hulp bij verkeersmak maken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 19:22

Hia,
Ik ben op zoek naar iemand die voor een kleine vergoeding wil helpen mijn paard(1.62cm) verkeersmak te maken is wel wat gewend zoals autos enzovoort maar groot verkeer blijft een probleem.
Voor info bel 0629118029 of email even
Judith


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:01

waar woon je? Als het in de buurt is wil ik wel helpen...
Groetjes Petra

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:53

Anders moet je zien dat je een stukje land kunt lenen dat in de buurt ligt van druk/zwaar verkeer... Went ie er vanzelf aan!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:23

Dat dacht ik ook, maar mijn paarden staan ook in een land naast de wei waar vrachtwagens etc langs komen, maar toen ik met mijn jonge paard aan de hand ging wandelen, kwam er een klein busje langs en ze sprong er bijna onder, omdat dat ding recht op haar af kwam en dat vond ze doodeng. Gaat niet helemaal dus...

Ik denk dat je het beste een ervaren paard kan meenemen zodat ie ziet dat het niet eng is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 20:23

hoi hoi,
Hmhmh ik zit in Hendrik ido Ambacht vlakbij rotterdam.. hmh je zal het geloven hij staat op 1 van de drukste weiladnen die er te vidnen zijn maar het maakt hem niet veel uit tot dat je het tterrein verlaat dan is alles ineens eng ..Lachen een ander paard neem ik steeds mee maar geen effect als die bang word. groetjes Judith

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 13:16

Zou je ook wel willen helpen, maar ik zit toch ook al een uurtje rijden van je af, ik zou ff R'dam in je titel zetten, misschien dat daar meer bokkers op af komen *LOL*

HeleenH
Berichten: 78
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 10:20

Hoi, Kvika zit ook in Rotterdam met een Yslander (zijn vaak vrij rustige paardjes in verkeer, maar die van haar ken ik niet). Misschien kun je haar een berichtje sturen? Ik weet niet of ze het sil hoor, maar je kan het altijd vragen? Ik heb zelf wel een rustig paard voor zulke dingen, maar ik woon in Apeldoorn. Beetje te ver weg. Succes ermee.

Have fun with Icelandic Horses!!!

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:00

Hé Hendrik Ido Ambacht. Dat ken ik. Daar heb ik 18 jaar gewoond. Ik kan je helaas niet helpen, want ik woon tegenwoordig in Zuid-Limburg en dat is een beetje ver weg.
Welke wei bedoel je eigenlijk? Ik ben alleen maar nieuwsgierig, omdat het zo bekend is. Misschien weet ik nog wel iemand die je kan helpen als je niemand kan vinden. Ze woont in Zwijndrecht, dus in de buurt.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:18

ja helleen heb ik ook al voorgesteld
ik ga als het goed is een keertje bij haar langs om te helpen met de auto ben ik er binnen een kwartiertje denk ik dus we zijn al aan het schrijven naar elkaar Schijnheilig *LOL*

tja....

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 09:45

hoi hoi, wat fijn al die reacties. hmhmh voor Irisje ik zit aan de Langeweg vlakbij intratuin.. hoe zet ik rotterdam in het bovenstukje? en ja ik hou jullie op de hoogte nou hopen dat we snel vooruitgang boeken:)
Groetjes Judith


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, charrr91, corinec, Domiinique, Eefje_Sammy, Floko, fro, hagelslag, Inney, Julimy, Meliaforever, N_B_N, Nescio18, Oelly, OmgiliBot, perdjes, Sintara, Ubermetrics, wemkelover, xAlice en 52 bezoekers