Vinea ponykamp??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Vinea ponykamp??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 19:34

Wie gaat er hier op een kamp van Vinea??
En dan naar Bergijek of Appelscha??
Ik ben heel benieuwd, want ik ben daar namelijk een aantal weekjes als staf, leiding zeg maar.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 20:21

Ik wou daar eigenlijk heen gaan, maar ik ga toch maar naar een ander kamp! Jammer, lijkt me wel leuk, zo'n bokker als leiding Knipoog . Twee jaar geleden was ik wel geweest, in Bergeijk. In Bergeijk, is een pony, Queeny. Als je die ziet, wil je 'm dan de groetjes van me doen? Dat was 'mijn' pony toen. *LOL*

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:03

leuk, dat heb ik ook ooit gedaan (1991). In Bergeijk, Ameland en Egmond. Betalen ze nog steeds zo weinig?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:07

Ik ben ooit met Vinea naar Kermabilou geweest, Frankrijk, was erg gaaf!

Kreeg dit jaar de vraag of ik misschien leiding wilde worden, leek me hartstikke leuk, maar ze betalen inderdaad nog steeds heel weinig Lielle: € 60 per week geloof ik uit m'n hoofd. Nou, daar red ik het niet van hoor, hoe leuk het me ook lijkt. Ik moet het in de zomermaanden verdienen voor de rest van het jaar en dan schiet dat niet echt op... Dus ik hou het toch maar bij m'n eigen horeca-baantje!

Nulla tenaci invia est via


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:17

ik kreeg toen fl 90 per week, schoot niet echt op, maar deed ik het ook niet voor toen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:20

Voor het geld moet je het ook echt niet doen nee. Het lijkt me geweldig leuk, heb ook al wat introductieweken met eerstejaars studenten e.d. gedaan, dus ik denk ook wel dat ik het kan en door de selectie heenkom (is die eigenlijk streng?), maar ik kan het me financieel gewoon echt niet permiteren.

Nulla tenaci invia est via

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:35

nee, bepaald niet, althans toen. Ik vond het erg leuk, afgezien van de week met strontverwende 14-jarigen die vonden dat wij betaald (!) werden om op te ruimen, af te wassen e.d. Ik had overigens weinig met paarden van doen, heb wel twee weken gekookt voor 40 mensen.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:45

als je naar bereik gaat wil je dan linda de groeten doen van elena die met die foto van jildert en dekleine pony's
en aan mickey en aan blacky???
ik vond het heeeel leuk daar

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:47

als je naar bereik gaat wil je dan linda (lesgeefer daar) de groeten doen van elena die met die foto van jildert en dekleine pony's
en aan mickey en aan blacky???
ik vond het heeeel leuk daar

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:48

ik ben paar jaaar geleden in heesch geweest was erg leuk, en wee tniet of iemand Pumba kent maar die zou ik dus eerst krijgen maar die was verkocht wegens kuren Verward

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 23:07

Hee Margreet! Ben jij naar Kermabilou geweest?
Cool is het daar he?
Ik vond het echt super vorig jaar! We hadden dan ook een geweldige groep! Met een leuke leiding, ze heet bijna hetzelfde als jij: Margriet Lachen

Foto's van de trektocht van mij staan hierhttp://www.geocities.com/donderschot/index2.html
De site is niet van mij, maar van een kampgenootje Lachen

Ik reed op die heeeele dikke knol Griotte:
Afbeelding
Echt een schat van een knol, alleen overal bang voor Lovers !

Als iemand ooit nog met Vinea op ponykamp wil en naar het buitenland wil, zou ik echt voor deze vakantie gaan, want het is SUPER![/url]

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-02 10:19

Betalen doen ze nog steeds niet veel.
Maar daarom doe ik het ook niet. Je hebt gewoon ontzettende lol.
De selectie valt wel mee. Als je een beetje met kinderen overweg kan en eerste hulp kan bieden, ben je er al gauw doorheen.
Wel moet je weten hoe je in noodsituaties zou handelen. Dat vond ik eigenlijk het lastigste.

Ik ga dit jaar 3 weken naar Appelscha en 1 naar Bergeijk. Appelscha is nieuw, maar echt onwijs tof.
Ik zal de groeten doen, als ik het niet vergeet!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:19

chanickyo schreef:
als je naar bereik gaat wil je dan linda de groeten doen van elena die met die foto van jildert en dekleine pony's
en aan mickey en aan blacky???
ik vond het heeeel leuk daar


Heej elena! Ken je mij nog? ik ben esther! ik hielp daar toen altijd mee met opzadelen enzo. Nu werk ik er. Die foto heeft nog 2 jaar op het prikbord gehangen!!!!!!!!!!! vet he. hihi Jij reed toen op mickey of niet?

Ponyloze bokker!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 178 bezoekers