wie kent luckyboy?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 14:46

Mijn paard Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Balte

Berichten: 3545
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 15:30

Lucky Boy xx is een zeer bekende volbloedhengst die gedekt heeft voor KWPN. Als je wat op onderzoek trekt dan zul je zien dat hij in de bloedlijnen van heel wat cracks zit. Ik denk zelfs dat hij de vader van de moeder van Beaujolais is.
Twee zonen van hem: A Lucky One en Brownboy hebben voor BWP gedekt. Mijn paard is een dochter van A Lucky One.
Over Lucky Boy zijn topics geweest en als je die opzoekt, kan je ook een foto van hem zien.
Via de Del Mar pedigree kan je al zijn voorouders opzoeken. Erg leuk.
Kortom Lucky Boy bloed is superbloed!

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:00

Het is zo dat hij de vader van Beaujolais is.
Lucky boy xx heeft 27 goedgekeurde zonen en is leverancier geweest van een aantal zeer goede internationale springpaarden. Ook doen zijn directe en indirecte nakomelingen het goed in de dressuur.
Verder hebben veel van zijn dochters predikaten en zijn op hun beurt ook weer moeders van goedgekeurde hengsten waaronder Wellington, Creool, Jabot, Gentleman, Dammen, Karlstad, Elcaro, Furore, Grandriver, Ditmar, Rolex enz.
Zelf is hij donker bruin, 1.67m. geb. 1966 en overleden in 1984. Hij is 27 x gestart op de vlakkebaan waarvan hij 6 x 1ste werd en 10 x zat hij bij de eerste 3.
Zijn goedgekeurde zonen:
A Lucky One (volle broer van Casanova), Beaujolais, Bonheur, Brown Boy, Candyboy, Casanova, Columbus, Dannyboy, Darnels, Dax (volle broer van Windsor), Derrick, Dutchboy, Lucky A, Lucky Bua, Naturel, Nooitgedacht, Obrecht, Octrooi, Olympus, Omega, Ordonnans, Picassa della Flor, Telex, Texas, Victorie, Windsor & Zion.

Hier staat een foto van hem. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... =lucky+boy
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 04-07-02 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 48885
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:44

Mijn eerste paard Joran is een afstammeling van Darnels, Lucky boy xx X Parvenu...

Lucky boy xx is een echte stempelhengst geweest, een echte topvererver en een aanwinst voor de KWPN fokkerij.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 18:53

Was er bij lucky boy ook niet het schandaal dat er sperma onder zijn naam werd verkocht, maar van een andere hengst afkwam?
Dus dat je uiteindelijk geen echte lucky boy had.

Wel leuk die pedigree van lucky boy.
Veel voorouders van hem zijn dezelfde als bij Kawa
B.v Nearco en Owen trudor

Afbeelding

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:12

ik heb een zoon van lucky boy gereden, was een ruin, unique genaamd.
en idd goed in de dressuur. hij was z2 startgerechtigd toen zijn iegenaresse hem moest verkopen door omstandigheden. daarna heb ik hem 1,5 jaar gereden.
een superpaard iig.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:14

heey
wij hebben ook een merrie gehad met lucky boy bloed
dat was een cassanova v. lucky boy xx super lux beest en leek precies op lucky boy!
uit deze merrie hebben we 4 merries gefokt. waarvan nog 2 in ons bezit eentje is een super dressuurkrack!!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 19:34

Ja dat schandaal klopt het was dus zo dat Lucky Boy fokzuiver was qua kleur. Maar lucky Boy dekte zoveel dat hij er geen zin meer in had en niet meer wou dekken. Toen dacht de hengstenhouder dan dekken we toch met een andere hengst maar die fokte dus een andere kleur en toen moest er DNA onderzocht worden en toen zijn ze erachter gekomen. Dit is het beetje grote lijnen


stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 21:19

Lucky boy, de oveleden hengst was super, er is idd gefraudeerd met zijn afstammelingen. Je moest op een gegeven moment geloof ik middels dna onderzoek kunnen aantonen dat je een aftammeling van Lucky boy had.
Onze anglo-arabe is een candy surprice x poko , de vader van candy surprice is candy boy en daar weer de vader van lucky boy. In de papieren van ons paard zit idd een positieve uitslag van een dna onderzoek met handtekeningen en stempels (maar dat geld dan als bewijs dat ie echt van candy surprice is. Maar ach whats in a name, hij is gewoon superlief en kei goed in de sport!

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 23:33

orri schreef:
Mijn paard Haha!


Havidoff x Candy Boy (Luckyboy xx) x Akteur (Amor) x Le Faquin xx

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

gomir

Berichten: 25512
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 11:10

Ik heb een zoon van Creool en dat is een kleinzoon van Lucky Boy *LOL*
Ik heb nog wel ergens wat info maar dan moet ik mijn kamer even omspitten....Haha!

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 13:08

Tsja wie kent hem niet.
mijn beesie is een beaulolais v lucky boyxx
heel lief paard dat heel los door het lijf is en een aardig sprongetje kan maken.

komt het vandaag niet, dan komt het morgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers