Moddies kinderjuffies????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Moddies kinderjuffies????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 15:17

Vindt dat de hele sfeer hier volledig is verpest.
Moddies dienen tegenwoordig voor kinderjuf.
Als je een topic plaats komt er niets anders als komentaar op.
Als ik een hond te koop zet schrijft er altijd wel "dat is duur" daar vraag ik niet om.
Probeer een hond te verkopen en niet discussie te openen over de prijs ervan.
Beetje jammer dat alles zo naar de kl*te geholpen moet worden door een paar nietsnutten hier.
Verders heb je ook van die mensen die denken dat ze moddie en op elk dingetje die overtreden wordt hebben ze gelijk comentaar, ook dat helpt de boel naar de kl*te.
Bemoei je er niet mee en lees gewoon verder,en laat de moddies het opknappen!!
Ook dit topic is er weer zo een, en nu doe ik het ook ja.
Maar kan er niet tegen zoals dit forum in nog geen jaar de afgrond in is geholpen door veel mensen.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:29

Ik snap hier de ballen van hoor. Zet nou eens in duidelijk nederlands neer wat je bedoelt?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:31

hmm ja ik vat t ook niet helemaal...

En ik denk ook dat hier weer een kruiwagen aankomt. Haha!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Moddies kinderjuffies????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:49

Sorry dat ik (= een mod) reageer, maar waar gaat dit over??? Ik kan je echt niet volgen en volgens mij spreek je jezelf nog tegen ook:

fsoudan schreef:
Moddies dienen tegenwoordig voor kinderjuf.


tegenover

Citaat:
Bemoei je er niet mee en lees gewoon verder,en laat de moddies het opknappen!!


Wil je nou wel of niet dat moddies ingrijpen? En wat is nou de strekking van je bericht? Graag uitleg, en zo te zien ben ik niet de enige die het niet vat.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 16:36

Vanaf het moment dat ik me hier heb aangemeld worden er al berichten geplaatst in de trant van: "het is hier niet meer zo gezellig" e.d.

Ondertussen vermaak ik me nog steeds hoor.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-02 17:14

ja lees het nou nog maar een keer karen
laat de moddies het opknapen.
Dus JIJ ja en niet iemands die niet moddie is


Maar vergeet maar wat er staat.
Beetje stom ja wat er is geschreven.
Ik heb jullie niet nodig dus waarom zou de sfeer hier beter moeten worden.
Voor bokt nog 20 andere sites die ik wel ga bezoekn

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:26

Ik snap het bericht van fsoudan prima.

Ik ben zelf moderator op een heel groot forum, en dit zie je gewoon terug op elk forum.
Het forum waar ik modereer heeft ook al veel heibel ondervonden, en al 2 jaar wordt er geroepen dat het zo slecht gaat met het forum, maar ondertussen zijn we wel 1 van de grootste Knipoog
Er zijn altijd wel mensen die opmerkingen moeten maken, dat hou je toch, en er zijn altijd mensen die het beter weten, dat hou je ook, en daarbij heb je te maken met allemaal verschillende individuen die zich ook nog eens 'anoniem' achter de computer zitten.

Als iemand een vervelende opmerking in je ogen maakt moet je je er of niets van aan trekken, of een pbtje sturen en netjes degene uitleggen dat wat je probleem is...
Mensen komen en gaan, dus elke keer komen weer dit soort dingen voor, ik heb het al vaak genoeg gezien althans in mijn modereer carriere Knipoog

Ik hoop dat je gewoon op een prettige manier verder kunt op Bokt, ik zie ook weleens dingen natuurlijk maar lees daar gewoon overheen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:24

fsoudan schreef:
ja lees het nou nog maar een keer karen
laat de moddies het opknapen.
Dus JIJ ja en niet iemands die niet moddie is


Maar vergeet maar wat er staat.
Beetje stom ja wat er is geschreven.
Ik heb jullie niet nodig dus waarom zou de sfeer hier beter moeten worden.
Voor bokt nog 20 andere sites die ik wel ga bezoekn


Iemand die geen moddie is kan niet ingrijpen en ook niets opknappen dus ik heb ook geen idee waar je het over hebt?

maar waar slaat dit hele bericht op als je andere site's gaat bezoeken?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:27

fsoudan schreef:
Voor bokt nog 20 andere sites die ik wel ga bezoekn

nou dan ga je toch naar die site's als je bokt niet leuk meer vind........
Ik snap niet wat je met dit berichtje wil bereiken Verward

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:33

Ik denk dat ik het inmiddels begrijp:

* Er zijn mensen op Bokt die menen dat ze een ander de les moeten lezen
* Dat is niet hun taak, maar die van de moddies
* Dus moeten de moddies ingrijpen als er ergens iets ontspoort.

