[PG] Lilo.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
pandoraa
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-07-11

Re: [PG] Lilo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:20

o, dan is 't een andere!
sorry, valse hoop voor je.
nog veel succes met je zoektocht he! -O-



Elleen
Berichten: 568
Geregistreerd: 09-05-10

Re: [PG] Lilo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-11 21:22

Haha toch bedankt :j

sammy15
Berichten: 226
Geregistreerd: 29-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:33

ellenlove schreef:
Nee ik ben er nog niet langs gegaan want ik snap de berschrijving niet echt maar ze zou richtin grongingen gaan dus..( ik ga wel nog zoeken hoor) :D


je hoeft alleen maar een stuk over de snelweg te rijden en goed naar de linkerkant te kijken ;) het is altijd te proberen toch?

shine2
Berichten: 123
Geregistreerd: 13-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:21

als kim wilt weten waar ze is kan ze dat gerust persoonlijk vragen en niet via bokt een onwaar verhaal ophangen !!!heb geen vaag antwoord gegeven
ik wil best om wat foto,s vragen en vragen hoe het met haar gaat.
nogmaals : dit hadden jullie gewoon persoonlijk kunnen vragen zie jullie per slot van rekening zeker 2 keer per week.
dus bij deze kan hier een slotje op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt belachelijk

Elleen
Berichten: 568
Geregistreerd: 09-05-10

Re: [PG] Lilo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-11 10:44

oke sorry ik heb dit voor kim gedaan ik zou het zeggen :)

juliab28
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 21:13

Hallo,
Ik zat een beetje rond te kijken op internet of ik informatie kon vinden over mijn oude valk pony Lilly. Totdat ik ineens op deze site kwam. Ik keek naar de foto's en die pony Lilo leek precies op mijn Lilly. De reactie die u heeft geplaatst die is natuurlijk al van heel lang geleden en ik weet niet of u nog mijn reactie gaat lezen maar ik zet het er toch op. Wij hebben Lilly volgens mij in 2010/2011 gekocht, ik was toen 5/6 jaar oud. Mijn ouders hebben Lilly vlak bij de grens van Nederland/Duitsland in Groningen gekocht bij een vrouw die meerdere pony's had. Lilly was te klein voor haar dochter en daarom werd ze verkocht. In 2015 werd ikzelf te groot voor Lilly en hebben we haar verkocht aan mensen in Noord-Brabant en die hebben haar Lilo genoemd. Ik hoop dat u deze reactie leest en dat u voor mij Lilly had. U mag mij altijd contacteren.

ponieke10
Berichten: 37
Geregistreerd: 12-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:34

Lilo is bij ons geboren , als u een foto wil sturen kan ik kijken of het dezelfde is

Het liefst via pb


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers