mensen met een navelpiercing

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 20:52

ik heb er dus ook een ik heb m nu 7mnd en eergisteren deed ie opeens best wel veel pijn als mijn broek erlangs kwam. hij is nu helemaal rood. wat kan ik hier tegen doen? weet iemand het. ik weet niet of ie ontstoken is of zo maar het doet in ieder geval veel pijn. Scheve mond\


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 21:21

in ieder geval niet aanzitten. dan doet het alleen maar meer pijn. en hoe rood is ie? het kan natuurlijk best dat ie ontstoken is.
ikzelf heb nog geen last van de mijne gehad, ik heb um nu ruim 11 maanden.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 21:26

hij is niet heel erg rood Bloos zoiets als de wangen van deze smile

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:11

zorg dat je hem goed schoon houd ik was mijn navelpiercing iedere dag met unicura zeep en dan spoel ik het goed af met de sproeier ,soms helpt het ook om sterilon erop te doen maar dat moet je ook weer niet te vaak doen blijft het rood dan kan je hem er beter even uithalen goed laten genezen en dan kan je hem er weer in doen een gaatje van een navel-piercing groeit als het goed is niet dicht

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 10:33

ik ga het proberen dank je

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 11:25

Het liefst geen sterilon gebruiken. Dat houdt de huid vochtig. Het onstsmet op dat moment goed, maar uit eigen ervaring weet ik dat het gevoelige gedeelte er niet sneller door overgaat.

Het liefst unicura graad 3 gebruiken, en dan goed afdrogen, eventueel weer even een paar daagjes lagere broeken dragen, zodat 't niet constant tegen je piercing komt. Bij rijbroeken gewoon het bovenste sluitinkje openlaten.

Succes 'zussie'!!!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 14:49

hee, ik denk dat het gaatje wel dicht aat hoor.
Bij mij en bij 3 andere meisjes groeit ie ook dicht.
(bij mij binnen 12 uur, maar bij dat andere meisje binnen 5 minuten! Dan zit er een velletje omheen, kan je wel doorprikken, maar leuk is dat niet Misselijk )

Ik raad je aan om dr gewoon van af te blijven en goed schoonmaken Cool ....
Trouwens, waarom ga je niet ff terug, misschien is hij ontstoken, dat zou toch vette pech zijn

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 14:57

Ik heb er ook 1. Elke keer als ik uitging kwamen er meisjes naar mij toe dat mijn piercing zo goed er uitzag en dat die van hun ontstoken was. Het heeft bij mij een half jaar geduurd voordat het helemaal genezen was, dit is ook de normale tijd voor een navelpiercing. Ik waste 's ochtends en 's avonds met unicura. En tussendoor gebruikte ik... ja sterilon. Werkt super, ik heb hem nu een jaar of 8. Goed bijhouden en schoonhouden. Thirza kan je trouwens je piercing goed draaien? En als je er echt veel last van hebt gewoon naar de dokter gaan. Succes

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:11

Okay..nou kom ik met een vraag voor jullie allemaal:
Doet ene navelpiercing nou zeer als je hem laat zetten?
En is het niet schadelijk voor je?Kan ik hem zo uithalen als ik dat zou willen en hem dicht laten groeien?
het lijkt mij namelijk gaaf om er eentje te nemen..maar kweet niet of het mag.
Maar ik zit wel te twijfelen.Zitten er veel nadelen aan zo'n piercing aan?
Ben benieuwd!
X Linda

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:28

Bij mij deed het laten zetten niet echt pijn.
ja, je voelt wel ff een steek, maar dat lijkt me logish Verward Dus echt niet iets om voor in huilen uit te barsten Huilen ....
Het is niet schadelijk, als je em wel goed verzorgd. (bij veel meiden gaat ie toch ontsteken).
Als je em niet meer wil, kan je het gaatje laten dicht groeien, er blijft dan wel een klein littekentje achter

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 16:31

ik kan m goed draaien ik heb er gellukkig nu minder last van maar ik maak hem dan nu ook iedere ochten en avond schoon


mijn navelpiercing deed heel erg veel pijn maar dat was maar 1 sec en toen deed het geen pijn meer. mayo weet je nog hoe ik in die stoel lag auw auw auw.........T*ring en mijn buik lag open ik had mijn nagels in mijn buik gezet en de hand mijn een goeie vriend van mij lag ook open leuk he nagels. *LOL*

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:37

ik ga hem misschien ook laten zetten!! Als het mag! Maar jah, eerst nog ff diep nadenken want ik wilde ookal een tongpiercing!!

xxx so

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:38

bij mij viel het wel mee, ik lag daar op de stoel ooohhh nu gaat het heel pijn doen. maar voor ik het wist zat ie er al door. ik voelde vrij weinig ervan. je moet je geoon proberen goed te ontspannen en dan gaat het wel.
en inderdaad goed schoonhouden. ikzelf heb um nog nietontstoken gehad (heb um volgende maand dus een jaar), ondanks dat ik bijna elke dag tussen de paarden en in het stof liep.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:40

Jaaaa!!
Ik wilde eerst ook een tongpiercing..maar het...eeeh....tongt voor geen meter, dat gerammel in je mond.. Pling Boos!
Maar er zijn vast mensen die dr van houden...? Frusty Frusty Frusty Misselijk Misselijk Misselijk

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:23

Voor mij geen piercings! brrr! maar zo'n oorbel beetje bovenaan de schelp van je oor, doet dat zeer als je die laat zetten? Waarschijnlijk verzorg je die gewoon hetzelfde als 'gewone' oorbellen. Enneh, soms zie ik iemand die heeft er in elk oor een, maar soms ook iemand die er maar eentje heeft in 1 oor. (zo eentje bovenaan je oorschelp)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:44

