omgeving Lage Vuursche

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

omgeving Lage Vuursche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 14:12

Zijn er bokkers uit de buurt van Lage Vuursche? En zo ja; zin om een bosrit te organiseren????

gr. Monique

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:15

lage vuursche is niet zover bij mij vandaan maar ik weet niet hoe ik er met een paard heen moet rijden vanuit loosdrecht Haha!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 15:12

Melissa schreef:
lage vuursche is niet zover bij mij vandaan maar ik weet niet hoe ik er met een paard heen moet rijden vanuit loosdrecht Haha!


Is niet zo moeilijk hoor. Ben er ook heel vaak geweest toen ik in Loosdrecht op vakantie was. Eenigste probleem is dat je over de brug moet. (weet niet of dat lukt met je paardje) Anders moet je Bente even vragen, die toen mee geweest. Misschien kan zij uitleggen hoe je moet rijden, gaat een beetje moeder van achter mijn computer vandaan.

Zou best mee willen weet alleen niet of ik vervoer zitten, en verder zitten we midden in een verhuizing (Azaz gaat verhuizen). En dan gaan we ook nog 3 weken naar portugal dus denk niet dat ik tijd heb. Wel jammer, is heel leuk om daar te rijden.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:26

Kom uit Laren, paard staat naast La Place. Lage Vuursche is goed te doen. Roep maar een dag.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 11:45

Ik denk dat steffi. lunatic e wennie ook haast wel meegaan, als het voor hun te doen is natuurljk!

als we gaan, dan graag wel op de zondag!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 11:46

azaz-girl"]
[quote="Melissa schreef:
lage vuursche is niet zover bij mij vandaan maar ik weet niet hoe ik er met een paard heen moet rijden vanuit loosdrecht Haha!


Is niet zo moeilijk hoor. Ben er ook heel vaak geweest toen ik in Loosdrecht op vakantie was. Eenigste probleem is dat je over de brug moet. (weet niet of dat lukt met je paardje) Anders moet je Bente even vragen, die toen mee geweest. Misschien kan zij uitleggen hoe je moet rijden, gaat een beetje moeder van achter mijn computer vandaan.

Zou best mee willen weet alleen niet of ik vervoer zitten, en verder zitten we midden in een verhuizing (Azaz gaat verhuizen). En dan gaan we ook nog 3 weken naar portugal dus denk niet dat ik tijd heb. Wel jammer, is heel leuk om daar te rijden.
[/quote]

Hoelang is het rjden vanuit hallicnkveld?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 12:11

Melissa schreef:
Hoelang is het rijden vanuit hallicnkveld?


Even nagevraagt we deden er 3 kwartier a een uur over. (Eerste half uur is alleen stappen over de weg naar de hei toe)