HALELUJA.... na 6 Jaar.... eindelijk!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 19:29

HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! NOOOOOOOOOOOOIT meer economie 2 Haha!
Ik ga er tenminste uit dat ik redelijk geslaagd ben. Ik had wel heel opgave 5 vergeten en de liquiditeitsbegroting helemaal niet ingevuld maar ik kon een 0,3 halen en dan stond ik één 4 of een 2,3 en dan sta ik een 5... dus wieweet heb ik gsch ook slecht gemaakt dat ik een 5 sta; dan ben ik alsnog geslaagd.
Ik vier dus alvast even feest... heb morgen nog engelse tekst (maar ik had vorig jaar een 9,7 voor mn VWO eindexamentekst dus daar maak ik me niet druk om) en Nederlands betoog, dat lukt ook wel.
VANAF VANAVON 00.00uur wordt het BOS weer vrijgegeven... ga donderdag direct een heeeeeeeeeleeeee lange buitenrit maken.
Mensen, I survived....

Nu nog even een baantje vinden om in twee weken veel geld te verdienen en dan is dat ook weer goed Knipoog
USA here we come!! BOKKERS rule the WORLD!!!
WALDO is ZOOOOO'n schatje!!! IK ben TROTS op mezelf!!!! Ik ga SLAGEN!!!!
JOEPIE!!
HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
HOERAAAAAA Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:34

Wat een vreugde!!
En terecht. Nog ff de laatste loodjes en dan is het KLAAR.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:36

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Party!! Party!! Wow lekker gevoel man!!!! Echt tof!!! Nu moet de rest nog slagen *LOL* . Maar dat gaat ons wel lukken!!!! Party!! xxx Roos

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:37

hmm... heel erg optimistisch ben ik nog maar niet, wie weet wat er gaat gebeuren...

Maarreh, ik kwam gister na mijn Na examen erachter dat ik ontzettend blij ben als ik straks geslaagd ben, voor 6 vakken dan. Alleen voor natuurkunde zou ik best nog een jaartje naar school willen gaan. Het is gewoon een meesterlijk vak, en onze leraar is echt geweldig. Maar ja, ik heb mijn natuurkunde echt goed gemaakt (goeg genoeg iig)... dus dat is over. Nu nog ff duimen voor de rest van mijn vakken en dan ga ik NOOIT meer naar school...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 19:41

ja... blij trouwens he die smilies!
ik ben alleen erg benieuwd wat ik nu moet doen eigenlijk. Nooit last gehad van teveel vrije tijd, tot na de tentamens en nu dus examens.. ik heb nu constant het idee dat ik 'moet leren' (moet je nagaan... hehe)
Het duurt (gelukkig) nog wel even voor ik mn nieuwe studie begin, dus ik heb alvast een lijstje gemaakt met wat ik nog wil doen (en waar ik nu eindelijk tijd voor heb)
-rijbewijs halen
-veel geld verdienen en heel veel shoppen
-oude hobby tekenen weer eens opdiepen
-mn moeder eens helpen met knutselen voor ons poppenhuis
-heeel veel rijden
-alle leuke boeken lezen (die voor school niet mogen.. men neme Bridget Jones deel 2, flutromannetjes van de supermarkt.. etc)
-in de tuin liggen muziek luisteren
-naar de sauna
-tot twee uur 's nachts oplblijven naar Jerry Springer kijken, enkel om het 'lekker laat oplblijven en niet naar school te hoeven morgen'
-langs mn school brommeren en heeeel hard toeteren en zwaaien naar iedereen die nog blokt... gna gna
-naar de film en films huren
-en dus reizen

Kunnen jullie nog meer verzinnen? Geweldig zo'n gevoel.... 'zwijmel...' Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:50

Ongeveer wat ik deed na mijn examen, alleen tekenen heeft me nooit gelegen. Het poppenhuis was een treinbaan geloof ik.

Het gevoel van VRIJHEID!!!!

Afscheid nemen van school is best gek, de school gaat gewoon door zonder jou (????). Daarna komt het studeren, dat ging bij mij heeeel goed (NOT).

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:56

ik zie mezelf echt al helemaal voor me.
Op mijn diploma-uitreiking ga ik óf niet komen opdagen (heb wel wat beters te doen, en dat papiertje: ACH WAT... heb t gehaald). Maar als ik ga, dan eis ik alle aandacht op en dan zeg ik:
<i>Ik ben blij dat ik klaar ben. Heb mijn diploma, en kan nu eindelijk eens verder met m'n leven. Die zes jaar in dit gebouw zijn me niet in m'n koude kleren gaan zitten. Alle vakken zogen aan het eind van dit jaar, op één na. En dat is natuurkunde. Voor natuurkunde zou ik de hele zooi weer overdoen. 's Ochtends uit m'n bed gaan, en, in tegenstelling tot de afgelopen jaren, ziek in de schoolbanken gaan zitten. Het is echt een meesterlijk vak!</i>
M'n moeder zegt dat ik de leraar, die er hierna mee gaat stoppen, er een heel groot plezier mee doe. En ik weet zeker dat alle anderen het met me eens zijn. In de afscheidsles (met alle na-klanten) kreeg hij een staande ovatie, en mijn leeftijdsgenoten kennende zegt dat heeeeeeel veel..... Echt jammer dat dát over is. Ik ga het niet studeren, dat heeft mijn broer wel gedaan en die was geslaagd met een 9 op zijn diploma (IK ZWEER HET, EEN 10 OID VOOR ZIJN EXAMEN, EN DAT EXAMEN WAS ECHT VERROT), en hij vindt het zwaar, dusseh: lah maah waaiuh!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 20:02

