Kaminka is behandeld door een osteopaat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 11:44

en er was inderdaad wat mis met de schoftregio, zoals ik zelf ook al dacht. De osteopate vond het er ook raar uitzien en moest aardig aan de slag met mijn slagschip! *LOL*

Zowel osteopate als ondergetekend zijn bont en blauw, want Kaminka is nogal een woesteling... Kaminka rende op een gegeven moment linea recta haar stal uit, met mij aan het touwtje erachter aan. Sta je helemaal niet voor schut hoor, helemaal niet! *LOL*

Deze osteopate heeft Kaminka vorig jaar ook al eens behandeld in vervolg op een behandeling door haar voormalige docent en ze constateerde dat de toenmalige problemen (scheefstaand bekken en vastzittende nek) volledig verdwenen waren. Die behandeling heeft dus het gewenste effect gehad.

Deze schoftproblemen zijn wat moeilijker te behandelen, maar over een week of vier komt ze weer even langs om te kijken hoe het ervoor staat en eventueel een vervolgbehandeling toe te passen. Ben benieuwd!

Groetjes Mieke

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 13:02

heey goed zeg!
Wat gaat dat dan snel dat het na 1 behandeling al zoveel beter kan zijn.
wat voor'n problemen merkte je dan dat je wist dat er wat mis was in de rug?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 13:16

Kim, die behandelingen aan haar nek en bekken waren vorig jaar april geweest en hadden toen meteen al veel resultaat. En een blijvend resultaat dus, want het was nog steeds goed op deze plaatsen.

Op de overgang van schoft naar rug zit een bult, het leek mij een uitstekende wervel te zijn, maar die schijnen daar veel dieper te zitten en het is dus een ander botuitsteeksel, vraag me niet hoe dat heet...

De osteopate heeft kaminka's hele lijf gecontroleerd en her en der wat losgemaakt, waardoor het schoftprobleem hopenlijk verleden tijd wordt. Verder kon ik niets aan haar merken hoor qua gedrag of bewegingen, het was puur dat ik een bult zag die er vroeger niet was!

Haar hele schoft ziet er trouwens vreemd uit, allerlei hobbels en kuilen en er zitten ook witte haren op, dus... fout zadel of fout dek op gehad de afgelopen periode? Zonde hoor, maar ja dan had ik haar ook niet weg moeten doen! Frusty

Groetjes Mieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 16:25

Dat moet je jezelf niet verwijten Mieke! Het is al lang prachtig dat ze nu weer terug is bij jou, ze had het volgens mij moeilijk nog beter kunnen treffen!
En misschien is ze door dat schoftprobleem ook wel moeilijk met rijden. Ben benieuwd of het volgende keer weer zo goed gaat met je bijrijdster en Kaminka! Heeft dat andere meisje er eigenlijk ook nog op gezeten, of hou je het bij 1 persoon?

Groetjes en knuf voor je knollie,
Sonja