verslag ermelo zomerinstructiekamp

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

verslag ermelo zomerinstructiekamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 21:44

he hallo
ja een beetje laat, sorry hoor.
nou vorige week ben ik dus naar een zomerinstructie week geweest op het federatie centrum in ermelo.
ik had op bokt ondekt dat imker (veerle) ook zou gaan
we hadden dus al wat gepb't voor het kamp.
op de dag dat we er heen gingen hadden we gebeld, omdat ik er eerder was had ik vast een box gereserveerd voor imker.
nou toen we er allemaal waren kregen we een uitleg enz in de foyer, daarna moesten we opzadelen en werden we in groepen gedeeld, ik zat met veerle (imker) en karin (skippie) in de groep
nou gezellig hoor.
op de kamer waren we ook met een groepje, het was er gezellig er zat er alleen eentje bij, kwek noemde we haar die was erg irri.
maandag middag hadden we dus de eerste les, dressuurles
de 2e dag hadden we wal les en dressuurles, maar aangezien ik zondag kringkampioenschap had gehad, heb ik hem dinsdag gelongeerd.
woensdag hadden we springen en dressuur, aangezien ik een schijterd ben heb ik niet gesprongen.
woensdag ben ik nog even bij een ruitersportzaak wezen kijken, daar hadden ze erg leuke dingen, en ze waren stukken goedkoper en heb dus wat leuke dingen gekocht Haha!
donderdag hadden we een buitenrit en dressuur ook nu had ik alleen gedressuurd.
vrijdag hadden we een oefenwedstrijd Haha!
voor de rest hebben we nog 2 clinic's gehad een spring clinic van niels nanning en een dressuur clinic van aat van essen
voor de rest heb ik me vreselijk vermaakt en vreselijk gelachen
volgend jaar weer hoor
foto's staan op www.knhs.nl
groetjes Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 22:06

Hahahah klinkt erg leuk... maar kun je niet beter een week doen met alleen dressuur? hihihi Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 22:15

he hallo
je hebt wel een m-z week, maar dan moet je +- 6 maanden voor dat je er heen gaat al m1+1 zijn en dat was ik dus niet
volgend jaar ga ik met 2 paardjes eentje ko voor de dressuur en een ander om te springen en te crossen

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 22:26

Oke hahahah Haha! daar had ik me niet echt in verdiept Knipoog
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dressuurwk al vanaf eerdere klassen wilden geven...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 08:17

Even het verslagje van mij!!! Haha!

Ik ben er ook weer! Heelhuids, op een dikke blauwe bult na... Je moet er ook op blijven zitten tijdens de crossles, haha.
Wat was het leuk, joh! Kootje had voor mij een stal vrijgehouden en een bedje gereserveerd. Zoals Kojack al vertelde, zaten we met zijn drieën in een lesgroepje. Karin (Skippie), Kojack (Marjolein) en ikke dus. Het was echt wel lachen. Mien Klep was vervelend op de kamer, we hebben een poging gewaagd haar buiten te sluiten, maar we waren toch niet mans genoeg.

Ik heb echt genoten. Het was echt een hele openbaring. Van onze springinstructrice kreeg ik het advies mee naar huis om wedstrijden te gaan springen, zo goed ging het. Cross was iets minder, omdat Imker nog niet zoveel vertrouwen had, en ikke dus ook niet.
Met de dressuur ging het in het begin een beetje klotte, lekker tegen de hand en stieren maar. De buitenrit was super, ? Ik kon Imker op een gegeven moment niet meer houden (ik reed met slofteugel, maar nog had ik niets te zeggen) en gaan maar met die banaan en Imker's (vader's) racevisioenen kwamen bij hem naar boven. Je hoorde hem bijna roepen: Papa was een renpaard!!!!!!!!!!!!!! Ik wist niet dat hij zo superhard kon rennen.
Elke les kwam hij zowat in passage of piaffe binnen, zo fris dat hij was. Ik stond in de stallen bij de Beatrixhal, stal nr. 2 en dus vlak bij de spuitplaats en ik had echt een mooi plekje.

