Ik heb weer een bijrijdster!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Ik heb weer een bijrijdster!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 11:07

Ik ben helemaal heppie. Het gaat namelijk goed!
Het meisje ken ikal van de manege waar ik gewerkt heb en toen zij op zoek was naar een leuk paardje om te verzorgen, kwam ze een keer bij Banish terecht (met dat meisje mee die hem op zondag rijdt) en ze was meteen verliefd Lovers (kan natuurlijk ook niet anders met zo'n dottig paard }>

Dus voor mijn vaklantie kennis laten maken en laten rijden enzo. En tijdens mijn twee weekjes Canada heeft ze hem voor me verzorgd en gereden. Hij heeft haar al genadeloos uitgeprobeerd, maar ze is het nog steeds niet zat gelukkig. Hij doet bij haar hetzelfde als hij bij mij ook allemaal gedaan heeft toen ik hem pas had. Wegrennen, overal van schrikken, niet langzaam galoperen en zéker niet nageeflijk, en steeds een ander truckje verzinnen om niet te hoeven werken...

Ik heb haar van de week weer even op weg geholpen en ze gaan er wel komen samen. Zeker omdat ze gewoon snapt dat het zeker geen doetje is en dat ze serieus moet rijden op hem.

Dus ik ben weer helemaal heppie de peppie!!!
Nou dat moest ik even kwijt.
Groetjes van Jouke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:12

He lekker joh! Is toch een hele zorg minder als je een goede bijrijder hebt! Kun je ook eens een dagje met een gerust hart het paardenuurtje (of vier... ) overslaan!

Heeft Rob nog gereden in Canada? Fotoooooo's!!!!

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 23:37

Echt wel! Heerlijk hoor. En Banish hinnikt zelfs al naar d'r. En daar was ze tróts op joh Lovers

En: ja, Rob heeft ook gereden in Canada. Op een belgisch trekpaard met een westernzadel erop! hahahahaha Haha! Ze hadden geen ander meer voor hem.
En ik op een klein appie merrietje. Was echt heel leuk. En natuurlijk een erg mooie omgeving.