Waarom nou???(gaat over de boktsfeer)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 20:41

Ik snap het niet, toen ik me hier net aanmelde was het hier supergezellig en er werden echt alleen maar positieve dingen gezegt. En nu, nu kom ik allemaal van die zinloze discussie's tegen, met negatieve Huilen reacties onder het excuus "ik mag mn mening toch geven." Het leuke van bokt was dat het geen horses is, en ik hoop ook echt dat de sfeer hier niet zo wordt als daar.
Als je dan perse iets negatiefs wil zeggen doe dat dan via pb, ik hoop ook dat deze topic niet weer zo'n verhitte discussie oproept. Verdrietig
En als dat wel gebeurt dat er dan snel een slot op gaat. M'n bedoeling hiermee is meer een beetje peilen hoe jullie erover denken, de richting die de sfeer van bokt nu op lijkt te gaan. Het zal deels wel te maken hebben met de ontzettend snelle groei van de populariteit van bokt.
Gelukkig kom ik vaak genoeg, wat zeg ik vaker, heele positieve reacties tegen en dan weet ik weer waarom bokt zo verslavend voor ons is, *LOL* het is gewoon supergezellig, en ik hoop echt dat het dat ook blijft!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

If you can't say something nice, you shouldn't say anything at all.



Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:44

mensen, we gaan toch niet op de BPP of Horses lijken he?? Hopelijk niet

xxx so

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:46

Ik vidn het wel meevallen.
Sommige uithalen zijn wel een beetje van wat je zegt 'tsja..'
Dat moet eraf ja..
Nou, voordat we net zon forum als horses hebben...duurt nog wel ff Knipoog

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:48

ik hoop echt niet dat het hier net al de bpp wordt hoor

mensjes allemaal een beetje positief blijven graag

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:48

Tja we hopen het natuurlijk te voorkomen. mar met veel mensen kun je natuurlijk niet alles voorkomen.

opbouwende kritiek is natuurlijk nooi slecht.

Trouwens hetzelfde zal het nooit worden want je weet nu wie het zegt. je kunt bij bepaalde personen gewoon je schouders ophalen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:51

onzin word weer wat leuker...
en op algemeen is het altijd leuk geweest..
ik geloof dat k net n discussie op plaatjes heb gemist..
maarre...
ik denk dat ieder1 het nu wel weet want er zijn al zoveel berichtjes/discussies over geweest.. (niet banketstaaf bedoeld hoor!!)

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 21:00

Dan zal ik het ook maar niet banketstaaf opvatten *grijnz*, ik had ook de plaatjes discussie gemist, vandaar dit topic. Vroeg me ff af hoe de rest hierover dacht, gezien de kleine kans dat ik niet de enige was die de plaatsjesdiscussie had gemist. Schijnheilig *LOL* Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:01

sommige nieuwelingen verpesten het voor de rest van de newbies. Die komen meteen de boel afzagen, tja, dat vind ik eerlijk gezegd gewoon triest. Ik probeer me in te houden en er nix over te zeggen, maar da's soms wel moeilijk!
Ben het wel met je eens Ylva! In het begin was het helemaal oergezellig! Toen hebben we echt gelachen, maar dat kwam ook door het aantal. Stuk of 20-50 ontzettend melige persoontjes met een stralend humeurtje. Dat kan denk ik niet zo met een groot ledenaantal,m aar het kan wel erg gezellig zijn ondanks dat we met z'n 500-en zijn...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:05

ik vond het echt leuk hier toen ik hier voor het eerst kwam. 100000x beter dan de BPP

xxx so

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:26

Het viel mij dus bij de 'houding/cap discussie'op dat het geen discussie was, maar ervan gemaakt werd. Meisje komt op bokt, meisje zet foto neer van haar en leuke pony, meisje krijgt commentaar dat ze geen cap op heeft, meisje krijgt commentaar dat zeniet goed zit... daarna wordt als argument aangedragen 'Maar in een discussie mag je toch je mening geven?' nou SORRY hoor, maar vroeg zij om jou mening en had zij het over wel/niet cap dragen? Meisje zegt dat b.v Anky ook geen cap draagt, en direct wordt ze beschuldigd van arrogantie... Ben erg teleurgesteld in de bokker, in deze vooral in MYTHENS en ELLEN. Kunnen jullie nou commentaar niet voor je houden, of het bewaren voor een 'opzettelijke discussie over caps?' Je gaat mensen toch geen dingen voorschrijven zeg, kom op. Dit even met namen erbij, omdat ik bij meerdere dingen jullie twee zoiets heb zien doen en vind dat het niet kan.

