Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 13:22

Ik heb met een jongen gezoend, die ik erg leuk vind. Hij is de zoon van mijn baas en we hadden een trouwfeest van zijn vader.Hij was die avond heel erg lief voor me.En liet me duidelijk merken dat hij me leuk vond, Ik heb bij hem gelogeerd (het was te laat om naar huis te gaan) en in het zelfde bed geslapen, maar er is niets gebeurd.Dat was ik ook niet van plan, zo ben ik echt niet. Ik vond het ook doodeng met hem samen in een bed.

De volgende dag heeft hij me geld gegeven voor een taxi. Maar we hebben verder niets afgesproken of nummers uitgewisseld.

Ik ben wel een beetje gek op hem geworden, maar mijn zus heeft van een vriend van hem gehoord, dat hij al een tijdje met een meisje omgaat.
Maar diue vriend zei, ook dat het waarschijnlijk helemaal niet waar is, en alleen maar stoere praat. Ik moet hem van een vriend bellen en het hem gewoon op de man af vragen.Dat moet ik eigenlijk gewoon doen, want ik
gewoon zekerheid.

Ik voel me nu dus erg bedrogen en klote Verdrietig Frusty Boos! Frusty Verdrietig

Zal ik hem dus bellen??

Of moet ik afwachten of hij iets onderneemt??
Laatst bijgewerkt door carlosje op 12-07-02 13:58, in het totaal 14 keer bewerkt


Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:36

Bellen natuurlijk.....Dan weet je het meteen en ben je er van af.
Ik zal duimen dat het goed nieuws is!


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:38

Hoi Carlosje,

Wat leuk om te lezen dat je een fijne avond hebt gehad met die jongen! Ik vind het erg netjes van ´m om je te laten logeren, zonder dat jullie verder zouden gaan dan jij zou willen!

Je hoeft je niet bedrogen te voelen, want ik begrijp uit je verhaal dat jullie nog niet echt iets hebben en je hebt hem niet gevraagd of ´ie een vriendin heeft (hij heeft hooguit háár bedrogen).

Als ik jou was zou ik niet bellen. Het zou prettig zijn als hij de volgende stap zet, weet je meteen dat ´ie je wel leuk vind Haha!

Be Cool en je hoort vast snel van ´m! Veel succes!!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:05

Bellen!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:20

Goh dat had ik vroeger nou ook. Dan zat ik maar te wachten en te wachten bij die telefoon. Maar ik heb er wel van geleerd dat als een jongen je echt leuk vind hij je zal bellen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 14:27

ja, en hij lijkt me niet te verlegen om te bellen dus..hij zei ook gewoon tegen me, dat hij me leuk vind en vroeg wat ik van hem vond.

Maar ik bel hem gewoon, want ik word gek van die onzekerheid.
Wat zou ik dan zeggen, gewoon vragen wat hij van me vindt??Ik moet natuurlijk niet te wanhopig klinken, dat ben ik ook niet, duzz.
Ik ben ook niet verliefd, ik vind hem alleen leuk. Hij werkt bij de Sting in de koopgoot in Rotterdam, misschien moet ik langs gaan, of staat dat te wanhopig??
Laatst bijgewerkt door carlosje op 02-07-02 14:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:29

idd bellen!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:49

Bellen, niet langsgaan. Als je langsgaat krijg je gegarandeerd een kop als een biet... Haha!
Gewoon bellen en vragen of hij zin heeft om een avondje te gaan stappen. Heel onschuldig, en als hij meteen zegt 'ja maar ik heb al een vriendin', dan kun je gewoon geinig zeggen "joh ik vraag toch of je mee gaat stappen, niet zoenen!"..... daar kun je je wel uitkletsen.
En als íe meteen hapt..... Bingo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:59

Sting in de koopgoot in Rotterdam? Leuk zeg, ga ik wel even kijken van de week als ik in de buurt ben...

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 15:33

en dan?? Knipoog

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:55

Whaaaaaaaaaa gaat ze ´m de groetjes van je doen.. *LOL*

nee hoor GRAPJE! Haha!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 16:03

Doe maar, maar me niets uit, hoor Knipoog

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:08

Heb je ´m al gebeld?? Lovers

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 16:15

Nee, hij werkt nu, en dan gaat zijn mobieltje af op zijn werk. Ik bel hem vanavond wel. als ik durf. Tong uitsteken

nou, die Lovers zijn denk ik niet echt toepasselijk Verdrietig Ik hoop natuurlijk van wel, maar volgens mij, is het gewoon is het gewoon een player. Zo ziet hij er wel uit, gewoon TE knap en overal waar TE voorstaat is niet goed.

Ik houd gewoon rekening met het ergste, dan valt het altijd mee,toch??

Maar Lovely,ga je nog langs The Sting, kijk maar hoe knap hij van buiten is, maar waarschijnlijk lelijk van binnen. Verdrietig
Hij is niet heel groot, mooi bruin van de zonnebank,donker haar, bruine ogen. Het is net een model

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:20

Was Lovely die ff ging kijken, ik woon iets te ver weg!

