef:
Ik heb tot nu toe 12 opdrachten gedaan, ik moet er nog 2 voordat ik naar level 2 kan. Helaas heb ik nu geen opdrachten meer. Is dat normaal? Moet ik gewoon beetje geduld hebben?

Helaas kan ik pas een invite sturen als ik naar level 3 ben gegaan :)


Als je vorige opdracht goedgekeurd is zou je een nieuwe moetne krijgen. Maar toen ik in level 1 zat (maar de roadmap is ondertussen behoorlijk aangepast) was er ook een opdracht waarin ze een foto wilde van waar je 's ochtends je nieuws vandaan haalde. Is dat toevallig deze opdracht? Die was namelijk alleen tussen 6 en 11 uit te voeren, uit mijn hoofd

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:36

Je hebt gelijk, jette. Ik had het even gevraagd en inderdaad moet ik de ochtendnieuws opdracht doen.. Morgen maar eventjes doen.

Anoniem

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:40

Lijkt me erg leuk dit!
Iemand die mij een invite wilt sturen? Of kan ik daar iemand voor zoeken op een website oid?

schotkamp
Berichten: 136
Geregistreerd: 28-02-11

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 20:48

Ook mij lijkt dit erg leuk. Iemand die mij een uitnodiging zou willen sturen?

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 22:14

wow er is aardig meer animo dan ik verwacht had :=
dus we gaan er maar een wedstrijdje van maken, aangezien ik vind dat iedereen een eerlijke kans verdiend! Ik heb ondertussen nog 2 invite's te vergeven. Dus heb ik besloten om 2 categorieën te maken. De winnaar van elke categorie krijgt een invite. Als categorieën zijn er dieren (van vlinder tot olifant, alles telt) en landschap/omgeving (van een skyline tot een mooi mistig weiland).

de wedstrijd loopt tot woensdag 7 december 24.00, veel succes!

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Roamler, geld verdienen met je IPhone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:37

Ik ben fanatiek aan de slag gegaan! Mijn eerste 2 opdrachtjes gedaan, en nu moet ik morgen de speeltuin doen en een gevaarlijke situatie... Eerst eens even goed denken welke situaties ik wil gebruiken....

Gerrits Fabrio RW (Krack C x Gribaldi) : B+10 |PR: 197| L1+11 |PR: 210| L2+10 |PR:197| M1+13 |PR:206,5| M2+10 |PR:197,5| Z1+12 |PR:233.5| Z2+10 |PR:220| ZZL+1 |PR:213,5|
SGW: B+17 Springen: B*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 32 bezoekers