Reelaer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Reelaer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 21:31

Ik ga volgende week zondag op ponykamp naar ut Reelaer. Ik weet alleen niet wat kj moet verwachten. Twee jaar terug ging ik ook naar zo'n stal, maja...Daar was geen zak aan, ik hoop dat het nu wel wat word, anders pech... Kent iemand trouwens deze stal? GroetjeS!!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:46

Ik heb daar mijn ruiterbewijs gehaald.
Ik vond het niet zo geweldig, was wel leuk, maar dat was het dan ook wel.
Mijn zusje heeft daar ook haar ruiterbewijs gehaald, en zij was er heel erg enthousiast over (misschien dat het mij daarom ook wel tegen viel)

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 23:14

Ik heb ook daar mijn ruiterbewijs gehaald!
Super leuke stal!
Vriendin heeft daar trektocht/ponykamp gedaan, vond het helemaal geweldig! we zouden samen nog een keer gaan, waren helaas te laat met opgeven, maar ik denk dat je er met een gerust hart heen kan gaan! hele leuke stal!

anne_feline
Berichten: 18
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: BREDA (coole stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:08

hay!!ik ben net een week terug van trektocht daar: ik weet niet of je ponykamp of trektocht doet, maar aan je leeftijd gezien trektocht.... de eerste 3 dagen blijf je op de manege en ga je naar het bos, politietraining, in de springwei rijden, zonder zadel enzz. gewoon om je pony beter te leren kennen....als je eenmaal gaat trekken slaap je op campings en de paarden staan in de wei. Je rijdt zon 4/5 uur per dag...
De leiding is ook heel tof, ze zijn allemaal nog heel jong en zelfs het eten is wel te doen!!!!! Meer zal ik niet verklappen maar wel alvast heeeel veel plezier en doe groover( het paard waar ik op zat) en roos, dido, huib(onze leiding) de groeten!!!!!!!!
kus anne