Betrouwbare juwelier in Antwerpen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Betrouwbare juwelier in Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-11 09:51

Een vraagje voor de Belgische Bokkers, of in Belgie bekende Nederlandse Bokkers.

Omdat ik volgend jaar ga trouwen, ben ik op zoek naar trouwringen. Nu gaf iemand mij de tip om een in Belgie te kijken, omdat het goud daar schijnbaar goedkoper is.
In Antwerpen stikt het natuurlijk van de goudsmeden en diamantenboeren, dus dat leek me een geschikte plaats om eens te gaan kijken.
We hebben de staatsloterij deze maand weer niet gewonnen, dus bij een stikdure juwelier hoeven we niet te gaan kijken.

Weet iemand een betrouwbare en goede juwelier in Antwerpen of welke andere plaats dan ook in Belgie (liefst dan in Belgisch Limburg)?


Shanelle

Berichten: 2337
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Betrouwbare juwelier in Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:20

Ik weet enkel dat er gigantisch veel juweliers zijn aan het Centraal Station in Antwerpen. Het stikt daar echt van zowel de Joodse als Indische juweliers... Je hebt kleine winkeltjes, maar ook grotere en chique winkels (ook in het station zelf).

Mi_Amore

Berichten: 14821
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Betrouwbare juwelier in Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:24

Mijn trouwringen komen van bij Wim Meeus, moet je even googelen, die zit ook in Antwerpen.
Deze maakt wel zijn eigen stijl ringen.

Ik weet niet wat jouw budget is, onze ringen hebben samen rond de €950 gekost, wat ik goedkoop vond voor trouwringen van deze kwaliteit :=

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 11:27

Allereerst gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! *\o/*

Wij wilden onze ringen ook in Antwerpen halen, maar zijn uiteindelijk geslaagd net buiten Antwerpen: in Lier. Net even wat andere ontwerpen dan anders, en hoewel de prijzen niet heel laag zijn liggen ze toch wel een stukkie lager dan in NL.

Link: http://www.hetjuweelatelier.be

Hoe dan ook wens ik je heel veel plezier! :)

PS: Ze stonden destijds ook op de Love & Marriage beurs in Utrecht ;)

:+: May the horse be with you :+:

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Re: Betrouwbare juwelier in Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-11 11:54

Dankjewel voor de tips en felicitatie, ik ga ze eens bekijken.

Ine23
Berichten: 4239
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:49

Ik kom dit topic nu pas tegen maar kan je zeggen dat wij al enkele jaren bij Gerda de Vrij langs gaan. Haar winkeltje/atelier bevindt zich schuin over dat van Wim Meeusen, maar ik vind ze persoonlijker én positief: stukken goedkoper :) .

Alvast heel erg gefeliciteerd en ga er zeker eens een kijkje nemen!
(Mijn vriend heeft me daar een 18karaats gouden ring cadeau gedaan voor mijn 16e verjaardag, die was toen €155, waar je bij WM toch zo'n €300 had neergeteld denk ik)

_Bonte_

Berichten: 3376
Geregistreerd: 18-06-06

Re: Betrouwbare juwelier in Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 10:56

Geussens ... Echt een aanrader. Het is een heel klein winkeltje maar de mensen die daar werken zijn echt TOP...
Je vind echt praktisch alles. Maar natuurlijk speciale stijlen moeten besteld worden.

In de appelmanstraat 1 gelegen --> Als je vanaf de Meir ( winkelstraat ) richting centraal station wandelt heb je op u rechter kant een klein straatje gelegen tussen de Quick ( mac donalds maar dan anders ) en het century center ( waar ze overigens leuke kleedjes hebben).

Het zijn namelijk mijn ouders :Y)

Nee ik kan wel zeggen uit jarenlang ervaring hoe ver mijn ouders gaan in hun liefde voor juwelen. Mijn vader heeft zelfs al half Spanje afgereisd omdat een vrouw die naar daar emigreerde iets had besteld bij ons.

Bonte m'n alles <3
0 [VVDD] Dan heb je pijn ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, luuntje, pjer, wisja, yvje86 en 22 bezoekers