De schrik van mijn leven....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 11:56

Die heb ik dus net gehad.
Ik kwam net bij Isolda in de wei en ze lag lekker languit. Ik was even blijven staan, want ze lag plat, wie weet was ze aan het veulenen. Dat was niet het geval, dus ik dacht loop er even naar toe om alles te controleren. Ik kwam dichter en dichter bij en ze bleef heeeeeel stil liggen. Reageerde helemaal niet. Ik roepen en in mijn handen klappen, daar reageert ze normaal direct op en springt dan overeind. Nu niet.
Haar benen lagen helemaal stijf en de bovenste twee lagen niet op de grond. Nou ja, weet niet zo goed uit te leggen, maar zoals een dood paard, met stijve benen. Ik schreeuwen. Geen reactie. Er heen gerende en ze bleef maar liggen, ik roepen en roepen.
Tot ik heel dicht bij was, ze schrok er van.
Ze kwam overeind en keek me met twee slaperige oogjes aan. *zucht* ik had bijna een hartaanval. Ze begreep er helemaal niets van, vanwaar al die knuffels en kussen?

Het idee dat ik haar zou verliezen... *pffff* Ik had de tranen al in de ogen, wist zeker dat ze dood was, ze lag ZO stil. Naja, uitgeput door die dikke buik natuurlijk en madam lag heerlijk in het zonndetje te slapen. Lovers


gillian

Berichten: 4397
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:58

pfff das schrikken(ook voor je paard hihi), maar gelukkig niks ernstigs!!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:07

hihi zoooo dan lijkt me ook wel heel errug schrikken!!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:23

ogod zeg ik zou me ook suf schrikken!!!!gelukkig sliep ze..........pfieuwwwwwww

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:46

ooooh ik ken het je schrikt je echt lam. paula een van onze oude ijlanders lag ook zo ikke roepen ben erheen gerent en nog geen reactie ik was al helemaal verdrietig en raakte d'r zachtjes aan arme paula... en ineens sprong ze op schrok zichzelf elemaal lam ...
ook in diepe slaap pas toen ik d'r aanraakte had ze mij pas in de gaten.....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 12:58

shrikken he, ik ken het ook. Dan ga je je vanalles in je hoofd halen. ben ook wel es zo geschrokken, Spot was niet in de stal en zag haar in de wei ook niet. Ik aan iedereen vragen:nee, weet het ook niet. og maar een keertje kijken, stond ze in de wei... Bloos

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:15

pfoeh...kan me voorstellen dat je je rot schrok...maar wat een opluchting dat er dus niks aan de hand was he, Isol was alleen lekker Gaaaap natuurlijk...hihi... Knipoog

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 16:14

Pfff gelukkig dat ze alleen maar sliep...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 17:02

ik zou ook zeker gek worden

ik heb het ook een keer gehad dat ik Sya uit de wei wou halen en ze was er niet dan wordt je ook gek (ze was over de sloot gesprongen en terug naar stal gerent)

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 18:14

Hihi! best wel lollig als je erop terug kijkt, maar toen was het natuurlijk helemaal niet leuk. Ik heb dat ook heel vaak gehad. Alleen met ene hond, ze was zo oud dat ze elke dag wel dood kon gaan dus elke dag wij naar beneden en rustig kijken of ze nog ademde. Maar op een dag was dat niet meer zo. *zucht*

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 18:30

ailin schijnt het ook altijd te doen. helemaal plat liggen en nergens meer op reageren. gelukkig zie ik t nooit zou ook door t dolle heen gaan. maar zodra ze t hek open hoor gaan doet ze der koppie omhoog 2 cm om te kijken wat eraan de hand is, straks komt er eten
snap heel goed dat je ongerust werd ze is nu hoog zwanger en dan helemaal te gaan liggen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 18:35

pppff dat was zeker schrikken!

Pinky heeft me zo ook eens ooit errug aan het schrikken gemaakt! Ik kwam bij zijn weitje: geen pink! Ik overal zoeken enzo, politie gebelt, maar geen pinky!
Heel gerwen (nou goed niet overdrijven, zo grooit is gerwen nou ook weer niet *LOL*) afgezocht, geen Pinky. Pas helemaal ergens achter in gerwen zag ik hem in de verte staan. Ik herkende hem metteen. Welke knol staat er anders condstand te steigeren Knipoog
Damn was was ik blij toen ik hem weer gevangen had zeg! pppfff beesten kunnen je zo aan het schrikken maken...

Groetjes kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 18:58

Ze was waarschijnlijk heerlijk aanhet dromen van de vader van haar aanstaande veulen. Vind je het gek dat ze niet reageerde. Toch wel schrikken. Sterkte de komende dagen. Gaaaap

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:17

Pff, ik schrok al toen ik het berichtje las. Ik was al bang voor het veulen. Geen wonder dat jij dus ook schrok zeg. gelukkig maar dat ze alleen maar lekker sliep.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, BranwenGC, Maanon_, Mark0919, Myrthe_bz, Wil_Fem en 44 bezoekers