hoe zit he nou met de bokt caps?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

hoe zit he nou met de bokt caps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 14:36

ik hoor er niets meer over, maar heb er wel een betaald. niet dat ik niet nog even kan wachten hoor, maar ik zou het gewoon even willen weten, omdat het zo rommelig ging met betalingen enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:37

Vorige keer duurde het 5 maanden, dat was voor mij iets te lang.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:38

het is misschien handiger om prisca een pb te sturen in plaats van het zoveelste topic hierover te openen.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 16:09

heb ik gedaan, maar ik hoor er verder niets meer van, dus hoopte ik dat jullie iets wisten.

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:40

phoenix4ever schreef:
heb ik gedaan, maar ik hoor er verder niets meer van, dus hoopte ik dat jullie iets wisten.

Pris zat in Almelo. dus t zou idd kunnen dat je de komende dagen pas antwoord krijgt.

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:42

Ik hoop niet dat deze ook 5 maanden duren zeg!!!!!!
Prisca wil je misschien weer een lijst maken met de betalingen die je ontvangen hebt???

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:13

ja dat lijkt me ook een sim idee.....zijn er in totaal al voor 25 boktpetjes betaalt? dan kan je toch bestellen, of niet? nou, ja k hoop snel wat van jet horen Knipoog

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 20:50

Ik heb 2 weken geleden al een pb gestuurd maar hoor helaas ook niets meer.
Ik wacht het nog even af maar zou het wel fijn vinden om weer een keer een update te krijgen...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:20

Kleintje schreef:
Ik heb 2 weken geleden al een pb gestuurd maar hoor helaas ook niets meer.
Ik wacht het nog even af maar zou het wel fijn vinden om weer een keer een update te krijgen...


Kijk eens in je outbox of het bericht daar niet meer staat, als hij daar nog staat is het niet aangekomen en moet je nog even opnieuw sturen, als hij daar niet staat maar wel in de sendbox dan is hij wel verstuurd..

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 17:19

Het bericht was uit mijn outbox, nooit reactie op gehad. 1 juli weer een bericht gestuurd maar die staat nog steeds in mijn outbox.
Ik ga het nu toch wel een beetje vervelend vinden dat ik niets hoor.
Ik weet niet hoe de anderen hierover denken maar een update zou niet verkeerd zijn!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 20:08

Ik heb ook 2 weken geleden een pb'tje gstuurt en geen antwoord gehad, misschien was hij niet aangekomen of zo........................
een update zou idd wel lekker zijn.......

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 20:20

Ik zou het ook wel fijn vinden als er een update komt.
Zeker omdat Prisca niet wist dat ik al betaald had, en dit 200% zeker wel het geval was.
Op pb's krijg ik ook geen antwoord.Tsja mischein is het vervelend voor Prisca, want die doet ook haar best, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben, je betaald er tenslotte voor.
Knipoog

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 20:25

ik heb ook pas weer een pb gestuurd maar ook nog steeds niet gehoord. en wat Anneke ook zegt is waar ; heti s misschien vervelend voor Prisca maar goed.... we horen het hopelijk snel.

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 22:47

Ik weet zeker dat zodra Pris in de gelegenheid is te reageren, ze dit zeker ook wel zal doen hoor! Nog heel effe wachten dus!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 00:02

BBL schreef:
Ik weet zeker dat zodra Pris in de gelegenheid is te reageren, ze dit zeker ook wel zal doen hoor! Nog heel effe wachten dus!


Oh dat weet ik ook zeker, ik wacht het af.
Ik heb intussen wel zo'n rabobox ding dus voortaan kan ik daar dan mee werken Knipoog Dan duurt het tenminste geen 3 weken voordat het erop staat bij de ander Lachen

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:37

Even offtopic: als een bericht in je outbox staat wil dat zeggen dat de ander hem niet gelezen heeft, en niet dat hij niet is aangekomen. Prisca heeft de pb's dus niet gelezen, en waarschijnlijk is ze niet online geweest (ik heb haar iig niet gezien).

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 11:49

ik heb ook al meerdere malen een pb gestuurd ook geen reactie. ik vind toch dat ze de verantwoordelijkheid op zich heeft genomen, dus toch effe een reactie moet plaatsen, maar tja dat vind ik.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 12:19

Inderdaad, graag een update van Prisca.......

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:12

Laui! schreef:
Even offtopic: als een bericht in je outbox staat wil dat zeggen dat de ander hem niet gelezen heeft, en niet dat hij niet is aangekomen. Prisca heeft de pb's dus niet gelezen, en waarschijnlijk is ze niet online geweest (ik heb haar iig niet gezien).

Ik weet het... ze is waarschijnlijk sinds 1 juli niet meer online geweest.
Maar goed, die maand daarvoor had ik ook al een bericht gestuurd. Dat was nadat ze in een ander topic verzocht om met vragen te pb'en. Dat heb ik gedaan maar kreeg geen reactie. Die is wel verzonden en ze is daarna nog wel online geweest.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 22:02

Waar is Prisca eigenlijk?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:01

Waarsch. met de centen naar de zon vertrokken. Als ik eind deze maand geen bericht krijg over mijn petje dan wil ik mijn geld terug, kan het wel beter besteden.
Viv

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:08

Momenteel heeft Prisca een hoop andere dingen aan haar hoofd en dat is de reden dat ze momenteel niet online is. Ik weet verder niet wanneer ze wel de mogelijkheid heeft om dit af te handelen, dat is nog even afwachten.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 08:47

Mischien dat het een optie is voor iemand die Prisca goed kent om verder over de petjes te gaan? Ik kan me nl goed voorstellen dat je, wanneer je geld hebt betaald voor een petje en het loopt zo, knap baalt. Dat prisca blijkbaar privéproblemen heeft, okee, dat gaat ook niemand aan, maar het zou wel prettig zijn als zij of een kennis van dr de moeite nam de mensen van de petjes te informeren. Dat is wel zo netjes.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:21

Laura schreef:
Dat prisca blijkbaar privéproblemen heeft, okee, dat gaat ook niemand aan, maar het zou wel prettig zijn als zij of een kennis van dr de moeite nam de mensen van de petjes te informeren. Dat is wel zo netjes.

Is wel netjes, maar niet het eerste waar je aan denkt als je privéproblemen hebt.
Als ik goed kijk zie ik dat ze eind juni voor het laatst heeft gereageerd op dingen en online is geweest. De problemen zijn dus echt van de laatste tijd. Je weet niet hoe ernstig, misschien speelde het al langer, dat maakt niet uit.
Maar dan is dit niet iets met de hoogste prioriteit.

Ik wacht het nog netjes af, ik kan me niet voorstellen dat Prisca er met ons geld vandoor wil gaan dus ik wacht gewoon. Komt er geen reactie dan kan je er altijd nog voor zorgen om je geld terug te krijgen, maar daar vind ik het persoonlijk nog te vroeg voor, de vorige keer hebben ze ook lang moeten wachten.

Wat het ook is, sterkte Prisca!

Fitzroy

Berichten: 25098
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:48

Pris is er zeker niet met jullie geld vandoor.
Ik hoop dat jullie wat begrip voor haar op kunnen brengen, het komt vast allemaal in orde maar nu staat haar hoofd zeker niet naar Boktpetjes.