Verder was het eten niet te pruimen, zo vies. We zijn van ellende maar naar de Mac in Apeldoorn gegaan en daar onze portie vet voor een hele week aangevuld...

Op vrijdag heb ik het 60 cm. parcoursje gesprongen (was ik hindernis 4 vergeten te nemen, huppa, 3 strafpunten) en dat ging errug lekker. Ook het dressuren ging op vrijdag goed. Ik had een klasse hoger gestart als normaal, L2 dus... Ik had 155 punten, met als commentaar erbij, dat ik erg goed mijn best deed, en dat ik als 1 van de weinigen echte middendraf en middengalop liet zien. Enige minpuntje was, dat ik hem in de volte 15 meter terug liet vallen in de draf en ik toen weer aangaloppeerde. Dat was dus 2x een vier, 1x voor het terugvallen en 1x omdat ik weer aangesprongen was... Wazig verhaal, maar goed...

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij, hopelijk met Kojack en Skippie als maatjes!! In december kunnen we aanvragen of we weer met zijn allen in een groep mogen zitten, dat gaan we vast en zeker doen!!!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 10:00

even een paar fotootjes ter verduidelijking van het verhaal hierboven:

Afbeelding[/img]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toos paardloos

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 10:20

bij de mac in A'doorn en niet even zeggen he foei veerle....maar het eten niet lekker? toen ik er stage liep was het eten altijd heerlijk normaal met stages viel ik af maar daar kwam ik zelf aan...!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 10:36

Het eten was er niet te pruimen. Boos!
Op maandag stuitergehaktballen en rode kool met kanonharde krieltjes, dinsdag Maccen Vingers aflikken Vingers aflikken , woensdag BBQ (was wel errug lekker), Kwijl donderdag heb ik van ellende maar brood gegeten (was een rijstprutje met iets van paprika met vleesjes) en vrijdag tussen de middag hadden we (eindelijk) frietjes.

Tussen de middag was het wel lekker, elke dag wel iets van een vette hap (pannenkoeken, kroketten, wentelteefjes etc.) en daar heb ik me wel op uitgeleefd.

Volgend jaar neem ik wel zelf een kropje sla mee!!! *LOL*

Toos paardloos

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 11:23

Het menu is dus nog steeds niet veranderd Verward Ben er al twee keer geweest en dit heb ik al twee keer gegeten *LOL* Ik weet dus al dat ik weer een voorraadje mee moet nemen...

Je moet daar trouwens tussen de middag goed eten(dat is idd wel lekker) en dan heb je 's avonds pas om negen uur trek en daar heb je proviand voor mee Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 17:23

he hallo
de lunch was wel goed, daar had je elke keer lekkere dingen

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:31

Klinkt leuk joh....
Jammer dat de foto's zo klein zijn...

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:44


Toos paardloos

*judith*

Berichten: 163
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:26

daar had ik ook kunnen zijn die week!!!!!!!!!
ben nu best jaloers hoor en helemaal nadat ik die stoere foto's heb gezien. Haha!
Maarja als je paard ziek wordt dan gaat het moeilijk.
Ik schrijf me zeker weten volgend jaar weer in

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 16:36

het meisje dat gisteren voor mij autorijles had is ook die week geweest Haha!
Weet iemand van jullie misschien wie dat is Verward Ze komt van texel en heeft een hannoveraan waar ze L2 mee rijdt en die goed kan springen maar dat vindt ze zelf een beetje eng *LOL* (pb-en mag ook Haha! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 16:55

zat laurie willems ook neit bij jullie in de groep?

groetjes [naam]

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 20:54

Volgens mij staat Laurie zelfs met een mooie foto met commentaar erbij op de week-site van de knhs. Moet je anders maar even kijken. Haar naam heb ik iig wel een paar keer horen vallen (niets negatiefs, hoor!)

Toos paardloos

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 22:23

hey gomir dat zou best kunnen, het verhaal komt me bekend voor
groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 08:46

ja klopt laurie staat op de site.

wat heb je dan over haar gehoord?

hahaha bne helamal niet nieuwsgierig!!!

groetjes [naam]

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:01

Nou, niets engs en negatiefs, hoor, alleen dat ze het goed deed!!

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Sanet en 35 bezoekers