Van Phoebe afgepl***

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 21:12

Hahahahahaha!!! Jawel hoor, het is me eindelijk overkomen Bloos
Het kleine mormel was weer oervervelend en ik ben er daarom zelf opgegaan. Ze was echt heel erg fel en begon zelfs te steigeren en niet laag Scheve mond\ Bij zo'n kleine draak heb je meteen dat hoofd in jouw hoofd, dus het was niet fijn. De eerste keer ging nog goed, al voelde het of we elk moment achterover zouden klappen. Ik was flink pissig inmiddels, had geen zweep bij de hand en zette mijn spoor er een keer in. Hoppa...weer rechtomhoog en toen stond ik dus opeens op mijn twee benen kaarsrecht achter haar.. Party!! Pling Party!! *LOL* *LOL* *LOL* Net zo'n comic, hahahaha...ik was zelf verbaasd...had die teugeltjes nog zo droog in mijn handen!!! Ik er weer op natuurlijk en toen echt flink boos geworden, flink doorgereden en toen naar stal gebracht. Sjonge...ik weet niet wat zij bespreekt met die eigenwijze shetjes in het land, maar je zou toch mogen verwachten dat ze minder energie heeft na hele dagen in het land te mogen staan....
Ze is echt ondeugend, kruipt iedere dag met die twee shetjes onder het draad door naar een wei met meer gras Pling Pling slim zijn ze wel, hihi!
Groetjes Suzanne


Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:18

haha *lol* ik zie het zo voor me!!!
Als ze dat maar niet met jouw zoontjes erop doet... Scheve mond\
Veel succes met blijven zitten de volgende keer! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:18

haha, dat is grappig...!!
Ik lag een keer met [**] op de grond, toen ging ie rollen...nou, daar kon IK niet boos om worden Lachen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:19

Wat een geluk dat jij er op zat Haha!
Wedden dat ze met die kleine kindertjes heeeeeeeel lief is }> Lovers }>
Het blijft een dame Schijnheilig

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:20

Shetjes praat me er niet van hhihihihi, wij hebben zelf ook een aantal van die portretten in het land staan Lovers maar je kan wel met ze lachen Pling
Die van ons is vandaag weer voor de kar geweest, en die stond dus ook rechtop voor de kar........zal het aan het weer liggen hahahahaha, of is het dan toch omdat het een shet is Pling
Maar gelukkig is het goed gegaan bij jou, en zijn er geen ongelukken gebeurt Scheve mond\
Bij ons is het ook goed gegaan en toen meneer eenmaal doorhad dat het geen zin had om zich te verzetten toen gaf hij het maar op Dromen

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 21:24

Nou...ze deed het dus WEL met mijn zoontje, vandaar ook dat ik erop was gegaan...dat doe ik niet zomaar Knipoog
Mijn zoontje was aan het rijden, eerst aan de longe, ging allemaal oke, toen wou ie los..voor het eerst sinds tijden. Ik ga dan ergens in de bak staan (paar meter bij hem vandaan) en hij 'stuurt' dan naar mij. Soms ook van mij naar zijn vader, gaat allemaal heel leuk. Nu dus ook, maar opeens begon ze harder te draven en hij deed zijn handjes omhoog van de schrik. Ik riep haar nog heel lief..zo'n slijmtoontje: "Phoeoebe..kom dan." Maar die dacht al:" Ik zit fout" en scheurde er vandoor, hij hield het nog even vol en toen lag ie er dus naast. Ze stond wel stil, maar deed niet de moeite om hem te ontwijken en stond op zijn beentje. Kijk...ze kunnen weinig kwaads bij mij doen, maar ze kunnen ook te ver gaan. Dat was dus nu, vandaar dat ik er zelf op ging, om haar even aan te pakken. Koe
Zij pissig, ik nog pissiger en mijn zoontje wil nu alleen nog op Imatador rijden 'want die is tenminste zoooo lief..Imatador is nou van mij en papa en dan mag jij Phoebe hebben'..ben ik mooi klaar mee dus, grijnz!

Groetjes Suzanne

eveline

Berichten: 99
Geregistreerd: 14-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:30

He suus, jammer dat ik dat nou net heb moeten missen. Al een beetje gewend op Holtslag? Ik ga volgende week wel weer een keertje mee hoor! Nou ik spreek je! Knipoog

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 21:33

Oke Eef!
Gaan we naar buiten oke? Jij op Imi *LOL*
Ik kom volgende week nog wel even naar de manege, denk ik.
Mijn kast nog niet opgehaald, want was ziek gisteren en Bob vandaag Misselijk
Nogal balen dus, op een kinderfeestje met 11 kleuters Verward Clown

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:41

Grinnik, ja dat is een goed plan, neem jij die kleine maar *LOL* maar inderdaad best riskant dat ze op zn beentje ging staan ook, bij mij is er eens een op mn schouder gaan staan(wat ik weiselijk niet aan mn ouders vertelde anders was ik paardloos nu) hoop dat je shetje zich in het vervolg weer wat beter gedraagt!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 21:51

