balen, mijn instructrice MOET stoppen met lesgeven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

balen, mijn instructrice MOET stoppen met lesgeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 22:11

ik had eindelijk iemand gevonden die mij prive les kon geven.
vandaag had ik mn 4de les. het ging allemaal heel goed en we gaan echt lekker vooruit.

nu heeft mn instructrice een baan aangenomen bij een springstal, heel leuk voor haar natuurlijk maar nu heeft ze een paar dagen geleden haar contract daar getekend en daar stond in dat ze buiten haar werk om geen paarden in mag rijden, lesgeven oid.

ik baal er echt enorm van.... het ging juist zo goed!!!
hopen maar dat ik snel iemand anders vind....

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 07:33

Da's ook niet leuk! Maar waarom mag ze dan buiten haar werk om geen les geven? Raar!?

Ik hoop voor je dat je snel een ander vindt om je les te geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 09:04

Misschien kun je met je paard naar haar toe om daar te lessen? Of is het een heel eind uit de buurt?
Balen is dat he, heb je net iemand gevonden waar het lekker me klikt, en dan zoiets....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 09:08

Balen is dat! Ken dat... succes met zoeken.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 23:48

het kwam er op neer dat ze buiten haar werk om zich niet met andere paarden bezig mag houden omdat er dan iets met haar zou kunnen gebeuren. (bv dat als ze een paard inrijdt dat ze er afvalt en haar arm breekt, zodat ze niet meer kan werken) ik vraag me dan alleen af wat er zou kunnen gebeuren als je les geeft Verward ik zie het nog niet gebeuren dat guido over haar heen loopt ofzo }>

ze heeft het nagevraagd en ze kunnen dit wel degelijk van haar verlangen dus als ze daar wilde werken moest ze ermee instemmen en ze wilde die baan graag dus....

ze probeert nu nog 1x in de maand langs te komen om me verder te helpen dus dan moet ik daar maar genoegen meenemen!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:46

guidolover schreef:
het kwam er op neer dat ze buiten haar werk om zich niet met andere paarden bezig mag houden omdat er dan iets met haar zou kunnen gebeuren. (bv dat als ze een paard inrijdt dat ze er afvalt en haar arm breekt, zodat ze niet meer kan werken)


Ik vraag me af wat er in haar contract staat over het rijden van haar eigen paard?? Mag dat ook niet? Want ook daar kan ze vanaf vallen en een arm e.d. breken. Beetje vage clausule om eerlijk te zijn!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:17

ja, ik vind dit ook wel erg raar
dan mag ze zeker ook niet autorijden, fietsen, wandelen, eten, drinken (je kan je verslikken)............... ..... ...... ...... ....... ......... ........ ...... ...... .... ...... ....... ........ ............ .......... ........... ............. .......

er zou wat kunnen gebeuren

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:19

en 1 keer in de maand mag dan wel?

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 23:42

Buitenzorg"]
[quote="guidolover schreef:
het kwam er op neer dat ze buiten haar werk om zich niet met andere paarden bezig mag houden omdat er dan iets met haar zou kunnen gebeuren. (bv dat als ze een paard inrijdt dat ze er afvalt en haar arm breekt, zodat ze niet meer kan werken)


Ik vraag me af wat er in haar contract staat over het rijden van haar eigen paard?? Mag dat ook niet? Want ook daar kan ze vanaf vallen en een arm e.d. breken. Beetje vage clausule om eerlijk te zijn!
[/quote]

haar eigen paard komt daar ook op stal te staan dus dat valt dan misschien onder werktijd Verward

maar goed, haar paard is ook nog maar 2 dus die moet volgend jaar ook ingereden worden. heeft ze ook tegen hun gezegd; dat ga ik dus echt niet door iemand anders laten doen terwijl ik het zelf kan!!
nou na een beetje moeilijk doen konden ze dat wel begrijpen en kan ze dat wel zelf doen.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 23:43

Chrissie schreef:
en 1 keer in de maand mag dan wel?


eigenlijk niet, maar dat doet ze dan gewoon.