Ik heb een Andalusier hengst gekocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 21:35

Het is een 2-jarige zoon van Crelo. Hij heet El Roy en meet nu 1.55m. Het was weer een rib uit m'n lijf maar het is zeker de moeite waard. Het zijn echt onwijs toffe mensen. Hij is nu nog een donkere blauw schimmel maar wordt wel wit. Het zijn zulke vreselijk lieve paarden ik kon gewoon tussen de hengsten staan in de wei en aan de veulentjes zitten terwijl moeders niet eens kwaad werd ofzo. Ik heb ook nog spaans gereden op een half Andalusisch paard van Pedro die daar in pension staat. Super geinig echt heel anders dan dressuur. Volgende keer ga ik mee op een van de hengsten daar het bos in en mag ik er een paar uitproberen. Ik ga nu ongeveer iedere 2 weken kijken daar want het is toch ruin 1,5 uur rijden. Pling Lachen *LOL* Haha! ik ben helemaal blij. Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:39

O... gaafffff gefeliciteerd en heel veel plezier met je paard en we horen alle verhalen nog wel Lovers

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:40

leuk joh!!! veel plezier er mee

Love the life that you live, live the life that you love

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:43

GAAAAAFFFFF!!!!!!!!!! Ik wil 'em zien!!!!! Wanneer komt ie????????

Oh, kwijl!!!!!

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:43

kewl! Cool gefelicibokt en heel veel pelzier ermee!maar dat zal vast wel lukken.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:44

Hey wat gaaf! Volgens mij ken ik die wel...je hbt 'm bij de Woeste Hoeve gekocht?
Tof voor je hoor!!!
Imatador heeft daar vorige week een weekje gestaan om te dekken en hij gaat eind juni begin juli nog een keer, misschien zie je hem dan nog wel als je gaat kijken.
Heb je zijn foto's nog gehad?

Groetjes Suzanne

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 21:48

Hoi Suzanne,
Nog bedankt voor je foto's heel mooi. El Roy is de mooiste van de 4 2-jarigen die aan de overkant van het huis staan. Ik heb hem inderdaad bij de Woeste Hoeve gekocht. Ik ga echter de hele maand juli op vakantie dus ik kom de eerste week van augustus pas weer kijken en dan is Imatator al weer weg denk ik. Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:51

GAahaaf! en veel plezier ermee.
Wat ga je er mee rijden? Dressuur of spaans of hoe dat ook heten mag.
Hoe groot word ie ongeveer?
en wanneer komtie?
Groetjes!
Ps: hadden mijn fotos geholpen? Knipoog

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 21:56

Ik zag ze pas vanmorgen maar ze zijn zowiso mooi. Heel mooi. Ik ga het allebei doen Hoge school en dressuur volgens Sonja (van de Woeste Hoeve) gaat dat prima samen.

Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 22:04

Ja, die van ons ook.
Die is in Spanje beleerd en was daar kampioen op de SICAB. Toen ie 9 was kwam ie naar Nederland en is door Eddie de Wolff v Westerrode op hoog nivo in de dressuur uitgebracht. Party!!
Af en toe heb je weleens een communicatiestoornis en krijg je opeens een Spaanse pas ipv keertwending om je oren...maar das meestal wanneer hij zich verveeld.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 22:12

Hee tof joh! Ik kom ook een keertje kijken als je dat leuk vindt tenminste. Ben heel benieuwd, heb nog nooit een Andalusiƫr in het echie gezien, hihi... Lachen

Wanneer laat je 'm overkomen dan, in augustus?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 22:14

Wat ontzettend gaaf!!! Wanneer komt ie richtig jouw dan? Laat je hem daar beleren als ie 3 is of ga je dat zelf doen?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 22:48

gaaf! Ik wil ook een keer komen kijken hoor. En natuurlijk moet je hier een boel foto's plaatsen.

Echt cool zo'n 2-jarig paardje. Ik zou niet anders meer willen. Het is zo leuk om de ontwikkeling te zien.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 08:24

Wat leuk voor je Merilyn!

