bijzonder zweep

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 20:10

Om een vriendin van mij te verrassen wil ik heel graag haar een mooie dressuurzweep cadeau geven. Eigenlijk wil ik er eentje met een bijzonder handvat, ik heb wel eens een link gezien om zwepen op maat te laten maken, maar ik kan het nergens meer vinden.
Als ik google kom ik veel tegen......maar dan gaat het over hele andere zwepen dan ik bedoel :+ . Wie heeft er een tip? Waar kun je zwepen op maat laten maken of bijzondere zwepen kopen?
Alvast bedankt!

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 20:11

PFff ik heb laatst bij CSI een heel mooie zweep gekocht, met een suede achtige handvat. zal ff kijken of ik hem op internet kan vinden.

cvelthuis
Berichten: 1584
Geregistreerd: 24-12-09
Woonplaats: Koewacht

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:07

Ik heb vorig jaar een zweep gekregen met gouden accenten, vond ik zelf wel heel chique.. maar waar die vandaan komt geen idee!

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 21:40

Kijk eens voor fleck zwepen, daar zitten een paar hele sjieke tussen, ik zelf ben erg gehecht aan mijn fleck balance zweep, voor rijden gebruik ik hem eigenlijk niet(niet nodig) maar voor grondwerk, lange lijnen etc is hij ook erg prettig doordat je hem op verschillende manieren kan vasthouden.
Ze hebben in de premium collectie ook een hele mooie zitten met een strass randje(heel delicaat ingelegt maar daardoor wel heel stijlvol)
Kijk eens op hun site: http://fleck-co.de/en/products/dressurgerten.html

Isegrim

Berichten: 2797
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:14

Op Equitana hadden ze prachtige, handgemaakte leren zwepen. Niet eens heel duur. Maar ik weet niet meer hoe die winkel heette. ;(

Anoniem

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:50

ik had er 1 van snowbee geloof ik, met een randje glimmende steentjes in het handvat.. En sowieso zijn die zwepen echt top +:)+ lekker licht enzo :j

Hygge
Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-06-11

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 08:40

Divoza, heeft wel wat leuke. ik heb bij de Epplejeck in Groningen oko hele leuke gezien.

sitasgatje
Berichten: 643
Geregistreerd: 08-11-10

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:39

ik heb al dik 6 jaar een van de divoza merk weet ik niet een met zwart en goud heel chique ben er erg tevreden over !

Dressuurgek

Berichten: 2287
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Zuid-Oost Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:01

aafje87 schreef:
Kijk eens voor fleck zwepen, daar zitten een paar hele sjieke tussen, ik zelf ben erg gehecht aan mijn fleck balance zweep, voor rijden gebruik ik hem eigenlijk niet(niet nodig) maar voor grondwerk, lange lijnen etc is hij ook erg prettig doordat je hem op verschillende manieren kan vasthouden.
Ze hebben in de premium collectie ook een hele mooie zitten met een strass randje(heel delicaat ingelegt maar daardoor wel heel stijlvol)
Kijk eens op hun site: http://fleck-co.de/en/products/dressurgerten.html


Zitten echt mooie zwepen tussen! Onderstaande ligt echt super in de hand, in de ruitersportzaak al een keer vast gehad.

Afbeelding

En deze is ook mooi
Afbeelding

eidt: hoort dit topic niet bij ruiter ipv harnachement?

Benfan

Berichten: 4007
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:04

Shiiit.. is die balance zweep nog te krijgen? Ik had maar een andere gehaalt.. vind die echt zo fijn in de hand. Stoor me snel eraan dat het handvat te dik is, pak dan altijd de zweep eronder vast dus zoek ik meestal zweepen met een mooi handvat. Heb er nu een met een compleet houten handvat eraan best een mooi ding die best aardig in de hand is te houden ook aan het handvat zelf. Maar eigelijk wou ik graag die balance zweep.. die is echt fanastisch.

XLeandrosX
Berichten: 3200
Geregistreerd: 01-09-06

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 15:47

Zitten inderdaad erg mooie bij. Ga eens even rondneuzen welke ik zal bestellen. Thanks voor de tip!

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:16

Benfan schreef:
Shiiit.. is die balance zweep nog te krijgen? Ik had maar een andere gehaalt.. vind die echt zo fijn in de hand. Stoor me snel eraan dat het handvat te dik is, pak dan altijd de zweep eronder vast dus zoek ik meestal zweepen met een mooi handvat. Heb er nu een met een compleet houten handvat eraan best een mooi ding die best aardig in de hand is te houden ook aan het handvat zelf. Maar eigelijk wou ik graag die balance zweep.. die is echt fanastisch.


Ja die is gewoon nog te verkrijgen hoor :j (en hoop dat ie nog heel lang in het assortiment mag blijven, ook ik vind het een top zweep)
Via BR te bestellen, dus opzoek naar een ruitersportzaak die bij BR besteld, dan kunnen ze hem gewoon voor je bestellen

ABC321L
Berichten: 175
Geregistreerd: 22-06-11
Woonplaats: Onbekend

Re: bijzonder zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 13:03

Equitana!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:34

Aangezien hier verkoopo adressen worden gezocht hoort dit topic niet op INF. ik verplaats het dus even naar het juiste forum.

HAR-->EA-GZ Diensten.