Voor de eerste keer.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 09:06

geweken voor het been. Tja voor jullie misschien niet zo speciaal maar voor mij wel. Ik had gisteren voor het eerst een uur les ipv een half uur. En op het einde legde Annie (mijn instructrice) de hulpen voor wijken uit. En toen ik het eenmaal door had deed Barbiano het super. Was echt een geweldig gevoel. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:17

Is toch juist heerlijk dat je daar zo van kan genieten? Is ook voor ons nog steeds heel bijzonder hoor, als je daar zo'n goed gevoel bij krijgt.
Ik krijg het ook van soms de meest simpele oefeningen; dan werkt je paard zo fijn voor je dat je er gewoon helemaal een warm gevoel van in je buik krijgt. Had het gisteravond nog met longeren, ze liep zooooo lekker voor me te werken!

Ik denk dat juist die kleine dingetjes het genot van een eigen paardje zijn.... *LOL*

Enjoy, Sonja

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:20

Ik vind dat wel speciaal, want dan heb je iets nieuws geleerd en je paard doet dat goed dan heb je het gevoel of je Anky bent en je paard ook zo aan het zweven is Kwijl (tenminste das bij mij zo 'grinnik')

Succes ermee!!!

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 10:24

Die dingetjes zijn niet eens het genot van een eigen paardje, maar gewoon van het paardrijden op zich.
Zelfs als je rijdt op een manegepaard, dan kan het heerlijk zijn als hij goed reageert en lekker voorwaarts is.
Dan kan zelfs een lekker drafje al fantastisch zijn, laat staan dat je iets nieuws doet wat meteen goed gaat!

Geniet ervan Lisette, ook wijken is speciaal als het lekker gaat!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 11:26

echt leuk

heerlijk is het he als het zo goed gaat

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:32

Als die van mij 'echt goed wijkt....vind ik het nog steed seen goed gevoel hoor....maar voor het eerst is natuurlijk helemaal gaaf.

En, morgen verder oefenen??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:12

Ik kan er ook zo van genieten of het voor uit eerst nogal onhandig gaat vind ik het geweldig omdat ie het probeerd en als het uiteindelijk goed gaat ben ik zo trots omdat het steeds beter gaat en omdat het lukt!Gek is dat als je je paard met een half jaar geleden vergelijkt wat ie allemaal al extra kan...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:24

leuk joh!!!!!!!!!!

xxx so