yeah, ik heb en ratje! Zier zijn de foto's!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 18:46

Hoi!

Vandaag heb ik een ratje gehaald. Het is een jong Husky ratje. Echt heeeeeel lief Lovers
Ik wou hem de naam Hicky geven! Da is echt cool! Maar iedreen kraakt mn naam af Boos! Wat vinden jullie ervan? Nog geweldige ideeen?

Hieronder zijn foto's!

[img]../upload/213/hick2.jpg[/img]


[img]../upload/213/hick4.jpg[/img]


[img]../upload/213/hick5].jpg[/img]


[img]../upload/213/hick7.jpg[/img]


[img]../upload/213/hicky_huisje.jpg[/img]

Lief he?

xxxjes Kim

_________________
<FONT COLOR="pink">
Ik zag je voor het eerst, lopend in je wei.
Ik was direct verliefd op je, en nu ben je van mij!
<font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pinky_girl op 2001-05-22 19:52 ]</font>


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:05

Hicky??? Misschien is Huppel leuker *LOL*

Afbeelding

Plaatje van mijn toenmalige (5 jaar terug) Siamese Sealpoint, bovenop, onderop ligt deze (inmiddels overleden) Musti, en aan de zijkant mijn gisteren overleden Husky rat Miffy...die dus ongeveer 3 jaar geworden is.

Lovers



_________________
<table border=0><tr><td><FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT></td></tr></table>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-05-22 20:06 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 19:12

aaah gister overleden Verdrietig
Heb je er nu nog? Die witte he? als ik het goed begrijp? Ik wil er opok nog wel meer. Maar ik doe het in fases. Eerst deze lief/tam maken. dan ff een mannetje erbij. Dan 1 jonkie houden ofzo en dan er nog eens 1 tje bijkopen Lovers.

Zijn schatjes he?

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:21

Ik houd al ratten sinds ik 9 jaar was, ik ben nu 24 jaar. Heb 6 nesten gehad waarvan 3 gehouden en 1 miskraam (waaruit er 1 bleef leven) en een oppasnest met 13 jongen...uit ervaring kan ik je vertellen dat het veel makkelijker is om direct 2 ratten te kopen....er steeds 1 bij doen vinden ze vaak toch iets minder.
Alhoewel ligt dat aan de rat zelf, vooral volwassen ratten hebben tegenover jonge ratten zoiets 'zeik niet zo' 'bespring me niet steeds!'
*LOL*

Al de ratten op de foto zijn overleden.
Dit is een foto van 3 jaar terug.
De Siamese dame had ik toen al 2 jaar toen ik de 2 mannetjes erbij kocht. Met de bruine rat Musti kon ze het op een gegeven moment wel goed vinden

Afbeelding

Maar de andere Miffy vond ze te druk.
Ik heb hun gekocht omdat ik wist dat zij niet lang meer zou leven en haar maatje (een zusje uit dit nest hieronder, kwam zij ook uit);

Afbeelding

Afbeelding

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:25

aaahhh...schattig, die mega muizen... Lachen
Ik wilde eerst ook een rat, maar nu krijg ik kat... Cool
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet van die muisjes houd hoor...die zijn suuuuper lief....alleen sommige bijten...
Ik vind het een leuke naam hoor!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:03

he orrie, cool zeg, die witte op de eerste foto, de mijne is precies zo, ook wit met zn neus een beetje bruin getint, had die van jou ook rode ogen??? (reincarnatie?!)allen was die van jou een vrouwtje he, mijne is een mannetje *LOL*
oh en pinky, gefeliciteerd met je ratje hoor! en als jij hicky leuk vind dan noem je em toch zo, vind het best grappig.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:49

wij hebben er ook 5 *LOL* 2 vrouwtjes en 3 mannetjes 1 mannetje zit apart want die is heel agressief Dumpertje Hij is gewoon los gelaten op straat toen de vorige eigenaar 'm zat waren.
paar kinderen wilde 'm vangen maar kregen 'm niet ruim een week later is ie op de ponyclub hier achter aan komen lopen had super honger en ging onder de voersilo zitten 1 van die kinderen die 'm eerder wou vangen kon 'm nu wel vangen en is samen met m'n nichtje hier gekomen.
Hij is roodbruin met 4 witte voetjes.
dan heb ik een vrouwtjes husky(vrouwke) een hele zwarte met witte buik en 4 witte voetjes zwartje en een tweeling broers die je dus niet uit elkaar kunt houden ze zijn zandkleurig jut en julworden in september 2 vrouwke is net in maart 1 geworden en zwartje is van 21 feb dit jaar

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 10:44

ach wat schattuggg Lachen Ja ik zit idd ook te twijfelen of ik vanaag Hick's zusje erbij ga halen... Ze lagen zo lief met zn 2en te slapen, en Hick is nu zow alleen Boos!
Ik vidn het best beetje stom Frusty van mezelf, maar met beetje geluk is ze er straks nog en dan haal ik dr gewoon stiekum! Party!!
Mmmzzz moet ik alleen een art 6 km op de scooter meenemen Verward

Uhm ja...

Groetjes kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 11:01

Party!!
Ik zou er zeker een ratje bijnemen joh, alleen is ook maar alleen he. Wij hebben er op het moment zo'n 13 van zitten, enige dierjes. Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-01 11:16

ppppff 13??? damn! Lachen
Mijn moeder vind dat ik het nog een paar daagjes moet afwachten... totdat Hick redelijk aan mij gewend is... Maar ja ik zie wel. Als ik iets in mn bol heb.... }>

Groetjes kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 12:13

ow jee,
wat schaam ik me diep!!
ik heb ook een huskey ratje, niet eens zolang geleden gekocht, en heb er nog helemaal geen foto van Clown
maar op deze lijkt zij heel veel,
Afbeelding

mijn huskeyrat heet laika.

ps hier staan al mijn ratten op hier dus

groetjes lara

_________________
vliegeniers die vliegen.
maar ik kan er ook wat van!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-05-23 13:15 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-05-23 13:16 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, ImkeTarek, Josien_, Kaetibangsi, Karla, Karmandi, Liselot, Love_Rosie, Mrskiwi, Sababber, Westerntrail, xSannee, YvonneV en 59 bezoekers