Ehm...ze is geen shetje, maar een drakerige Welsh A van 1.15.
Het was inderdaad niet zo netjes van madam om niet uit te wijken, maar dat ze ging rennen was ook niet helemaal haar schuld..doordat ze zo hard ging, ging mijn zoontje natuurlijk schreeuwen en hij had z'n handjes bij zijn oren. Beetje viscueuze circel dus, maar toch moet ze leren wat minder ondeugend te zijn! Scheve mond\

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:05

mhhhh hij heeft toch niets he?
Inderdaad niet lief om niet uit te wijken al is het misschien niet helemaal haar schuld.
durf(wie van de 2?) er wel weer op of is dat nu afgelopen nu mammie er ook afgevallen is?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 22:11

Neeeej... Scheve mond\ ..die gaat er voorlopig niet meer op. Niet omdat ik er naast stond (hoe krijg ik het voor elkaar..snap het nog steeds niet!), maar omdat hij eraf viel, das genoeg voor hem!
Ik laat hem een tijdje, komt vanzelf wel weer.

Fitzroy

Berichten: 25089
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:20

Wat een ondeugd, jullie Welshje!
Wees maar blij dat het Maril niet was die recht overeind ging .... lijkt me toch een stuk minder.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en heb jij er nog een beestje bij om te rijden *LOL* *LOL* , daar zat je nou net op te wachten ...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 13:20

Oei, wat een klein draakje! *LOL*

Bij alle dieren moet je gewoon altijd een videocamera bij de hand hebben, er is altijd wel iets te filmen!

Die Phoebe... en ik vond het nog wel zo'n dotje!

Succes Suzanne! Groetjes Mieke

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 14:26

hihihihi Die Phoebe... Wat een krengetje he! hahaha Wie zat er eerst op dan Nigel of Eloy?
groetjes Kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 14:30

Goh, en niemand in de buurt om er effe een fotootje van te maken voor ons? Wat jammer! *LOL*
Ik hoop dat die uk er wat van geleerd heeft en dat ze zich met die kleine mannen erop een beetje beter gaat gedragen!

Sonja

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 15:05

haha dat moet er leuk uit hebben gezien!!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 22:24

sorry hoor maar ik zit hier te schateren! Knipoog

lachuh......die kleine draak van jou lijkt wel heeeeeeel erg op die kleine draak van mij,ook altijd onder de draad door naar buurmans weides want die zijn lekkerder..............hahaha.

ik heb je geloof ik helemaal in het begin dat ik je leerde kennen(jaartje geleden ofzo)al eens heb gezegd,het zijn échte boefjes,die welsh ponnies.

maar goed,ik vind ze daarom zo prachtig.jij misschien juist niet,in het oogpunt van je kereltjes is dat ook logisch........

maar ik moet wel lachen hoor.
merries zijn helemaaaaaaaal niet zo lief als hengsten.......(die meestal als 'wild 'worden geacht....)

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 07:56

Suzzane heeft die kleine niets aan ze been overgehouden dat Phoebe er op heeft gestaan?

Die welsh a kunnen well eens ondeugend zijn ja.

maar kom gauw een keer naar je paardjes kijken hoor, heb over 3 weken een eigen auto dus kan dan zeker een keer langs komen.

Knuffels aan de paardjes

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 10:04

Oke Paulien!! Lijkt me leuk!

Nee, hij heeft er godzijdank niks aan overgehouden.Behalve dat ie niks meer met haar te maken wil hebben! Imatador is het helemaal voor hem.

Ik vind haar nog steeds helemaal te gek Sanderijn. Ik heb nl overwogen om haar te verkopen, maar ik kan het gewoon niet...als ik dat koppie dan zie. En ach...nu staat ze in het land nog veel ondeugender te worden, maar het kost me nu niet zoveel tijd. Kim rijdt haar nog steeds en als we straks een huis hebben is het een leuke gezelschapspony voor Maril...die is nl stapel op haar (en zij op hem., geeeeen gezicht..), maar ruinen en merries staan hier gescheiden. Bovendien staat ze toch te pas en te onpas in een andere wei (hahahah..Tink dus ook?!?!), dus ze zien elkaar nu weinig.
Ik ben dom geweest om Nigel er niet meteen weer op te zetten, mijn eerste reactie was:" Wacht even, nu ben je voor mij!"
Maar morgen weer rustig proberen of hij wat wil stappen buiten, aan een halstertouw (door het bit) Verward

Groetjes Suzanne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 11:35

is verder wel alles goed met nigel?a het geeft niet dat ie ietsie angst heeft,hij is ook nog maar zo klein.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ElviSiaBijou, Rinkex, Tara_13 en 81 bezoekers