Heb ik het zo goed?

Maar een moddie heeft ook nog een leven naast Bokt, en kan echt niet 24/7 ingrijpen. Er zullen altijd mensen op Bokt blijven komen die uit zijn op topics verzieken. Maar dat soort mensen heb je ook op andere forums en zelfs in het dagelijks leven Knipoog. En ik zie niet in wat er mis is met gebruikers die elkaar op 'fouten' wijzen. Scheelt de moddies weer werk en ik vind het socialer dan je schouders ophalen en doen of je iets niet hebt gezien.

Wat de sfeer op Bokt betreft: al sinds het begin verschijnen dit soort berichten. De sfeer is IMO nog steeds prima hoor, op wat incidenten na. Maar ook dat kom je overal tegen in het dagelijks leven. Incasseren, negeren en verder gaan met je leven, dat is het enige wat je kunt doen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 19:02

Bedoel je dan ook dat als mensen het niet eens met je zijn (bijvoorbeeld over een prijs van een hond) dat ze dan niet mogen reageren?
Okee, jij wilt een hond verkopen, geinteresseerden vinden de prijs te hoog, die mogen daar dan toch over onderhandelen? Waarom zou een moddie dan moeten ingrijpen, volgens mij is dat niet verboden.

Ik heb trouwens ook niet het idee dat de sfeer verpest is. Ik ben hier een aantal maanden niet geweest en het is nog precies hetzelfde als daarvoor. Ik erger me er niet aan hoor.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 20:30

De sfeer van Bokt bepaal je zelf ook mede.
Als je als bokker negatief op anderen reageert, krijg je een minder prettig sfeertje.
Maar er wordt ook heel vaak positief gereageert op elkaar wat natuurlijk de sfeer weer ten goede komt.
Maar als je de sfeer hier niet fijn vindt, mag jij dat vinden. Maar je bent toch niet verplicht om hier te komen?
Tenminste ik kan me niet voorstellen dat er iemand naast je staat die je dwingt om bokt te bezoeken.
Kortom om een lang verhaal wat in te korten. Als je zelf positieve reacties plaats kun je die ook terug verwachten. Negatieve kan ook, maar je kunt ook op een tactvolle manier uitleggen dat je het ergens niet mee eens bent zonder een ander tegen het verkeerde been te stoten. En als iemands reactie niet bevalt, pb die persoon dan. Dan hoeft niet iedereen mee te genieten en bemoeien zich er waarschijnlijk minder andere bokkers mee.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 20:35

femke, als je het ergens anders beter hebt, GA dan alsjeblieft. Niemand is verplicht op bokt te komen hoor, dat is ieder zijn eigen keuze.
Als je 20 sites weet die beter zijn, wat doe je hier dan nog?

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:25

ik snap je wel een beetje en tja als je et hier niet leuk vind dan ga je toch je mag gaan en staan waar je wil.
ik zeg soms ook welleens wat van msn taal ofzo dat mag toch?
staat niet in de regels dat dat niet mag.
verbeter de maatschappij maar begin bij jezelf.
jij zult voor jou zelf bokt leuker moeten maken dat hoeft een ander niet voor jou te doen Scheve mond

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:44

TongeR schreef:
ik zeg soms ook welleens wat van msn taal ofzo dat mag toch?
staat niet in de regels dat dat niet mag.


Toch de regels iets beter lezen Haha!


N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:46

Stef, ze zegt dat ze er wat van zegt. En ze bedoeld dat er in de regels niet staat dat ze er niks van mag zeggen... (toch? of lees ik nou niet goed?)