Ik heb een piercing gehad in mijn onderlip en wenkbrauw, wat goed helpt is Sebamed zeep.
Daar heb je ook andere produkten van.
Tongpiercing ben ik niet zo weg van, ik heb hem een keer zien zetten bij een gozer wiens tong zo uitzette dat ze geen staafje groot genoeg hadden....dus hij gat in zijn tong, tong helemaal opgezet en naar huis zonder piercing Lips are sealed
Een kennis van me heeft al 2 kiezen stukgebeten op d'r piercing en een paar keer d'r kauwgom eromheen vast gehad.
Pling

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:01

jakkes... wat een tongverhalen... heb t op tv gezien, ik loop niet gauw gillend en kokkend weg, maar hierbij liep ik echt heel hard weg... *ieh*... OOk een gozer die zich liet brandmerken oid... getver... en eng! Nix voor mij. Ik zet ooit in m'n leven 1 tattoo, maar verder echt NIX aan mijn lijf... Heb al genoeg littekens...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:17

Heeft iemand ervaring met tattoo's? Ik wil eigenlijk best graag een kleintje, onder aan m'n rug zodat je hem kunt zien als je een keer een heupbroek draagt of zo. Maarre, vind het een beetje griezelig allemaal. Weet ook nog niet wàt er dan op moet, een of ander mooi symbool of zo. Wat wil jij er op Laui?
Iemand ervaring met die dingen?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:24

Ik heb er 3, 1 op mijn schouder, 1 op mijn arm en 1 rondom mijn navel.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:25

Ontario -> ik heb sinds half april ongeveer zo'n gaatje bovenin mn oorschelp, deed niet zo heel veel meer pijn dan een 'gewoon' gaatje hoor!!! t is alleen wel ff lastig met een andere oorbel erin doen, je weet niet precies waar t gaatje zit.... Verward Verward
maar ik heb dr geen last van gehad en kon er ook al heel snel gewoon op slapen!!!

Nog ff voor iedereen:
Iemand ervaringen met wenkbrauwpiercings???? ik wil er een als ik 18 ben. eerder mag t niet van mn ouders namelijk....

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:29

Hoi, ik heb 3 tattoos. Een hartje met de naam van m'n man erin (m'n trouwring)op m'n linkerbovenarm, een rat op m'n rechterbovenarm en stampertje-die-op-z'n-rug-ligt-te-schaterlachen boven op m'n ehhh...decollete Lachen
Je moet er wel goed over nadenken wat je wilt, want het gaat er niet meer af. Pijn doet het wel, maar niet vreselijk, meer een soort zeurderige pijn, net als of ze met een heel scherp potlood over je huid gaan zeg maar. Het is goed te doen hoor, alleen lijkt me zo onderaan je rug wel wat pijnlijker, omdat je daar dicht op het bot zit. Gewoon eens een keer gaan kijken bij een goeie tattooshop, die hebben ook mappen vol met voorbeelden. Je kan trouwens ook heeeeeele mooie tattoos vanaf een foto laten maken, als ik er nog es een bijneem doe ik dat Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:46

Het doet echt geeeen pijn om hem te laten zetten..alleen de tang die op je vel komt is even een raar gevoel maar geen pijn.De speld is hetzelfde gevoel als iemand met een nagel even je velletje pakt.

Thirza...je moet er zo min mogelijk aanzitten en sterilon is heel link voor je buik, omdat sterilon een ontsmetter is is het te scherp voor je navel, die huid is namelijk heel dun en zacht. Je kan hem het beste om de dag, of het liefste zelf om de twee dagen wassen met Uni Cura antibacteriele zeep. En heeel goed uitspoelen. Toen ik hem liet zetten kreeg ik er een Antibiotica zalf bij die ik erop moest smeren..hielp heel erg goed.!! Het duurt zeker wel een half jaar voor ie echt goed genezen is, je mag de eerste 6 maanden ook niet onbeschermd in cloor of zout water zwemmen. Als je geen Antibiotica zalf heb kan je je ringetje ook heel goed draaien met vaseline, wel in de gaten houden dat je schone handen hebt. Van de trekpleister is er nu een tube met vaseline, is iets hygienischer, dat helpt heel goed, en er komt minder vuil in je gaatje. Zorg wel dat je je piercing eerst wast met Uni Cura voor je vaseline erop smeert, anders stop je het vuil er alleen maar in. Haha! Haha!

Groetjes Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 22:43

Ik ben dus ook bang dat het heel kietelig zo onder op je rug, maar ik vind het wel heel sexy staan eigenlijk... Hmmm, ben nog in dubio. In elk geval moet ik eerst een hele bult tentamens halen, en ik heb m mezelf belooft als kadootje daarvoor, dus ik kan nog ff denken. Hoe duur is dat eigenlijk ongeveer?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 07:28

Als je een pleister op al je ijzeren broek-knopen plakt, heb je dit probleem niet Cool Ijzer geeft nl. een soort stroomstootjes door naar de piercing waardoor hij kan gaan ontsteken Party!! Hebben ze je dat niet gezegd bij die winkel waar je hem hebt laten schieten???

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 07:30

ik moest er de eerste dagen een pleister op, weet ik nu waarom Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Juudith, alweerkwijt, Black_Moon, charootje, ComscoreBot, Ik_is_Ik, Laura82, Mariett, Muronia, Regenpier, Remembrance, rien10, shaddy82, xBeauuu, xPabloBokt, xPearl, YvonneV en 56 bezoekers