Pony valt in sloot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Pony valt in sloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 10:54

Dit las ik vorige week in de krant (rotterdams dagblad) met een grote foto erbij.

Afbeelding
(door het uploaden beetje heel slechte kwaliteit)

Het paard schrok van een opvliegende reiger waardoor hij van het pad af schoot en in slootje van de surfplas viel. op eigen krachten kon hij er niet uit komen.
Er stond bij dat paard en ruiter ongedeerd bleven,
maar nu sprak ik gister iemand op school en die vertelde dat het joeri (een pony die een tijd bij ons in de wei heeft gestaan, is nu 1,5 week weg ongeveer) was. Een oude pony (27 jaar) en hij heeft een inwendige bloeding gekregen en is overleden Verdrietig
Hij was van een eigenaar van de stallen, hij kon het gewoon maar niet begrijpen, zo sneu...


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:06

erg man!! zie je maar dat zoiets toch in een klein hoekje zit he... maar waarom zeiden ze in de krant dan dat ze allebei ongedeerd waren?? veel sterkte nog, vooral voor die eigenaar enz.

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 11:08

Hij heeft pas toen ze terug kwamen of de dag er na ofzo nog die inwendige bloeding gehad, toen de krant al weg was. het zag er nog wel goed uit in het begin

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:10

Ja ik had het ook gehoord, echt zielig Huilen
Ik wist niet wat ik erop moest zeggen, ik moet er niet aan denken dat dat met Levi zou gebeuren Huilen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:04

heeee dat heb ik gister op tv gezien


Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:11

ow wat zielig!!!!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:30

wat erg!!Je hoopt echt dat dit nooit gebeurt met je paard of die van een ander.
Wat stom dat ze dan eerst zeggen dat ze ongedeerd zijn.Zo zie je maar weer dat er een hoop mensen zijn die schrijven terwijl ze niks weten als ze maar de eerste zijn

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:58

Er was ook niks aan de hand, pas s'avonds toen de pony allang weer thuis was kreeg hij een bloeding en ie dood gegaan, de eigenaar zelf zei dat ie een klap op zijn nieren heeft gehad (door dat ie dus gevallen was) dat het daaraan ligt Huilen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 20:31

Idd, hij begon ook bloed te plassen, en helemaal te shaken, hoorde ik van zn verzorgster. is volgens mij 1 of 2 dagen er na gebeurd Verdrietig vind het zo erg voor die eigenaar, de dierenartst moest het wel 3 keer vertellen voor hij het eindelijk begreep

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 20:50

ERG JOH!!!
Dan hebben wij nog geluk gehad..van de zomer heeft de pony van mijn vriendin tot 2 keer toe in de sloot gelegen, een keer met tractor en een keer door brandweer eruit gehaald, die heeft er gelukkig nix aan overgehouden. De zomer daarvoor heeft ook iemand met wie ik op buitenrit was met paard en al in de sloot gevallen, had ook nix, maar het kan dus helaas ook duidelijk anders...
Helaas!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, FCSA, fnpetter1990, Miekie74, moeshie, nikkipeeters, Pommier, Renkle, Rinkex, sallinara, schumiegirl, SJP, Sterrenpony, Tieme, Vagabondo, Vuri, xLaraaj en 103 bezoekers