Naar mijn idee heeft dit meisje Thessa met haar pony waarschijnlijk voor zoveel oproer gezorgd omdat ze een kampioenspony heeft (afgunst janloezie?)

Slotjes vind ik wel zeker een uitvinding. Heike en Bart weten wanneer iets te ver gaat, en wanneer het zinnig blijft. Toch ben ik vooral voorstander van praten, waarom vind je zoiets? En beargumenteren. 'gewoon'zeggen dat je iemand vreselijk vind zitten, is nou niet echt bevorderlijk voor de sfeer hier.

Amen Party!!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:39

Jongens vergeet een ding niet
ook al komen er nieuwe mensen bij
WIJ blijven op BOKT (ok ik dan)
dus waarom zou t minder gezellig worden als er nieuwe mensen bij komen. Tuurlijk sommige mensen werken op je zenuwen maar negeer dat dat helpt al stukken beter. de groep die gezellig was zal zicch toch niet weglaten jagen door mensen die denken dat ze hier ff de boel kunnen verpesten?? daarvoor hebben bart en heike bokt niet gemaakt. en ik denk dat dat onze sterkste troef is tegenover horses enzo. onze webbies zijn betrokken bij t forum geven ook reactie waarom ze dingen doen en je merkt dat ze luisteren naar je.

Tuurlijk zijn er afentoe mindere tijden (wil niet zeggen dat het nu net zo geselie is als 2 mnd terug) maar omdat t zo'n leuke groep is kunnenw e daar over heen komen. de discussie over Thessa was heel banketstaaf tegenover haar en vondt ik ook volkomen onterecht. Maarja die is geweest en nu gaan we er gewoon gezellig verder bokken wnat daarvoor is dit forum bedoeld. dusseh ff allemaal naar onzin om ff uit je dak te gaan ok?? diel

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:44

laura! ik ben het echt helemaal met je eens! Thessa vroeg naar de mening van haar paardje en niet over hoe ze zit en of ze wel of niet een cap draagt! Haar houding is trouwens harstikke mooi! En boeiend of ze wel of geen cap draagt!

xxx so!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:49

heeeeee...
ikke ook hoor Marjo!!!!
jaaaaa, heike en bart zorgen wel dat t geen horses wordt!!!!!!
heeeeeel handig (af en toe voordat bart t weer in zn bol gaat krijgen Haha! ) die webbies(leuk woordje!!)!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:00

ik denk Marjo dat we wel moeten opletten dat we niet te close worden, dus we laten newbies er gewoon bij. Ylva is er ook tussen gekomen, en soms zit er gewoon 1tje tussen die het voor de anderen verziekt. Daar erger ik me kapot aan, maar ik hou me al heel vaak in. Af en toe danneh.... naja, dan lukt dat niet zo... IRL ben ik heel lief hoor!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:02

ow ze mogen er wel blij. maar ik laat mn plezier niet door sommige verpesten als zij willen zeiken gaan ze naar horses toe. tuurlijk wil ik ze niet buitensluiten ik doe ze er wel bij als bijsluiter. wil alleen duidelijk maken dat je t zelf bent wat bokt is. en dat als je t gezellig wil hebben dat je dat dan ook zelf moet doen. en niet wachten tot de ander t doet. wnat je kan wel hard roepen dat je t gezellig wilt. maar dat lost niets op zonder dat je ZELF ook veranderd.
tralalalalalalalalalalalalalala

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:04

ikke ook Schijnheilig
heeeeeel lief...

van mij mag ieder1 erbij...
zolang ze er maar voor zorgen dat als we beperkt weg hebben dat het dan ook weg blijft..
(we snappen we wat ik bedoel toch???)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:06

jaaaaaaaah..
Naja, die bijsluiter lijkt me de beste oplossing...
Ow en btw: het is elke dag feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen = een waarheid als een Koe

TANTE LAUDIE (ook een zuurtje?)

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:12

jongens, het feit dat hier over gepraat wordt zegt eigenlijk al genoeg. Boos! wordt het nmm een beetje geforceerd van. Niet dat ik het niet belangrijk vind ofzo, maar ik wou het toch ff zeggen....

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:12

nee een wechter echte... (schrijf je dat zo??)
mega offtopic..
zal maar lief zijn en snel naar onzin gaan!!!!! Clown

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:20

Ik ben het met Laura eens. Ik vind praten en beargumenteren ook veel beter dan gewoon ff een losse opmerking maken dat je iets niet leuk vindt wat iemand doet. Een discussie bestaat naar mijn mening ook uit argumenten.

