superkerel van me weer op de trailer en op reis ;-

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

superkerel van me weer op de trailer en op reis ;-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 22:22

Vandaag hadden we weer besloten om paabje maar eeens op de trailer te zetten.
vorige keer ging het erg goed en we wilden kijken of het nu ook zo goed ging en eventueel een klein stukje rijden.

Nou het laden ging boven verwachting. Met 5 minuten hadden we hem erop.. Ik dus supertrots op mijn ventje... Hij zette er ook echt zo'n kop bij van dat heb ik ff mooi gedaan.

Auto weer helemaal aangekoppeld en maar een stukje wezen rijden. Nog even langs mijn werk gekeken. En een collega van me van :"je moet er op zitten hoor".
Kwam vorige keer ook met pablo op mijn werk en toen liep ik er naast. Toen zeiden ze ook al dat ik er op moest zitten.

Maar het rijden ging ook prima. Geen getrap of gebonk. allleen af en toe in de bochten dat hij zijn evenwicht moest zoeken.

Na een kleine rit weer terug op stal.
Nu hebben we daar een vrouwtje lopen en die is een beetje jaloers. En die baalde volgens mij dus ook dat hij zo braaf de trailer in ging. We laden hem dus uit en hij echt met zijn kop van... heb je gezien hoe braaf ik wel niet ben. Had je echt bij moeten zijn... echt komisch..

Nu zijn pablo en ik dus klaar vooor de wedstrijden volgend jaar.
Hij is helemaal trailerproof.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:17

Mooi dat het zo goed ging, maar zeggen dat ie helemaal trailerproof is moet je mee uitkijken. Ze kunnen het zo de volgende keer weer vertikken als er maar iets gebeurd. Succes met je wedstrijden volgend jaar.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:14

Ja Cerise was ook trailerproof grinnik.
Tot ze had uitgevonden hoe ze langs de plank kon vliegen, ondanks dat ze er al half op stond... heel onverwacht net dat je dacht van 'nu wil ze erin'.
Weg Cerise, en dan kon je los laten, of net zo hard mee springen naar de zijkant en mee galopperen... Clown *LOL* *LOL*

Gelukkig heb ik een sterke man, die heeft haar een paar keer vast gehouden, lokken met bix, ik stond naast de plank en klopte haar vriendelijk op het dijbeen of op de billen zo van: toe maar, dan krijg je lekkere happies!

En jawel hoor, een paar weken later liep ze er weer 'gewoon' in.
Gewoon een fase geweest waarin ze geen zin had, puberen wilde, nou ja dat kan. Volgende keer niet moeilijk doen, mijn man haar laten vasthouden als ze bij mij gaat 'klooien', en ik ga naast de plank staan zodat ze daar niet heen gaat.

Veel succes met Pablo met de wedstrijden.
Begin je niet per 1 oktober trouwens? Waarom volgend jaar pas?
En op naar de Olympische Spelen he! *LOL*

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 18:31

per 1 oktober??? hoezo dat dan??
Startkaart gaat toch vanaf begin tot het jaar tot de volgende??
Moet zoiezo nog wachter n tot hij gechipt wordt.
De dierenarts wordt deze week gebeld.

En ik wil hem eerst koopen he... voordat ik met hem start.