Robin is vandaag jarig!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 16:41

Jaja.. mijn schatje is vandaag alweer 22 geworden!!!! Lovers Ben vanmiddag even naar hem toe geweest.. heb hem los gelaten in de bak, heeft ie lekker kunnen rollen en rennen Party!! Toen heb ik in een emmer een beetje kuilgras gedaan, stukjes appel en wortel en daar sinaasappelsap over gegoten (vind 'ie heerlijk, heb ik van Iris Party!! )Hij vond het echt super lekker, hij kwijlde al toen hij zag dat ik met die sinaasappelsap bezig was Kwijl Hij was echt super lief vandaag Lovers Vanavond heb ik les maar dan doe ik lekker rustig aan, want hij is natuurlijk weer een jaartje ouder Knipoog Haha!


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 16:57

gefelicipeerd!!!! Party!! Party!! Nog vele toffe jaren toegewenst samen!!! xxx Roos

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:24

Gefeliciteerd met Robin geef hem een knuffel van mij en mn pony's Knipoog Pling

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 18:40

Leuk!
Gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!!

I love to love!

gillian

Berichten: 4399
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 18:48

gefeliciteerd
toedeledoki
gillian, nico(wasmaandag jarig 6 jaar) en oeds

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 18:56

gefelcibokt!geef hem maar een grote knuffel van mij en Spot! Haha! Party!! 22..Spot is AL 5 *LOL*


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 20:18

Thnx allemaal!!!! Party!! We hebben net gelest en keeeei hoog gesprongen ik vond het echt cooool!!!! En hij ook!!! Hij deed het echt super goed.. tussendoor nog een galopje gedaan toen liep hjij echt kei goed.. ga ik vaker doen, zo hoog Party!! Jammer genoeg niet bij de les Verdrietig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:20

Gelfeliciteerd!!! Hoe hoog had je gesprongen?

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:52

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Party!! Party!! Party!! wanneer is het feestje en wat gaan we doen koekhappen (of peenhappen) en wie worden er uitgenodigd? Haha! Haha!

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:00

Hoi, hoi,

Beetje laat, maar nog wel gefeliciteerd met Robin! Dikke knuffel van mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 23:32

Geef hem nog maar iets extra lekkers namens mij, maar dat heb je al aardig gedaan geloof ik. Das toch al een heer op leeftijd, 22!!

Maxima was overigens vandaag, eeeh gister, ook jarig, dus met een paar jaar is dit een nationale feestdag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 01:04

Party!! Gefelicibokt! Party!!
Gaaf dat hij nog zo actief is! Ga zo door! Ik hoop dat Pablo op die leeftijd ook nog bij mij is.
ik denk dat het oudste paard bij ons op de manege Pepper is (pensionpaard wat nog wel regelmatig wordt gereden en de wacht hudt bij de uitgang van de wei Knipoog ) er zijn ook nog wat oudere pony's.
Op mijn oude manege is een manege pony 38 geworden, ik zou het echt super vinden als Pablo dat ook wordt!
Die pony was Blue Belle en zou in Hoefslag Cap komen maar een dag vordat Arnd Bronkhorst kwam is ze overleden en particuliere foto's werden niet geaccepteerd. Ze is dus nooit in de Cap gekomen terwijl ze dat wel verdiende. Ze werd op haar 4e uit de bosssen van Engeland naar Nedereland gehaald en is tot haar 30e manegepony geweest. Daarna is ze verzorgpony geworden en nog zo'n 3 keer per week bereden geweest (en op haar 34e gooide ze nog beginners met gemak er van af). Op het laatst liep ze gewoon los over het erf, ze liep toch niet weg en ze graasde lekker veel overdag en ging 's avonds vanzelf naar haar boks.[img]../upload/34/bb.jpg[/img] hier was ik 8 en bleu Belle een jaar of 22 al!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-05-18 02:06 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 16:16

We hadden ongeveer 80 cm ofzo gesprongen denk ik.. een stijlsprong. Vond het echt heel hoog maar het klinkt zo laag Verward Frusty

M'n robje is echt nog heel sportief alleen wil hij wel eens sloom zijn omdat ik nogal dun en licht ben.. en ik ben niet echt goed in met de zweep slaan (is nu trouwens wel weer wat beter.. hij loopt nu ook al veel beter) heb hem de eerste 4 maanden ongeveer dat ik hem had een beetje laten "sukkelen" maar sinds ik les krijg doe ik dat niet meer en veranderd hij echt Lovers
Maarja hij moet wel actief zijn om in 2000 (geloof ik) nederlands kampioen L-viertal en reserve kampioen Z-viertal te worden Haha! ben echt trots op hem hoor Party!! hij doet echt heel goed z'n best met rijden enzo.. de laatste tijd Schijnheilig Hij word wel geschat rond de 10, maarja die kuiltjes boven zijn ogen veraden het *LOL* Maar ik kan zeker tot hij een jaar of 30 is nog met hem rijden hoor!! Ben alleen zo bang, omdat hij al zo oud is, om hem kwijt te raken Huilen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 16:42

gefelicibokt!!

xxx so

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karin30, M1994, Marilu, Piekosjj, voet, Vuri en 25 bezoekers