Nét hoofdprijs IR gemist.... Baal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Nét hoofdprijs IR gemist.... Baal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 13:10

Vandaag kreeg ik dus deze brief thuisgezonden, met een nieuw dressuurproevenboekje.... Jammer dat ik niet uit de hoge hoed ben getoverd. Ik (Coby van) Baal (en) er wel een beetje van...:


Het aantal reacties op de eerste editie van de prijsvraag getiteld ´In één oogopslag´ heeft de stoutste verwachtingen overtroffen. Honderden ruitersportliefhebbers waagden een poging om te raden waarvan de getoonde foto een detailopname was. Een lastige opgave, zo bleek. Meer dan 60% van de inzenders dacht dat het ging om een elektronisch score- of tijdwaarnemingsbord. Het resterende percentage bracht de opname (terecht) in vervand met Datatag X6, het bekende diefstalpreventiesysteem. Toch wisten uiteindelijk slechts 5 inzenders precies aan te geven waar het om ging: een detail van de opvallende preventiebutton!

Maandag 22 juli j.l. heeft Coby van Baalen een greep gedaan uit de hoge hoed met vijf blanco enveloppen. Daaruit viste zij Renée Herder uit Drachten als hoofdprijswinnaar. Zij mag Dressuurteam van Baalen vergezellen tijdens een van de concoursen aan welke het succecvolle team de komende maanden zal deelnemen. De vier overige juiste inzenders hebben inmiddels het beloofde Dressuurboekje ontvangen.

Winnaars 1e editie prijsvraag 'In één oogopslag'

Hoofdprijs:
Renée Herder, Drachten

Troostprijs:
Jolanda van der Walle, Nieuwolda
Marijke Peeters, Houten
Marïette Jansen, Bunnik
Veerle Duijs, Sint-Michielsgestel (IKKE)


Nu heb ik 3 dressuurproevenboekjes. Wat ik daar nou mee moet beginnen?
Het gaat overigens wel lekker zo, eerst 2 kaartjes van Bit voor de Horse Event, en nu een troostprijs van IR.
Ben ik toch nog ergens goed in Haha!

Toos paardloos


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:34

Hè balen net de hoofdprijs gemist. Maargoed, ik kom vaak niet eens bij de troostprijzen terecht, ik win echt nooit wat.
Dus je hebt al meerdere proevenboekjes? Ik niet Schijnheilig Knipoog

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:16

jammer joh stuur maar een boekje op ik heb er nog geen Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 15:53

ik heb alleen een ouwe, nog geen nieuwe (rijd geen wedstrijden meer, wil t misschien (haha, mij kennende) weer gaan doen)....
Idd heel erg balen, behoor je tot de 5 die het goed hebben, zit je er weer niet bij!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 18:00

he hallo
gefeliciteerd
groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 18:24

B(a)alen zeg!
Nouja, 3 proevenboekjes kunenn handig zijn...
Maar mocht je er een teveel hebben,... ik moet er toevallig nog een hebben Knipoog Schijnheilig Tong uitsteken

Echt super balen... Lijkt me een super mooie hoofdprijs...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

handig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:50

hoi veerle, proficiat met je prijs!!!!
dat is even handig drie boekjes. 1 in de auto nog 1 in de achterbak en ja wat te doen met nummer 3. volgend jaar meenemen naar ermelo. daar kunnen ze nog wel wat boekjes gebruiken.

groetjes karin en skippie

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-02 23:01

En dan zeker weer in Ermelo 1 boekje uitlenen en weer twee voor terugkrijgen? Dan krijg ik echt een overdosis en kan ik een bibliotheek gaan beginnen, haha. Heb jij geen boekje nodig?

Toos paardloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 08:17

Dan baal je idd best een beetje zeg!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 11:36

Jammer dat je het net niet geworden was. Maar wel een boekje, handig als je de andere 2 kwijtraakt!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 12:55

goh, heb jij ook al zo'n brief gekregen? ik ook! Huilen ik baalde ook al zo, ik had graag eens les gehad van Coby! maar goed, we kunnen altijd nog gaan kwartetten met onze dressuurboekjes nietwaar Haha! (ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen er deze prijs hebben gewonnen!!)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 11:15

Haha, Mariette, dan zijn er toch 2 heeeeele slimme Bokkers hier aanwezig. Als er maar 5 waren die het goed hadden en twee ervan zijn Bokkers, dan zegt dat toch wel iets over ons niveau Haha! Bloos !!!

Ik vind het echt heel jammer dat we niet gewonnen hebben. Trouwens, de opgave van die datatag was niet zo moeilijk, ik zag het meteen, en jij?

Volgende keer wil ik weer prijs, alleen dan kunnen we niet zo'n mooie hoofdprijs winnen.... Huilen

Toos paardloos

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 11:22

Ik had het ook goed, en heb meegedaan, maar heb niets gewonnen, dus je mag nog niet klagen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 13:19

heej balen zeg...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 08:33

germie schreef:
Ik had het ook goed, en heb meegedaan, maar heb niets gewonnen, dus je mag nog niet klagen.


Misschien heb je je antwoord niet goed omschreven?

Ik neem aan dat ze bij IR wel weten wat goed en niet goed is? Haha!

Toos paardloos

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 11:51

imker schreef:
Ik vind het echt heel jammer dat we niet gewonnen hebben. Trouwens, de opgave van die datatag was niet zo moeilijk, ik zag het meteen, en jij?

Volgende keer wil ik weer prijs, alleen dan kunnen we niet zo'n mooie hoofdprijs winnen.... Huilen


Ik heb zo'n ding zelf op mijn zadel zitten en zie het dus dagelijks! niet zo moeilijk dus.. onee we zijn superslim Schijnheilig

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 12:00

Hahaha, ik wist het wel, het IQ van ons is onoverwinnelijk!!!!

Toos paardloos

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:06

ZEg eh Imker, ik heb het zekerweten goed omschreven, heb voor de zekerheid de link naar de Datatag site vermeld, Dus m'n IQ is ook goed.
Ik heb dan niet precies gezegd dat het om een button ging, maar wel om het logo, dat ze zadels ermee beveiligen (chip/button op zadel) en dat er ook Datatags voro fietsen zijn, dus ............................................

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 12:27

Dan moet je mij niet aanvallen, maar Imperial Riding! Bloos
Ik kan er ook niets aan doen dat zij zeggen dat er maar 5 het goede antwoord hebben gegeven. Bel ze eens, zou ik zeggen.
Als ik in jouw schoenen stond, en zeker wist dat ik het goed had, zou ik zeker bellen.
En dat van Rhijnauwen en mij, dat is maar gein, hoor. Je moet niet alles persoonlijk opvatten… Lovers

Toos paardloos

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:59

Doe ik ook niet hoor, en ach, ik win nooit wat dus ik ben er wel aan gewend. Dit was ook de eerste keer sinds tijden dat ik weer eens meedeed met een prijsvraag. Hoewel ik wel altijd met het tourspel (van dagblad van het noorden) meedoe. Levert ook nooit wat op, meestal zit ik tussen de 100 en 200 ste plaats, niet slecht op 7000 deelnemers, maar niet genoeg voor een prijs. Dit jaar was ik erg slecht, 6004 ofzo

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 13:49

Ik weet het niet. De laatste tijd val ik erg in de prijzen. Eerst bij de Bit en nu weet dit (rijmt).
Weet nog iemand een site voor een prijsvraag over paarden?

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, Groetje, Jet, Lanoca, Nienken, petraaken, Sterrenpony en 107 bezoekers