ORUN ervaring

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Susanne_Oud
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-01 16:25

Ik ben gister met mijn kanjer mee geweest naar de ORUN cursus van een vriendin van mij. Wij waren proefkonijn voor de les. Ik was nog nooit op stap geweest met mijn paard, dus dat was wel erg spannend! Het was maar 10 minuutjes weg, maar toch. Jazz vond alles erg spannend, maar was wel heel braaf. Even rondjes om me heen gerend in de bak, maar daarna zadel op en toen was hij rustig.
De instructrice vond hem erg leuk en wilde mij en mijn paard gelijk ok regelen voor het examen. Ze vond het een erg fijn paard om mee te werken (ja hij doet alles gewoon redelijk braaf en heeft niet echt hele erge rijtechnische problemen). Dus dat was maar weer een mooi compliment. En wij zijn alletwee weer een ervaring rijker.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 19:14

hey gaaf!

Maar waar moest je heen? Mail vriendin is nu ook bezig met de orun cursus. Zij woont in Rotterdam. Haar paard heet Never En zij heet Femmy. Ze moest gisteren ook.

Dat zou wel toevallig zijn....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-01 19:25

Moest ik ook gelijk aan dneken Heikie! Mijn MR-ED is trouwens vandaag nog niet binnen. ZEker nog na gister, toen had ik er opeens 2... Naja, ik krijg echt afkick verschijnselen. Heb inmiddels alles gelezen, maar ivm RSI maar niet gereageerd... Hou me al zo in de laatste tijd.... Grom... Rot arm... Moet 'm toch breken voordat ik écht van mijn RSI afkom....

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Tara_13 en 4 bezoekers