Andalusiers zijn erg fijne paarden!

Ik ben zeer benieuwd naar foto's....

Groetjes Mieke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-05-21 08:24 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 13:47

Wauw!!!!! Heb je al foto's van 'm? Ben heel benieuwd, Andalusiers = Kwijl !
Heel veel geluk met je nieuwe paardje!!!!

Sonja

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 16:01

aaaaah gaaf joh, echt tof!!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 17:03

Ik laat hem nog op de Woeste Hoeve staan, omdat ie daar met zijn leeftijdsgenootjes in de wei blijft staan. Ik september maken ze hem ook meteen klaar voor de keuring en brengen ze hem ook voor. In de winter gaat ie nog de loopstal in als er ruimte is anders haal ik hem in oktober hierheen. Kan hij wel in de loopstal dan haal ik hem op in maart volgend jaar en dan begin ik met beleren. Dat doe ik zelf, want dat heb ik vaker gedaan. Een Andalusier is laat rijp dus ik heb de tijd. Tot die tijd rij ik wat paardjes van anderen en nog 2 keer ongeveer per week met meis. Greetz Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 17:11

Echt gaaf voor je! Ik wil binnenkort wel een keertje mee hoor, als je er naar toe gaat. Ikke wil ook kwijlen IRL bij je paardje, hihihi...


Dikke knuf je 'zussie'

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 19:40

he meer ik ga ook mee hoor binnen kort

en alle mensen die komen kijken kunnen dan gelijk even bij Sya komen kijken is toch inde buurt *LOL*

als meer een keer gereden heeft op die hengsten mag ik ook mee met Sya ga ik mee een buitenrit maken.ik op mijn ponytje tussen 3 hengsten Scheve mond\ ik zie het al voor me

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 20:09

Koel hoor! Ik ben zelf helemaal weg van Lusitano's, maar dat is nog wel ff sparen, aangezien ik al 'bezet' ben vind ik zelf. En dan vooral Pagao en Ogustavo, helemaal rete duur want niet te koop en in Portugal.
Echt super gaaf. Gaan we gewoon een andalusier/merilyn/thirza etc meeting houden!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 21:03

wat stoer zeg!!! ik ga echt Kwijl van andalusiers. Een vriendin van mij heeft een tijdje een andalusische dekhengst gereden. GAAF!!! dat beest kon echt alles. zo mooi! En hij had super mooie lange manen echt wowie!!! Veel plezier met 'm en wel snel foto's plaatsen he Party!! !!! ik ben super benieuwd! xxx Roos

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 08:44

Jaaaah hij is echt supermooi. Je bent echt een snelle beslisser, maar als je eenmaal verliefd bent... Ik hoor het wel als je een keer bij in de buurt bent en Barbiano ook wil zien. Heel veel plezier ermee. Groetjes Lisette

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:24

Wat leuk een nieuw paard.
_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....[img]../upload/236/smile9.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-05-22 12:26 ]</font>

Sharon

Berichten: 55
Geregistreerd: 17-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:30

Gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Ik ben ook wel benieuwd naar foto's van hem; moet je ons maar eens vlug laten zien.
ik heb zelf onlangs mijn 'eerste ervaringen' gehad met Lusitano-hengsten en ik denk dat ik er een nieuwe hobby bij heb(zie ook het plaatjesforum) *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren.
Boris (Ulano-M x OOSeven), B+24, L1+10, L2+28, M1+13, M2+13, Z1+25, Z2+13, ZZL+10, ZZZ+12, LT+1

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 21:39

Meer!!!!

Ik wil zien, ik wil zien, ik wil zien!!! *LOL*

Heb Vesta gevonden, zew wordt weeeeer verkocht!

Ik kan er niets aan doen, mag wel komen kijken, als die mensen er een keer zijn. Mvr Rietveld houdt contact!

CU Greetz Caro.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 105 bezoekers