Goed in mijn vel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-01 11:19

Ik heb afgelopen jaar heel veel meegemaakt. Begin vorig jaar erachter gekomen dat mijn toenmalige vriend waar ik 8 jaar mee samen was zwaar aan de coke zat. Dit niet op kunnen lossen want volgens hem had hij geen probleem. In juni vorig jaar uit elkaar. Een heleboel moeten regelen dat ik er bijna gek van werd. Een leuk flatje gekocht en sinds september een super lieve nieuwe vriend, waar ik inmiddels alweer samen mee wonen. Barbiano staat sinds een maandje op de manege in Eersel en het gaat supergoed met hem je ziet dat hij rust in zijn hoofd heeft. Zo zie je maar je kan van de hel in de hemel komen. Moest ik effe kwijt. Groetjes Lisette

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 11:27

Wat fijn dat het nu weer zo goed met je gaat....na regen komt zonneschijn al is het misschien wel erg lang donker voor je geweest!!!

jacqueline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 11:46

Tipje: print dit stukje uit, stop het in je dagboek, en kijk erna als je een keertje in een dipje zit! Fijn dat het zo goed met je gaat; geniet ervan, en laat ons af en toe een beetje meegenieten..... Enjoy! Liefs, Sonja.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 13:53

wow, dan heb jij volgens mij wel een erg " $#@! "periode achter de rug!!
heb van dichtbij meegemaakt wat verslaving met mensen en hun omgeving doet en wat je zei, volgens mij is 'hel' het enige juiste woord..
Hoewel het vaak ook heel 'dubbel' is..
keep going nu en tof dat 't weer helemaal top gaat!
Ikzelf vind paardrijden ( en omgaan met) een aardige vorm van 'therapie' voor mij, als er eens iets is ( prive. school, ..)
hebben julie dat ook?

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-01 18:07

sjeetje klinkt niet fijn, maar het gaat nu gelukkig helemaal weer goed met je. Je hebt een leuke vriend en fijn paard. Zou er erg van genieten. Want je weet zelf vast ook wel heel goed dat alles zo weer over kan zijn. ben Het met sonja eens print stukje uit en gewoon aan terug denken als je het weer wat moeilijker hebt.