Denk maar gewoon aan de leuke avond die jullie hebben gehad, fijn geslapen en geld voor een taxi gekregen (is ook netjes van ´m hoor, had je ook zelf wat kunnen laten bedenken)!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:30

Nikita schreef:
Denk maar gewoon aan de leuke avond die jullie hebben gehad, fijn geslapen en geld voor een taxi gekregen (is ook netjes van ´m hoor, had je ook zelf wat kunnen laten bedenken)!


hij komt, wat Nikita zegt wel netjes op mij over. Als hij een echte player was denk ik toch dat het heel anders was gegaan..

Bel hem idd gewoon op, je hebt niks te verliezen!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:38

Ik denk dat je hem beter kunt laten bellen. Wat mij tegenstaat in jouw berichtje is dat hij je geld gaf voor een taxi i.p.v. je zelf weg te brengen.

De hond is de betere mens

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:40

Desiree schreef:
Ik denk dat je hem beter kunt laten bellen. Wat mij tegenstaat in jouw berichtje is dat hij je geld gaf voor een taxi i.p.v. je zelf weg te brengen.


Heb je ook gelijk in, ben van mening dat ze hem eerst moet laten bellen hoor Cool

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 16:45

(Misschien is dit wat te veel om te vertellen, maar dan snappen jullie me wel wat beter.

Hij heeft wel zijn arm om mee heen gelegen en vaak mijn hand gepakt en een beetje gestreeld met zijn hand over mijn arm en over mijn buik. Hij vroeg of ik er tegen kon en waar ik niet tegen kon (Kietelen) Hij vroeg of ik meer wilden, maar ik zei dat ik iemands altijd eerst beter wilden leren kennen.En dat begreep hij. Hij zei ook steeds dat ik zo lief was en alsof ik kan slapen met jouw naast me. Op dat moment is dat natuurlijk helemaal gewldig. Ik vond het wel supereng en dat heb ik hem ook gezegd. En hij zij hoe kan dat nou. Ik zei dat ik ook pas met een vast vriendje naar bed ga en niet aan one-night stands doe. Hij zei teon en als ik nou jouw vaste vriendje wordt??

Na een tijdje met zijn arm om me heen gelegen te hebben, zei ik dat toch eigenlijk wel wilde proberen te slapen en hij gaf me kus en zei slaaplekker.
Ik ben blij dat ik niet veder ben gegaan, anders had ik nog meer spijt Verdrietig

Maar wat denken jullie?? Zijn jongens lief, omdat het meisje dan denkt wat een lieverd en de volgende keer wl wat verder durven. Wat ze dus willen of zou hij het echt menen, dat hij begreep heeft op dat moment

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:56

Dat weet je helaas nooit vantevoren.. heb zelfs weleens een huwelijksaanzoek gehad van iemand die dacht me daarmee wel uit de kleren te krijgen Misselijk !

Goed van je dat je duidelijk heb gemaakt dat je niet in bent voor een ´one-night stand´, dus je moet geen spijt van deze nacht krijgen hoor! Je hebt niets tegen je zin in gedaan en intimiteit die je krijgt van het in elkaars armen slapen heb je ook nodig Knipoog

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 16:58

dit soort dingen zijn altijd heel moeilijk maar zo zit je ook niet rustig dus dan kun je hem misschien beter wel bellen want dan weet je wel waar je aan toe bent.als hij bot doet dan weet je genoeg en als ie je wel leuk vinddan merk je t snel genoeg en dan komt t wel vanzelf wel goed.succes ermee xxx noor

Dummie you are alway in my mind. I'll never forget you. Love you for ever!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 17:01

ik bel hem vanavond Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:03

Niet bellen, hem laten bellen, tenzij je het lef hebt om het zelf te doen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 17:13

Hij heeft super veel geld,zijn vader is mede-eigenaar van Mid-Town Records een platenmaatschappij.Ik loop stage op de groothandel en heb Carlo daar een keer gezien.Hij gaf me 20 euro voor de taxi van Schiedam naar Rotterdam Centraal en het was 19 euro nog wat.Echt veel geld, maar voor hem is dat echt nietys hoor. Hij heeft een horloge en een auto, dat wil je niet weten

Ik kan idd wachten totdat hij belt, maar dan zit ik steeds in onzekerheid en maar af te wachten. Ik wil het gewoon nu weten. Het was vrijdag en nu is het al dinsdag, als je echt iemand leuk vind, dan bel je toch gewoon of stuur je een leuk sms-je(wat ik dus wel heb gedaan Frusty )Ik vind het echt geen type om niet te durven bellen.

Aan de ene kant, heb ik het al helemaal opgegeven en vind ik het niet erg als hij me wel leuk vond om te zien. Maar aan de andere kant, als ik denk hoe lief hij voor me was en hoe leuk hij eigenlijk is, dan vind ik het toch weer moeilijk.

Misschien was het wel de hele sfeer, op die avond en als ik hem nu weer in het daglicht( Haha! ) zal zien, dat ik denk wat een sukkel eigenlijk.

Ik wil hem eigenlijk zien, maar ik ga maar niet naar de sting
Laatst bijgewerkt door carlosje op 02-07-02 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:18

Waarom stuur jij hem geen smsje, daarbij hou je je toch nog wat op de vlakte, en geef je hem niet het gevoel dat je hem claimt. Zijn mannen allergisch voor volgens mij!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, OmgiliBot en 140 bezoekers