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 21:50

euhm, ok ok.... IK moet beter lezen Haha! (ach, het wordt al laat Haha!

repelsteeltje
Berichten: 41
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: leiden

bla bla bla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 13:58

die fsoudan zit te zaniken, is het niet hier dan is het wel ergens anders. ze heeft altijd aanmerkingen op iets, men mag toch zeker zelf wel weten wat men antwoord? dan hoeft zo`n juffie toch niet te gaan vertellen wat wel en niet mag op een topic ,dit is echt een leuke topic en niemand zeurt hierover behalve fsoudan.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131849
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 15:48

Mickey schreef:
Citaat:
De sfeer van Bokt bepaal je zelf ook mede.
Als je als bokker negatief op anderen reageert, krijg je een minder prettig sfeertje.
Maar er wordt ook heel vaak positief gereageert op elkaar wat natuurlijk de sfeer weer ten goede komt.
Maar als je de sfeer hier niet fijn vindt, mag jij dat vinden. Maar je bent toch niet verplicht om hier te komen?
Tenminste ik kan me niet voorstellen dat er iemand naast je staat die je dwingt om bokt te bezoeken.
Kortom om een lang verhaal wat in te korten. Als je zelf positieve reacties plaats kun je die ook terug verwachten. Negatieve kan ook, maar je kunt ook op een tactvolle manier uitleggen dat je het ergens niet mee eens bent zonder een ander tegen het verkeerde been te stoten. En als iemands reactie niet bevalt, pb die persoon dan. Dan hoeft niet iedereen mee te genieten en bemoeien zich er waarschijnlijk minder andere bokkers mee.


Helemaal mee eens !

Komt nog bij dat moddies ook "maar" vrijwilligers zijn die er hun vrije tijd insteken om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Zonder moddies zou er ook geen Bokt zijn.
Een beetje waardering en respect lijkt me wel op z'n plaats.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 11:37

Stef geeft gelijk het goede voorbeeld.
Ook daar moet eens verandering in komen.
het is voor jullie modies makkelijk om te zeggen die mag ik wel , en die niet.
Dus tegen die doe ik aardig en tegen die niet.
Het moet bij jullie al beginnen om mensen gelijk te behandelen ongeacht of je diegene mag of niet.
En niet vriendjes politiek spelen hier.
Niet elke moddie doet dat maar veel wel.
Jullie moeten laten zien dat iedereen op dit forum gelijk is.
En de rest moet daar een voorbeeld aan nemen.
Samen er aan werken is de enigste oplossing.
Want er mag niets over gezegt worden als ik het zo opmerk uit de reactie van stef.

Ja sorry bart was een beetje in de war.
Laatst bijgewerkt door Kyan01 op 16-07-02 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:50

Eeeh, Heike? Verward
*puzzled*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 12:20

Het is wel zo ik zie dat sommige mensen voorgetrokken worden.Dan heb ik het over topics die allang offtopic zijn maar nog steeds niet gesloten is en er volgt ook helemaal geen waarschuwing. Verward Voor de rest houd ik mijn mond maar want ik geloof dat ik zelf ook een tijdje voorgetrokken ben,ik noem geen naam,hihi Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: bla bla bla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 12:37

repelsteeltje schreef:
die fsoudan zit te zaniken, is het niet hier dan is het wel ergens anders. ze heeft altijd aanmerkingen op iets, men mag toch zeker zelf wel weten wat men antwoord? dan hoeft zo`n juffie toch niet te gaan vertellen wat wel en niet mag op een topic ,dit is echt een leuke topic en niemand zeurt hierover behalve fsoudan.


Ik ben blij dat ik zanik repelsteeltje.
Als ik naar de topics en antwoorden kijk die jij geeft z
kan ik niet genoeg zaniken.
Maak maar eens beklend wie je bent dappere dodo.
Je doet alles onder verscholen naam en maakt alleen degene uit die uit leiden komen.
ja daar moet je erg veel lef voor hebben !!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 12:47

Ja repelsteeltje wil ook heel graag weten wie jij bent. Haha! Mag ik drie maal raden zonder dat ik iets persoonlijks kwijt raak,want m'n paardje krijg je niet. Vingers aflikken

Trouwens je bent toch geen dwerg hè Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41636
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:07

Weer lekker constructief, dames.
Not..

Slotje.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Aniek23, BeFunny, ComscoreBot, DWitzel, Freyr, Gianti, Jacquelinee_, karelien, karinmanon, LuCa88, maessie, manonutjuh, MerelV, Mizora, PeerAppel, shadowstar, Wopkebrok, XxMariellexX, Zil en 57 bezoekers