Neeeeee lijkt me ook niks natuurkunde studeren. Maar het vak heeft me sowiezo niet gelegen...
Ik ga niet naar mn diploma uitreiking want dan zit ik in THE USA Lachen
Misschien gaat mn pa filmen voor me, zou ik toch wel leuk vinden Party!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 20:04

ja, dit heb je gemist. Nou, ik hoef echt niet hoor... Tsssk...
Ik ga wel mijn broer uitnodigen om van meneer de kort (de na-leraar) afscheid te nemen. Is echt een fenomenale man! Nooit gedacht eigenlijk, maar echt... *alle duimen omhoog*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 20:50

Ik zou wel op school willen blijven voor economie1 hoe zo'n rotvak het ook is, alle eco-leraren zijn mega! Echt hulde aan de eco-lerearen bij ons op school. Die doen alles voor je - bijlessen, je mag bellen/mailen/faxen als je vragen hebt, ten alle tijde, we gaan regelmatig uit eten met de eco-sectie.....gewoon toppie.

Ik ga in juni ook zoveel lueke dingen doen......
Bijpraten met heel veel mensen, veel lange brieven schrijven naar iedereen, veel paardrijden, veel lezen (er zijn zoveel boeken die ik nog wil lezen) veel cd's kopen, beetje werken, en als afsluiting.....het laatste weekend van juni ga ik naar Rock Werchter!!!!!dan gaan we echt 'het einde' vieren. Heb er nu al zin in!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:16

NOUHOU ik wil ook t einde vieren.
ga ook van school af. mara moet t jaar nog wel afmaken. ga volgend jaar 4/5 havo in een jaar doen volwassene onderwijs ofzo. vindt het nu al super moeilijk 4vwo en is al t tweede jaar. dus dan maar de havo. En daarna kijk ik wel of t VWO me lukt. Maarreh ik wil ook zo blij kunnen zijn als jullie dat ik mn examen al heb gehad/gehaald, en toch ga ikd e laatste 5 weekjes school heeeeeeel veel lol hebben nog 24 daagjes les en dan ben ik VRIJ en ik hoop dat de zon al die 24 daagjes schijnt en t alleen 's nachts regent.
Tong uitsteken

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:22

Goed zo!
Gefelaurabokt! Knipoog
Enne voor een baantje!
De thuiszorg verdient MACHTIG heb ik wel eens gehoord1
Gegroet!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 23:18

Zouden ze me daar voor twee weken willen hebben? Zoek nl iets korts maar krachtigs waar ik niet eerst een week ingewerkt hoef te worden maar direct harde cash verdien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:36

Rieja, wat is de line-up van Torhout Werchter?? Ja off-topic, weet het.

Klinkt als een meeting met PJ.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 09:41

N vriend van mij is ook natuurkunde gaan studeren... ook zo iemand die gem. n 9 stond..
hij vond het vies tegenvallen maar wel interessant..
de laatste paar weken vond ik na12 echt heel leuk... mn favo onderwerpen elektrische energie, kernenergie, lorentzkracht...
allemaal leuk.. minder leuk.. licht en zicht!!!!!!! en krachten construeren...

nog 1 weekje en dan ben k ook helemaal happy...
wat ik na mn examens ga doen voor dat mn opleiding begint..
geld verdienen
weekenje weg met mn vriendin
uitgaan
paardrijden
shoppen
mn moeder gek maken...
slapen....

Ave fun everybody doing.. well *NOTHING* (just chillin'!!)

..... leeg .....

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:07

Lov; 'k heb eerlijk gezegd geen idee, ik ga direct ff kijken of ik iets kan vinden, had ik nl. ook wat mensen op school beloofd die ik al enthousiast heb gemaakt om mee te gaan...enne, woont PJ daar in de buurt dan, of gaattie ook? Dan klinkt het idd als een meeting!
(waren we offtopic? Schijnheilig )

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 10:14

PJ woont toch in Belgie?? Zo groot is Belgie nou ook weer niet.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 20:30

Hmmm...ik ben ook best wel happy, want ik denk dat ik het wel gehaald heb.
Na mijn examens ga ik paardrijden en naar Australie!!! Cool
In september (geloof ik) begint mijn opleiding aan hogeschool Larenstein, maar denken we voorlopig nog niet aan!!!
FREEDOM!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, afkepieteke, Esmee_RS, eva1969, ManonGrr, Mutti, Sure_lee, TheNovelist, wietsipietsi, wiifke en 158 bezoekers