Gisteren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 12:12

De eigenaresse (Sera) van Samir weer gesproken. (Voor het eerst na haar vakantie!)

Nou zij was hardstikke blij dat het zo goed was gegaan met Samir en mij enzo... Party!! bla bla...

En toen zei ik: "Ja als je nog eens geen tijd hebt voor Samir dan wil ik hem eventueel wel weer doen hoor Schijnheilig!"

Zegt ze ja dat is goed, want ik heb vrij vaak onregelmatige diensten en vaak ook s'nachts en heb dan geen tijd of ben veel te moe om mijn paardje te doen.

Dus ik ben blij!! Party!! Party!! Grote kans dus dat ik Samiertje vaker mag doen Joepie!!! Clown Haha!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:14

He leuk voor je!
Heb je ook gelest ofzo?
En hoe ging het?
Succes met Bassie en Samiertje!

:evaw:

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 12:30

Met Samir heb ik niet gelesd nee, hij is al oud (23 jaar ongeveer) en loopt niet vaak in de bak. Voor zo'n oude bok is ie trouwens best nog wel soepel vind ik Haha!

Met Bassie vorige vrijdag ook niet, want de bak was toen verzopen door de vele regen, maar Gisteren ging mijn moeder voor de 2e keer rijden op Bassie!!

Gaat best wel goed vind ik, (ze krijgt nu heel ffies les van mij *LOL* of ik het goed uitleg ect...weet ik niet maar dat zien we dan wel weer...mijn moeder hoeft toch geen topruiter meer te worden, als ze maar blijft zitten vind zij het al best hihi..)

Ze durft nog niet in draf maar dat geeft niet in stap is er meer dan genoeg te doen om te leren! Gisteren heb ik geprobeert dat ze een beetje ging gymnastieken, maar ze is niet zo soepel meer *lol*!

Ze krijgt hem al actiever in stap (Bassie is soms echt lui en gaat dan lopen sukkelen)
En ik ben gewoon heel erg op haar houding aan het letten, vooral hakken naar beneden en schouders naar achteren vind ze moeilijk. Goh ikke ook... Schijnheilig

Na een half uur vind ze het wel voldoende, paardrijden is in het begin ook best vermoeiend... en dan ga ik erop! Ging best goed, normaal heb ik vrij veel moeite om ontspannen te galoperen, maar nu...hij was echt soepel! Komt misschien omdat ie een half uur figuren gestapt heeft.

Maar a.s. vrijdag is het als het goed is mooi weer dus lekker lessen!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:51

Wat leuk dat je Samir wat vaker mag gaann rijden!

Fijn dat de eigenaresse hem zo aan je toevertrouwd! petje af hoor!

Groetjes Mieke

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:05

jippie toch al weer stappie dichterbij een eigen paard Haha!
nou veel rij plezier Lachen

tja....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:10

gaaf hoor!das echt hartstikke leuk man!

veel plezier !!! Pling


Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:17

Ik krijg mn ma dus echt niet op een paard he! Zelfs niet op een shet!
ghegheghe wat flauw he!!!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 19:04

hihi...'t heeft bij mij ook wel heel lang geduurt voordat ze erop ging hoor. En nu...Nu heeft ze zelfs al een rijbroek en rijlaarzen *lol*

Ze wil ook nog een cap maar heeft nog geen tijd gehad om die te kopen, bovendien moet ik daarbij zijn zegt ze. "jij hebt er verstand van!" zegt ze dan... *LOL* Scheve mond\ Ik heb er ooit een voor mezelf gekocht (4 jaar terug, was toen het nieuwste wat ze hadden en ook goedgekeurd qua veiligheid...voldoet nu waarschijnlijk allang niet meer Lips are sealed )

Nu leent ze mijn cap zolang ze er zelf geen heeft. Die past wel, maar na een tijdje gaat ie knellen...dus moet ze eigenlijk een maatje groter hebben. Snel naar de ruitersportzaak dus!!

Succes met je moeder ook op het paard te krijgen!! Mij is het ook gelukt dus doe je best 'grinnik'!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Googlebot en 2 bezoekers