Mijn verslag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Mijn verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 16:56

Ik moet hier eigenlijk een verslag gaan schrijven, maar volgens mij is alles al gezegd Lachen

Vrijdagmorgen om 7.15 stond Lia bij mij voor de deur. Gaaaap Toen vertrokken we richting Holwerd. Om 9.15 kwamen we in Holwerd aan en gingen we met de boot richting Ameland. Daar hebben we eerst fietsen gehuurd en daarna zijn we richting Isolda gefietst. Daar hebben we Isolda gezien die een fruitmand kreeg. Ik had me Isolda ongeveer zo voorgesteld alleen ik had gedacht dat ze iets hoger op de benen zou staan. Daarna naar Udinde gegaan. Wat een lief veulen was dat zeg, alleen had ik haar iets groter voorgesteld. (zoals iedereen geloof ik Haha!) Toen zijn we richting Nes (was het Nes? Ik heb zoveel plaatsnamen gehoord dat ik het amper nog weet) vertrokken en hebben we daar een broodje gegeten.Daarna een heel eind richting een of ander durpie op Ameland gefietst. Mijn kont doet nog zeer van dat ***zadel op die fiets. Toen hebben we daar in de snackbar weer wat gegeten (volgens mij sla ik wat over maar ik weet niet wat) en daarna gingen we paardhobbelen over het strand. Ik had een zwarte tuiger van Heineke, Honeybee, ik weet de naam nog, Pamela was et! Knipoog Lekker gereden op het strand, zo’n strand wil ik ook wel bij de bossen hier! De galop had wel wat harder gemogen maar dat is ook niet echt verantwoord. Daarna weer teruggegaan. Weer een pokke-end gefietst op dat fietszadel (de rijzadels waren ook niet bepaald comfortabel, al stamde de mijne niet uit de tijd van de cavalerie Knipoog Haha! ) Toen nog weer wat gegeten in het Piratenrestaurant, wat ook erg leuk en gezellig was. Toen was het helaas weer tijd om naar huis te gaan, afscheid van Jantina genomen, (keileuk om jouw ook eens gezien te hebben!) En op de boot richting huis, op de boot lekker bijgeroddeld (zoals op elke meeting Haha!) Toen kwamen we weer in Holwerd aan en gingen wij weer naar huis toe. Om half 11 kwam ik thuis, doodop maar wel een keileuke dag gehad!


Dees

Berichten: 18905
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 17:59

Je hebt je de hele dag kranig geweerd, tussen al die penny-meisjes, Steef!
Leuk verslag!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 18:18

Ik vond het ook onwijs leuk om jouw eens in het echt te zien Steef!
Ik vind het zo grappig dat jullie Isolda en Udinde veel groter hadden verwacht. Isolda is echt maar 1.63 ofzo. Het komt vast omdat de foto's altijd een beetje van onderen genomen worden ofzo Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Re: Mijn verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:01

Steef schreef:
Toen hebben we daar in de snackbar weer wat gegeten (volgens mij sla ik wat over maar ik weet niet wat) en daarna gingen we paardhobbelen over het strand.

Vertel nog eens wat over die bestelling in die snackbar Haha! Haha! Haha!
*inkoppertje* heel flauw *LOL*
Nee geintje, maar was gezellig he? Vind het wel lef hebben hoor, met al die dames op stap als enige man. Boktpetje af! Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:56

Hahaha die Steef! Ik checkte je al op een tuiger!!! Enneuh Jur wordt ook altijd groter gedacht hahaha, komisch is dat!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:24

Hahahah Steef je stak er wel met kop en schouders bovenuit he!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 21:33

Dees"]
Je hebt je de hele dag kranig geweerd, tussen al die penny-meisjes, Steef!
[/quote]

[quote="Cody schreef:
Vind het wel lef hebben hoor, met al die dames op stap als enige man. Boktpetje af!


Ja idd Steef, je hebt je goed weten te redden hoor! Cool

Voor degenen die er niet bij waren: ik kreeg van Maarten een sms-je dat hij baalde dat hij er niet bij kon zijn en de overbodige vraag 'of het gezellig was' - ja duuuuuhhh... Tong uitsteken

Anyway, teruggeschreven dat het idd jammer was dat hij er niet bij was, maar dat Steef nu wel als enige man opgescheept zat met 13 vrouwen. Reactie van Maarten: 'Steef met 13 vrouwen??? Weet-ie wel wat-ie daarmee aan moet???' Haha!

Maar het ging goed, zowel de 13 vrouwen als Steef waren allen nog heel aan het eind van de dag... Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers