help me a.u.b

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 17:40

er is ene meisje die steeds in mijn gastenboek schrijft. Dit is haar laatste berichtje

Opmerking:
Hoi Heike
Waarom heb je niet teruggemaild?????
Hoe bevalt je nieuwe pony?
Is hij nog steeds zo vervelend?
Ik hoop dat je er vaak afvalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schrijf snel even terug!!!
Hoe was de wedstijd van CROSSEN zeker niks gewonnen?!.
O nee, dat zou je met julius doen he?!
Maar dat kon dus niet want die is nu dood.
sssssssssstttt m\'n broertje slaapt
groetjes + heeeeeel veel -xxx- anke

en deze

Hoi is ie? Was wel gezellie zaterdag bij jou thuis he? Vond ik ook. Stoer dat je ook een beugel krijgt. Ik heb er ook een en kan er echt niet mee praten. Slacht je paard maar.
Zou ik ook doen ,behalve jur, die is lief. Hoi, Bianca Ritchi.Tot op de new forest hengstenkeuring!

en deze

Hoe gaat ie? Bedabkt voor je mail op mijn vraag. Heb je echt je pony geslacht? Zou ik ook doen hoor! Was zaterdag trouwens wel gezellie he? Vond ik ook. Ik denk dat je Barley niet had moeten kopen, maar ok. Ik zou ze slachten. Doei,
Bianca.

en zo zijn er nog een aantal. Vind ik dus niet leuk en nu hoop ik dat jullie haar allemaal een mailtje gaan sturen zodat haar box helemaal vol gaat worden. Dit is toch niet leuk!

fantasygirla_2001@hotmail.com

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:43

wat een vuil kreng zeg!!!! ik zal dr wel ff mailen. wat weet ik niet maar ik verzin wel wat spannends.... }>

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:43

Jemig, t is gewoon ziek... Maar ik ga haar dus ff flink bokken... En nog harder uitschelden... Ha, kan d'r wat van.. Zal ik hier copyen...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:47

Jezus wat een stom secreet bah.! ik ga der eens even lekker bokken (:) stom wijf...

groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:48

LOL ikzie nu pas dat ik bijna hetzelfde als laui schreef..oops

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 17:49

geeft niet ben blij met jullie steun. Wordt er gewoon naar van als ik dat steeds lees....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:51

mail 1 is verstuurd...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:52

sjeetjemineetje (heb wat met dat woord)
zij wordt gebokt. wat toepasselijk.
Maarreh snap niet hoe mensen erbij komen om dit soort dingen te zeggen of doen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:52

idee: haar abbonneren op allerlei onzin mails... Ga dr werk van maken... Ha ha... Tell u more in e a sec... SPAMMEN *LOL* In mijn elementje... Extreme duivel

Lau (doe ik vanavond)...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:56

enneh jongens vooral grote mails sturen
issie eerder verstopt
leuk allemaal keutel verhalen. of gewoon hsdhgfj een leuke mail vol. en veel heel veel

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:02

He Heike, ik ga ook mailen hoor!!
Ik vind het een beetje achterbaks en dom en nou ja, ik kan heel veel vieze en nare woorden bedenken, maar ik houd er niet van die te schrijven. Maar een stukje vol met dommensdommens en dat een hele pagina vol met knippen en plakken moet toch lukken.

Maar ff een vraagje erbij.. Kun je ook de afzender blokkeren? Ik heb geen zin in mail terug van dat wijf!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:07

bij hotmail wel ja, dan kan je datgewoon aanvinken, eerst haar naam en dan block sender

"Some memories are best forgotten"

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:33

Ik wil daar ook wel aan meedoen maar inderdaad straks krijg ik ook van die ranzige maitjes van dat trolletje!!!!
Want mijn e-mail komt er dus bij te staan!!!

Jacqueline

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:35

Wat een poedersuiker wijf
heb men eerst mailtje al verstuurd
trouwens een van die berichtjes die je had geplaatst Heike had ik inderdaad zien staan, ik vroeg me toen al af waar dat op moest slaan.
Echt belachelijk als je zo'n dingen doet.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:37

mijn strategie is. eerst een hele boel hjhsdkjhf stukjes maken en dan die kopieren. worden erg lange mails zonder inhoud die toch aardig wat kb zijn. ook bestanden toevoegen helpt. enneh bij heel veel maillinglisten inschrijven altijd leuk. maarja dat is ietsje moeilijker. naja gewoon flink volproppen die mailbox enneh er kan altijd meerbij

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 20:09

Wat een gestoord wijf! Er zit ook helemaal geen logica in die mailtjes! Jammer dat je er niet achter kunt komen wie het is. Wel leuk idee, om haar adres op allerlei sites te zetten. Ik weet ook nog wel een paar van die vervelende mailing dingen. Ga ik haar mail adres wel ff op zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 21:22

hoi
wat jammer dat ik het i love you virus op men compu net kwijt ben anders had ze dat gekeregen.

doei

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 21:38

ik ga mails sturen

hahjahahahah kawa! ehct zo'n opmerking van haar.. probeer het opnieuw te krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 21:48

hoi
en ze heeft van mij net ook al mail gehad.
ik hoop dat ze uitpuild in de k*t berichtjes

groetjes rk

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 22:51

Eeh, mensen. Ff niet meer doen aub.. Lijkt erop dat ze haar excuses wel heeft gestuurd (als reactie op een eerste mail van Heike). Maar die reactie heeft ze zo te zien alleen naar mij gestuurd (omdat ik in de Cc: stond ofzo:?). Lijkt er dus op dat het allemaal een misverstand is en dat zei het helemaal niet geplaatst heeft.

Maar meer nieuws als Heike er dadelijk ook weer is (Chello heeft hier een paar uur plat gelegen Frusty).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 23:23

hoi,

hier het mailtje van anke ofzo

Heike,

Sorrie van wat wij (?) geschreven hebben. Ik (anke) Heb die berichtjes gestuurd met Bianca eronder, het spijt me echt heeeel erg, het heeft niks met jou te maken. Ik meen(de)het niet en
het spijt me verschikkelijk! IK had zoeits nooit moeten schrijven, sorrie, ik snap ook dat het verschrikkelijk moeilijk voor jou was, ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen. Kun je berichten met Bianca uit Sneek en Anke uit Sneek eraf helen?Ik weet niet wie het berichtje heeft gestuurd met Anke uit Sneek, maar ik ben het niet,(ik heb die met Bianca uit Sneek gestuurd).Ik denk dat Bianca die met Anke uit Sneek heeft gestuurd. Heb je haar ook een e-mail gestuurd? Ik heb haar email adres er niet bij gezet, maar dat is <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:r_bianca@hotmail.com">r_bianca@hotmail.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
He spijt me echt heel erg!! Ik vind Barley een hartstikke stoere, lieve knol en vind het ooook erg dat Julius is ingeslapen(snik, snik)
Maar kun je Bianca anders ook een e-mail sturen? Ik weet niet helemaal zeker of zij het gedaan heeft, maar ik verzorg jur samen met haar, zij heeft ook een beugel, weet mijn e-mailadres, en weet ook dat ik heel vaak op jou site kom. Er is dus wel een heel grote kans dat zij het gedaan heeft.
Maar het spijt me echt en ik zal het nooit weer doen!
Anke, fantasygirla_2001@hotmail.com
Het ligt echt niet aan jou!

nou ook weer opgelost dus..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 23:28

Sorry maar ik vind het echt een heel vaag verhaal!! Ze zegt ook niet waarom ze dat nou precies gedaan heeft en ik vind het allemaal heel dubbel en tegenstrijdig wat ze zegt, maar ja.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 23:57

ja ik ook. Het is nu niet zo dat ze een keer iets heeft opgeschrevem. Op verschillende dagen.

Het was gewoon heel naar om te lezen en snap niet goed waarom. Waarom willen mensen zo graag andere mensen kwetsen. waarom willen ze mij pijn doen. Ik snap het niet. En al wet ik dat ik me er niets van aan moet trekken vind ik het toch heel pijnlijk om te lezen "goed dat je julius hebt laten slachten" of iets dergelijks. Een keer is tot daar aan toe maar kreeg ze al een paar dagen achter elkaar. Dat is gewoon niet leuk

heike

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 01:44

Sjezus, wat zijn er toch zieke geesten die dit soort dingen doen??
Begrijp ik niet hoor, inderdaad weet je nog steeds niet waarom ze zoiets zouden schrijven??
Kan ik me echt Boos! om maken, blijft denk ik toch knagen dat soort dingen, ongewild trek je je er iets van aan.
Hopen dat die ongein nu afgelopen is!!

Groetjes.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 08:42

Nou ja zeg! Die is echt rijp voor een inrichting! En dan ook nog zeggen dat ze het wel geschreven heeft maar nooit zo bedoeld heeft...daar snap ik niets van. Het zal wel zo'n gestoord type zijn met meervoudige persoonlijkheidsyndroom of zo. Dan doet ze iets en dan zegt ze "Dat was ik niet, maar Miepje" of zo.*LOL*
Nou trut, als je dit leest, laat je dan vooral eens goed nakijken door een goeie psych!
Die zijn vast wel te vinden op internet!}>

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angieeeee, Aniek23, Anoukjuuuhh, Babsiej, Corien_, Esther, fleurtjeuh, fohadie, girlyggirl, Goldwynn, Googlebot, LouLi, MissyNr1, ReadTheRulez, Sterrendief, TessaxQuincy, xPabloBokt, xPearl en 61 bezoekers