Bokt meeting in Texas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 05:00

Ik heb vandaag Pril ontmoet Lachen Ze vertelde gisterenavond dat ze een paard op ging halen met een vriendin bij mij in de buurt. Dus ik vond dat ik haar daar wel effe kon ontmoeten. Nietwaar Pril??? *LOL* Dus Pril belde mij om een uur of 12 om te vertellen waar ze ongeveer waren en hoe laat ze bij A&M zou zijn. Dus ik in m'n auto gesprongen en m'n man ook maar meegesleept. Toen we daar aankwamen vroeg ik aan een vrouwtje of zij Pril kon, hahahaa, niet dus. Dus ik ga naar binnen om te vragen of er al mensen een paard op hadden gehaald. Uuuh... niet dat ik weet!! Toen ik naar binnen liep stond daar wel een meisje, maar ja, dat kon ze toch niet wezen? Nadat ik bij de balie was geweest, liep ik weer naar buiten en vroeg of zij Eva (Pril) was. Jaaaa, en dat was ze dan, hihihi. Had ik ze straal voorbij gelopen *LOL* Sorry Pril... Bloos We hebben gezellig bijna een uur kunnen kletsen. Daarna moest dat monsterpaard weer opgeladen worden zodat ze weer een lange rit naar huis konden maken. Nou Pril, ik vond het heel gezellig en ik hoop je in september weer te zien als je die wedstrijd heb. Misschien dat we dan wat langer kunnen kletsen. Het was nu kort maar krachtig *LOL* en gezellig....

groetjes, Caballo

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 07:27

Haha! Leuk he, zo'n mini boktmeeting...twas wel een echte minimeting zo t horen... Knipoog, maar je kan natuurlijk nog altijd eens haar kant op ook, gezellig!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 07:45

Hey Caballo, ik ben net thuis (12 uur `s nachts). Tjonge was me het dagje wel, maar ontzettend leuk je ontmoet te hebben!

Even ter informatie voor de bokkers: Ik ken Caballo dus van bokt en toevallig wonen we allebei in Texas. Gisteren vertelde ik Caballo via pb dat ik morgen (vandaag dus) een paard van een vriendin ging ophalen in College Station. Dit paard stond bij de dieren kliniek (Texas A & M) waar hij geopereerd was en nu moest ie dus weer naar huis. Toevallig woont Caballo niet zo ver van College Station, dus besloten we een mini bokt meeting te houden op Texas A & M.

Vandaag ben ik om 9.00 `s ochtends van huis gegaan met de trailer. Om 10.15 was ik in San Antonio om Alycia en Tod (eigenaren van het paard) op te pikken. Toen op naar College Station waar we rond 13.30 aankwamen. Terwijl Alycia en Tod naar binnen gingen om het paard uit te schrijven en het papierwerk te regelen ben ik buiten gaan wachten op Caballo. Maar ja, daar sta je dan, ik wist totaal niet hoe ze eruit zag en wat voor auto ze had en dat wist ze van mij dus ook niet. Uiteindelijk kwam er twee mensen aanlopen (Caballo en haar man) maar die zagen er zo texaans uit dat ik niet verwachtte dat dat Caballo wel eens kon zijn. Dus ze liepen me straal voorbij en gingen naar binnen *LOL* Later kwam Caballo weer naar buiten, bleek dus dat zij het toch was! Alycia kwam net met Alex het paard naar buiten en terwijl wij hem lieten grazen (Alycia moest binnen nog even wat afhandelen) hebben Caballo en ik gezellig gekletst. Om half 3 hebben we Alex ingeladen en gingen we weer op naar huis. Eerst een trip van 2 1/2 uur naar de pensionstal waar Alex afgezet moest worden. Halverwege moesten we nog even tanken, maar dat duurde bijna 3 kwartier omdat de diesel er maar niet uit kwam. Vervolgens werden we ook nog een potje ingeparkeerd door een vrachtwagen dus het was echt 30 keer steken (okee overdreven) voordat we met een mm. links langs een betonblok en rechts langs de vrachtwagen eruit kwamen. Rond een uur of half 6 waren we op de pensionstal. Daar nog een uurtje Alex verzorgd, wondjes schoongemaakt etc. en stal opgemaakt. Om half 7 weer in de auto om Tod en Alycia naar huis te brengen. Rond 7.15 waren we bij hun huis. Ik heb ze snel afgezet want ik moest me namelijk haasten om op tijd op de rodeo te zijn waar mijn zusje deze avond zou starten. Uiteraard was ik te laat dus ben maar meteen rechtstreeks naar de rodeo gegaan met de trailer dus nog eraan. Rond half 9 kwam ik aan op de rodeo. Het was behoorlijk druk en aangezien ik geen zin had om entree geld te betalen wou ik over een hekkie klimmen. Helaas stond daar net een bierbuik sherif dus dat plan ging niet door. Toch maar entree betaald en "onze gang" opgezocht. Het was heel gezellig, de cool box met bier ging helemaal op (niet dankzij mij overigens) en mijn zusje deed het netjes in de barrelrace. Verder niemand doodgevallen tijdens het stierenrijden dus dat was weer jam.. uh gelukkig maar Haha! Rond een uur of 11 ben ik naar huis gegaan. Was om half 12 thuis en toen nog alle paarden gevoerd en om kwart over 12 was ik binnen. (waarna ik dit stukje heb getypd). Gelukkig hoef ik morgen later te beginnen met werken dus dat is wel relax. Al met al op 1 dagje zo`n dikke 800 kilometer gereden Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 09:46

Grappig, een Bokt-meeting in het buitenland! Die afstanden zijn inderdaad niet niks, doet me denken aan Australiƫ... Leuk dat jullie elkaar in september weer gaan zien! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 12:17

Bokt is all over the world.
Als ik de verhalen van Caballo en Pril lees, dan gaat het daar allemaal wel erg anders dan hier. Het lijkt me trouwens wel heel gaaf.

yvonne18
Berichten: 173
Geregistreerd: 18-03-01
Woonplaats: oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 12:27

ik denk al texas texas. blijkt dat jullie daar beiden wonen!!! SUPER GAAF!! Lachen Lachen Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 13:38

Cool! een miniboktmeeting in the U,S of A

geweldig. Wat is bokt toch internationaal. Hebben jullie geen foto's gemaakt?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 16:58

gaaaaf hehe ik zou de volgende keer ook wel eens bij jullie willen minimeetingen enzo haha is vast beter weer dan hier!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 17:07

Aaaahh, wat stom nou he!!! Helemaal vergeten om mijn toestel mee te nemen Verward Dat geheugen van mij is echt als een zeef. Onderweg dacht ik er pas aan. En op de terugweg naar huis dacht ik er pas aan dat ik ook wel een wegwerpcameraatje had kunnen kopen. Maar toen was het al te laat. Maar goed, in september hebben we weer een herkansing he... En dan ga ik zeker foto's maken. Ja, Pril had een hele rit achter de boeg. Voor mij was het ongeveer maar 100 kilometer bij elkaar (heen en weer). Dus dat viel wel mee. Ik vond het nogmaals heel gezellig.
groetjes, Caballo

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:19

ik heb ook mijn eigen miniboktmeeting iedere zaterdag op de manege! Niet een officiele, maar dat maakt niet uit!
Samen met Kenzolover, rockygirl en linnie hebben wij onze eigen meeting. En vandaag was bokt weer het gesprek van de dag!

xxx so