iemand ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
smout

Berichten: 1264
Geregistreerd: 12-04-02

iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 21:37

Hallo heeft iemand ervaring met een bucas regendeken.
Ben van plan een te kopen maar het is een investering,dus wil ik graag
weten of ze goed voldoen.

leef je droom, droom niet je leven.


Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:08

Een vriendin van me heeft een 8 jarige dravers hengst, die graag dekens sloopt. Zij heeft van de winter een waterdichte Bucas winterdeken gekocht voor hem. Nadat hij z'n zoveelste deken kapot had gemaakt. Die Bucas had de winter overleefd. Dus het zal in elk geval een deken zijn die tegen een stootje kan.


Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:09

Het zijn goede dekens!! Die idd wel wat kosten maar je krijgt wel kwaliteit voor je geld

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 23:20

Ik heb op een dressuurstal gewerkt waar ze alleen maar Bucas dekens hadden op dat moment. De stalamazone heeft me voor deze dekens gewaarschuwd omdat ze vaak verschuiven en niet lekker liggen. Ik vind ze persoonlijk ook niet erg mooi, maar smaken verschillen.

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:45

Ik heb sinds een paar maanden een bucas regendeken voor mijn paard. Het was wel even een uitgave, maar ik ben er erg tevreden over. hij ligt goed, schuurt niet en is 100% waterdicht. hij blijft goed liggen. er zitten 2 gespen voorop met extra klittenband eroverheen, 2 buiksingels, een touwtje achter z'n kont langs en nog 2 riemen/touwtjes die je om z'n achterbenen kunt kruizen. de mijne ligt er lekker mee in de wei te rollen en hij blijft super goed liggen. ik heb een grijze (heb een fries dus dat staat erg mooi). er zit aan de binnenkant een heel dun laagje stof, een soort fleece. neemt heel erg veel vocht op. als hij in de wei heeft lopen rennen met die deken op, is z'n vacht bijna tot niet nat. hij ademd ook goed. hij is ook superstevig. ze hebben me bij de ruitersportzaak een stuk van de buitenstof gegeven. een stuk in geknipt en we mochten proberen het kapot te scheuren. Geen mm. de binnenstof hebben ze onder de kraan gehouden en laten zien en voelen hou het dan was. De kant waar het vocht op was gekomen (dus de kant wat op het paard ligt) zag er zeiknat uit, maar voelde droog aan. de bovenkant was nat, maar het water ging niet terug. (lijkt wel zo'n keukenpapierreclame.
ze hebben ook een duurdere soort van Bucas. iets van f100,- duurder. die is met een grijze buitenstof en die is zonlicht-weerkaatsent. blijft dus in de volle zon lekker koel.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:47

wie doet zijn paard nou in de volle zon (hitte) een deken op? Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 99 bezoekers