Onze hond met haar broertje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 19:21

Hieronder zie je links onze Nederlandse Schapendoes Amyca Banja. Banja is inmiddels alweer bijna 8 jaar oud en echt mijn vriendje, ze volgt me overal en slaapt bij mij op de kamer anders doet ze de hele nacht geen oog dicht en blijft ze janken Verdrietig Op de foto zie je rechts ook haar broertje Arza, ze komen uit een nest van maar 2 puppies.
Schatjes he? Lovers [img]../upload/363/banja&arza.jpg[/img]


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:29

Wat een lieffies!! Echt waar!!! Kwijl

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:36

Wat een leukerd! Echt heel erg stoer, met al dat haar.
Maarre heb je der niet veel werk van? Of valt dat mee? Waldi heeft maar middellang haar (of is het middelkort *LOL*
en ik heb op het moment een kamer vol haar. Als ik niet z'on hekel had aan het huishouden moest ik 2x per dag zuigen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 19:43

Nee valt heel erg mee, we kammen haar eigenlijk nooit Schijnheilig En veel haaruitval heeft ze niet, af en toe een pluk, dus die kan je zo oppakken.
Heel soms gaat ze in bad, dan blijft er weinig hond over, zonder al dat haar stelt ze weinig voor. Ze haaaaaaaat het om in bad te gaan, het is dat een en al gepiep, maar fohnen vind ze geweldig, dan wordt ze helemaal gek *LOL*

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:45

wat een lieferds echt wel Lovers


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:04

ahhhh wat een schatje!!!!! Wij hebben gelukkig een boeren fox (kortharig) *grijnz*
Ik vind ze allebei heel cool hoor Lovers

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:12

Banja heeft wel eens bij Geert en atie gelogeerd toch? Komt me erg bekend voor in elk geval...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 08:25

Ja klopt. Dan waren Atie en Geert in de schuur aan het werk en zagen ze ineens Banja blaffen voor hun slaapkamerraam boven Schijnheilig En ze maakte constant de achterdeur open, dus ze was vrij lastig *LOL* En ja, alle bessen opeten die onder de tafels lagen.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:51

Oh, maar van die bessen eten heeft Rocky ook een handje, maar dan het liefst uit de volle bakjes (die nog niet zijn afgewogen, plukkers boos). Oh en wat dacht je van Toutie! Er zijn wel eens plukkers die met volle mandjes door het weiland lopen, maar wel een beetje bang voor paarden zijn... Toutie denkt: ha gezellig visite, en ze nemen wat lekkers mee! Dus die mensen laten de mandjes staan , gaan er op een holletje van tussen, en Tout staat lekker van de bessen te snoepen! Echt wel lachen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 11:32

Hahahaha Haha! , echt dierenstreken zijn dat. En geef ze eens ongelijk. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers