Hoe nu verder??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Hoe nu verder??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 17:25

Waarschijnlijk weet ongeveer iedereen nu wel dat ik Once dus ga verkopen. Ik heb er veel pbtjes over gehad en dat vind ik heel lief van jullie. Dank jullie wel daarvoor. Ook op msn heb ik het er veel over (dank je wel Jessica Lovers ). Ik heb goed nagedacht over wat ik met Once moet en ik ben tot de conclusie gekomen dat het (weer) niet klikt. Dat weer slaat terug op Brando, die ik ook besloot te verkopen omdat het niet klikte. Ik zoek gewoon de verkeerde paarden uit lijkt wel. Ik hoop ooit een paard te vinden waarmee het wel klikt. Het het gewoon goed aanvoelt enzo. Maar nu weet ik gewoon niet wat ik wil. Op zoek naar een nieuw paard? Helemaal stoppen? Een pauze inlassen en af en toe eens op een paard van een ander stappen? Niet op zoek, maar als ik een paard tegenkom wat me wel wat lijkt toch gaan kijken? Zo stom, ik weet gewoon niet wat ik wil.

Dit was weer even een zeurbericht van mij, maar ik wilde jullie toch even op de hoogte houden.

Liefs Joleen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 17:40

Volgens mij heb ik wat gemist, maar je doet haar dus definitief weg? Wijze beslissing, als het niet klikt dan is het voor zowel het paard als voor de ruiter het beste om 'uit elkaar' te gaan. Wel vervelend hoor, eerst Brando en nu Once.
Als ik jou was zou ik daarna gewoon even helemaal een pauze inlassen. Dan kun alles even op een rijtje zetten (Once verkopen is vast geen makkelijke stap) en kijken wat je verder gaat doen. Misschien begint het wel weer te jeuken, die paarden, of misschien neem je er juist een tijdje afstand van. Je moet gewoon ruim de tijd nemen, denken wat je gaat doen. Je bent nog jong, tijd zat om te kijken wat je precies wilt. Erg belangrijk, want mocht je weer een paard willen kopen is het belangrijk niet op het hetzelfde probleem te stuiten.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 17:40

Hoi.
Geen zeurbericht hoor Lachen

je hobbelt maar een end weg op candy(niet te ver dan kan ik het niet bijhouden) en als je iets ziet wat je aanspreekt zeker gaan kijken, want wie weet is dat wel JOUW paard Party!! Ik hoop het echt heel hard voor je dat je snel een lief goed passend paard hebt en tot die tijd is can er nog Lovers

Succes!

Liefs monica

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 17:45

Dank jullie wel allebei, heel lief! Moon, ik hobbel niet te ver dan hoor, zal rustig aan doen. Tong uitsteken Wel heel erg bedankt voor je lieve aanbod!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 18:43

Ik heb dus ook wat gemist.
Wat jammer zeg dat het niet klikte tussen jou en Once.
het is natuurlijk heel erg moeilijk, maar ik denk dat het beste zou zijn voor jullie 2 om Once te verkopen.
echt heel vervelend voor je! verder wens ik je alle suc6 van de wereld dat het met je volgende paard wel klikt!(als er een volgende komt)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 19:00

Denk idd dat misschien een pauze wel even goed is. En zoals Monica al aanbied gewoon lekker rijden op Candy. En dan over een tijdje misschien wel rustig aan opzoek gaan, net zoals je naar Once bent gaan zoeken want dat heb je goed gedaan, daar heb ik veel bewondering voor.
Ik hoop voor je dat je een goed tehuis vindt voor Once. Sterkte ermee meis!


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-02 19:03

Dank jullie wel. Lovers Maar die zoektocht is toen toch weer verkeerd gelopen. Nou, ik kijk wel wat ik doe. Misschien zo af en toe eens een paard gaan bekijken. Ik houd jullie op de hoogte hoor!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 21:25

Sterkte hoor Joleen, maar een pauze en af en toe paarden van anderen rijden is helemaal geen verkeerd idee. Ooit kom je de ware JURGA tegen (variant op Jacob *LOL* )

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 22:16

Ik zou ook even een tijdje pauze houden, en op Monica dr aanbod (wat ik heel lief vind) ingaan! Als je een leuk paardje tegenkomt waarbij het heel toevallig goed klikt kun je altijd nog overwegen een nieuw paard aan te schaffen. Succes!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 23:50

Lekker gaan boktmeeten en op paarden van Bokkers gaan rijden (wanneer kom je hier een buitenritje maken)
houd de advertentie's in de gaten en als er 1 instaat die je wat lijkt gewoon eens gaan kijken.
je hebt het met once geprobeerd en het klikt niet dat is jammer maar je bent wel zo eerlijk misschien gebeurd het nog wel een paar keer dat het uiteindelijk niet klikt maar ooit is er een paard waarmee het wel klikt waarmee je echt wat hebt.
succes en sterkte

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 23:57

niet opzoek gaan, dat werkt vaak niet. Ik zou gewoon lekker op candy wat rond hobbelen, en dan komt de ware vanzelf.

Heel veel sterkte er mee.

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 01:22

Wow ik heb ook iets gemist Verward Zag jullie al als de 2 dikke vriendinnen met de 2 leuke paardjes waar alles rooskleurig was maar dat is dus niet zo...
Heel erg jammer, ik vond het een mooi paardje en je stond er leuk op, maar als het niet klikt dan is dat zo en denk dat je je daarbij neer moet leggen...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 19:13

En bij deze ben je ook uitgenodigd om bij mij een rondje te komen rijden als je eens in de buurt bent...*LOL* Gaan jullie nog naar texel of zijn jullie al geweest Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 19:44

Ik heb geloof ik ook ht hele verhaal gemist, maar ik denk toch dat je een wijze beslissing hebt genomen!
Na Brando, vond ik het juist zo fijn voor je, dat je Once had. Op de foto's leken jullie een leuke combi,...
Maar je voelt zelf het beste wat je kunt doen, en als het niet klikt is het echt het slimste en het eerlijkst voor jullie allebei, dat jij een ander paardje gaat zoeke, en Once een nieuw baasje!
Zoek een goed tehuis voor haar,
Ik zou ook op dat lieve aanbod van Monica ingaan, en gewoon, als je een leuke advertentie ziet die je aanspreekt, een keer gaan proefrijden...
Geen haast hebben, gewoon even rustig aan doen...
Je vind je droompaardje wel!
Heel veel succes en sterkte ermee!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:26

jeeeh wat zonde! Verdrietig !!!maar t zal wel beter zijn dan he! ik hoop dat je een heeeeel leuk paardje vind en je moet niet gaan stoppen hoor!!!!das wel zonde!!!!en je mag vast op heel veel andere paarden rijden!!!veel succes met de verkoop!en sterkte....

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 09:34

Sterkte. neem de tijd. Zet duidelijk op papier waarom het met brando en Once niet klikte en houd dit papier bij de hand als je besluit verder te gaan zoeken. Mogelijk je zoekcriteria bijstellen op die punten. Beter een braaf (simpel) paard waar je met plezier mee kunt rijden dan een die de top kan halen maar waar het niet mee klikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AmyJamess, Fly_high, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IngeK, Lielle, lizzy99, Molfre, Sanet, VosjeN en 82 bezoekers