Een maatje voor eenzame Punkie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 16:50

Hallo allemaal!!

Vandaag hebben we de jaarling Dyene (welsh-cob) opgehaald als maatje voor Punkie die nog steeds niet over het verlies van Lucky Luck heen is!! Verdrietig
Toen Dyene een half jaar was heeft ze ook een poosje bij ons gestaan omdat ze zo moeilijk kon wenne dat haar moeder in het weiland naast haar stond! Toen klikte het al tussen Punkie en Dyene! En nu Punkie zo eenzaam was dachten we er al aan om een pony erbij te kopen! Ik heb natuurlijk Daisy ook nog maar Daisy en Punkie kunnen niet zo goed met elkaar overweg! We hoorden 1,5 week terug dat Dyene te koop stond dus hebben we er goed over na gedacht en nog een paar keer wezen kijken en ik was verliefd Lovers (was ik ook al toen ze net was geboren)
Nu is ze dus van mij!!! Het is echt een lieverd! ik zal effe kijken of ik van de week tijd heb om foto's te plaatsen hiero!!
Ik hou jullie op de hoogte!!
Liefs Carola.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:25

leuk voor je joh!! En voor Punkie natuurlijk!

xxx so

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:28

O wat gaaf!!! Nu maar hopen dat Punkie snel weer vriendjes maakt met Dyene (mooie naam trouwens!)

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 15:49

OO ze zijn helemaal gek op elkaar!! Eerst was Punkie een beetje afwachtend! Maar nu kan ze denk ik al niet meer zonder Dyene!!
En het is zo'n lief beestje!! Ze luiterd al naar haar naam enzo!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 15:53

Wat fijn voor punkie....misschien dat hij dan nu wat minder verdrietig word Lovers

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 16:00

Ik denk het wel ja!
Daisy is ook aardig gek op Dyene dus wie weet gaat het dan tussen Punkie en Daisy ook wat beter! Ze staan met zn drietjes in de wei dus wie weet! Ik hoop het!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:03

Cool! Een welsh cob.....foto's!


ehh wat is haar afstamming? Misschien dat ik je wat meer kan vertellen.


Welsh cobs zijn zooooo gaaf!!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 16:11

Het is geen welsh-cob die ingeschreven is in het stamboek! Ik weet tot nu toe ook geen afstammingen enzo! maar zal eens kijken of haar vorige baasje het weet maar dat betwijfel ik!!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 16:12

Maar van daisy weet ik ook geen afstammingen ofzo! Is op zich wel jammer! Ik heb als het goed is wel ergens een foto van de vader van Dyene als ik hem kan vinden probeer ik hem op bokt te zetten!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:20

Maakt niets uit dat er geen papieren bijzitten. bij Menno zitten ook geen papieren en die is ook supergaaf.

maarre reageren op je eigen bericht is eigenlijk'not done' je kunt je eigen berricht wel editten(staat onderaan je berichtje) en tekst erbij plaatsen. jaja ik ben erg opvoedkundig bezig.. Scheve mond\

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 16:21

Ok zal ik de volgende keer doen ok?
Ik had er niet aan gedacht!!
Maare ik plaatst zo snel mogelijk een foto als het lukt natuurlijk!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:27

leuk!
En hopelijk knapt ie nu op Lovers vast wel! Cool

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 16:59

Gefeliciteerd zeg! Hoop dat jij en je Shet er snel van opknappen. Vast wel, heb je wat afleiding!
Lachen

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 17:05

Ik merk aan mezelf al dat ik nu heel veel met Dyene doe! knuffelen enzo! en dat deed ik niet toen Lucky net weg was! ik merk ook dat ik weer zin krijg om Daisy te rijden! gelukkig maar!!
Maar denk niet dat ik Lucky Luck vergeet dat kan ik nooit van mn hele leven!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 17:10

Leuk voor Punky Lachen
Maar even een vraagje; ik dacht dat jij juist je pony's moest verkopen? En er al 3 weggedaan had ofzo? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-01 18:03

Dat heb je goed! Ik had 7 pony's maar er moesten er 4 weg! ik hield er toen 3 over Daisy (welsh-cob van 3,5) Punkie (shet van 22) en Lucky Luck (new- forest van 7) Lucky moest ik na een ongelukje in laten slapen. Verdrietig Punkie was daar helemaal kapot van en at zelfs niet meer! Met daisy kan ze helaas niet zo goed opschieten! We hebben toen gekeken wat we moesten doen! en de enige oplossing was een pony kopen die Punkie als maatje gaat beschouwen! Lovers Dat hebben we dus gedaan! Ik heb geluk dat mijn oom veel bij ons op de boerderij helpt en nu aan kwam met het bericht dat hij een leuke pony had zien staan! Mijn vader zei meteen dat we dat niet konden betalen omdat mn vader werkloos is! Scheve mond\ Maar mn oom zei dat we deze pony niet konden laten staan dus wij kijken bleek dat ik die pony al kende! Was dus Dyene! (ze had al een paar weken bij ons gestaan maar dat had ik al verteld geloof ik) En toen heeft mn oom haar gekocht! Ze staat dus bij ons maar is eigenlijk van mijn oom! Maar die doet er toch niet veel mee dus mag ik haar verder "opvoeden" en als ze oud genoeg is mag ik haar ook gaan beleren!!
Ik hou van mn oom Lovers Maar dat snap je vast wel!!
Ik hoop dat iedereen het nu weer snapt!
Liefs Carola.