Geen onderschrift.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:40

Nog ff iets: Misschien is het voor sommige mensen echt ff handig om eerst ZORGVULDIG een berichtje te lezen alvorens je erop ingaat. Recent voorbeeld: Bij Ymke's houding discussie geeft Nimber aan dat ze Pinký actie niet helemaal ok vind, met het argument 'ik zeg toch ook niet nadat ik een foto van jou heb gezien dat je meteen een s# bent?'
Waarop pinky en bartje reageren 'Ze is geen s*, leuk hoor dat je me een s* vindt Boos! '
Als in dit geval Pinky en Bartje het berichtje goed gelezen hadden hadden ze begrepen dat Kim dat ook niet ZEGT maar als voorbeeldargument gebruikt. Scheelt weer een hoop vervelende smilies.

Dus SVP lezen eer men reageert. Dat scheelt al de helft (hebben ze op school niet een onderdeel tekstbegrip? Hihi net examen in gehad. Zo zie je maar weer mensen, dat dit ook heel handig is id praktijk en scheve gezichten kan voorkomen)

Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-17 22:40 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 01:34

Mag ik even tussendoor opmerken dat Ellen, Mytens en Thessa elkaar ook kennen van de horseschat. Daar gaat het ook niet altijd vriendelijk aan toe. Hier gaat het meestal wel wat aardiger, als we dat allemaal willen moet dat toch gewoon lukken??
(weet de code van de heilige smilie niet uit mij hoofd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 07:27

Lov, op de horsechat is het altijd fijn omdat we daar meestal maar vaanf 20 u zijn haha Haha! Daar is ook een chatclubje op de horsechat en het is lang geleden dat ik nog eens ben geweest! Huilen Tja de sfeer op bokt ...
Ik vind persoonlijk niet dat je derect zoals laura doet( niet slecht bedoeld , hoop dat je dar snapt laura Verward ) 2 namen geeft; Deze zijn nu mytens en ellen , tja ik ken die 2 dames van op de horsechat en ik kan zeggen dat ze heel hip zijn hoor, je kan er erg goed mee lachen Pling maja ik vind eigenlijk het irritantstre aan bokt dat er van die nikcnames gebruikt worden sorry hoor , dingen zoals jura en nimber gaan nog maar dan malle babbe , ei, .... dit trekt het nivaue naar beneden , en dan nog iets waat ik echt van gruwel zijn de slotjes Frusty Ik vind persoonlijk dat die eigenlijk niet geplaatst moeten worden, je kan evengoed iemand vragen om er beleefd mee op te houden dan gewoon te zzeggn: ik stop die discussie, slotje derop , finito .

groetjes

pj

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:12

Oke dan komt hier de reactie van mij. Want ik denk dat Laura daar op zit te wachten als ik haar berichtje lees (of lees ik ook niet goed?????)

Oke het is best gezellig hier maar ik wordt Misselijk van die "harde kern" die hier is.
Iedereen die hier al van het begin af aan komt denkt dat ze maar alles kunnen maken zolang ze maar overal op reageren. Ik kom hier ook vanaf het begin maar ik ben niet iemand die maar overal op MOET reageren. Af en toe gaf ik mijn mening en sindsdien deze zo afgezeikt is ben ik bokt ook een klein beetje zat. Jullie zeiken over Mytens en mij maar over hoe jullie nu bv. reageren mogen wij niks over zeggen want dan krijgen we gelijk weer heel die "harde kern" over ons heen. Of moeten we dat in een pb doen. Nu wordt deze "discussie" aangehaald en als hij dan te ver oploopt komt er weer een slotje op waardoor je zoiets nooit echt uitpraat. Wij krijgen nu de bal toegegooid en ketsen hem weer terug. Maar dat wordt natuurlijk niet gewaardeerd dus krijgen wij daarlijk weer een boze vinger van Bart.

Wij kennen inderdaad Thessa van de horsechat maar ik vraag me af wat dat ermee te maken heeft.

Ik vind het een beetje laag om onze namen zo te noemen. Heb er verder geen probleem mee hoor want het boeit mij voor de rest niet maar ik vind het eigenlijk niet kunnen. Ga hier verder ook geen discussie van maken zoals jullie misschien zouden willen.

Tsja ik heb mijn mening nu weer gegeven. Jullie zien maar wat je ermee doet maar laag vind ik dit vooral van Laura. Dit noemen ze geloof ik oude koeien uit de sloot halen????
Discussie was gesloten zelfs met een slot en dan toch weer aanhalen? Wie is er nu erger???

Enne PJ thanx hihihihihi

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:22

PJ, als je de late nite chat bedoelt op horses dan heb je gelijk. Kom je op een ander tijdstip dan krijg je al gauw met een andere sfeer te maken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bolletje29, Facebook, lastig, Manieki, marit34, Petra_O, SemrushBot, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers