Veel tijd bij paarden, ouders die dit niet begrijpen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Veel tijd bij paarden, ouders die dit niet begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:07

Wat ik me afvraag, als jullie allemaal zo veel met de paarden bezig zijn hebben jullie dan nog wel andere gesprekstof dan alleen paarden :) ?

doriss

Berichten: 1077
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:12

Ik heb het grote geluk dat mijn moeder ook ruiter is, en wij ons paard samen delen :) Zij snapt het dus altijd wel als ik de hele dag op stal ben. Mijn vader heeft helemaal niks met paarden, maar heeft zich erbij neergelegd dat dat nou eenmaal mijn grote hobby is.
Het grootste deel van mijn vriendinnen geeft niets om paarden, maar vinden het niet erg dat ik dat wel doe. Meestal heb ik naast de paarden nog genoeg tijd om ook met vriendinnen af te spreken, en anders trekken zij zelf aan de bel. 'Pfff, doris, moet je nou alweer naar die knol!?' :=

HorsePhoto

Berichten: 817
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Lokeren (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:14

Nu je het zegt.
Mijn ouders zijn nooit zo geweest.
Ze hebben met de paarden altijd achter mij gestaan
en mijn ouders vragen ook altijd wanneer ik naar de paarden ga en dat is bijna iedere dag, dat weten ze.
Ze doen er nooit moeilijk over en weten dat paarden belangerijk voor me zijn :)

Ramzi

Berichten: 472
Geregistreerd: 18-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:15

Mijn ouders zeiden altijd.. Het mag wat geld en tijd kosten om de kinderen van tegenwoordig van de straat te houden. Beter de hele avond bij hun paard dan op straat met de hangjongeren..

Pr_BillyBoy

Berichten: 2343
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Edam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:29

capopjekop schreef:
Wat ik me afvraag, als jullie allemaal zo veel met de paarden bezig zijn hebben jullie dan nog wel andere gesprekstof dan alleen paarden :) ?


werk en school vrienden :) ik mag niet eens over de paarden praten dan word me pa gek

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Veel tijd bij paarden, ouders die dit niet begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:02

Mijn ouders vinden het juist fijn, want dan kom ik altijd blij thuis,
en ze zegt beter dat ze bij dat paard is, dan hangent op straat de hele dag haha.
Ik vind het wel belangrijk dat ik niet alleen maar paard heb, ik ga ook nog gewoon met vriendinnen weg enzo.

Macs

Berichten: 7635
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Veel tijd bij paarden, ouders die dit niet begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:06

Mijn ouders vinden het helemaal leuk.. :) Ze zijn juist blij want hiervoor zat ik alleen maar binnen een beetje mezelf (en hun := ) te vervelen. :Y)
Daarvoor ging ik vaak naar buiten met vrienden en daar waren mijn ouders dan weer minder blij mee. :')

EmmieEmm
Berichten: 166
Geregistreerd: 16-10-09
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Veel tijd bij paarden, ouders die dit niet begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:04

Zo'n ouders heb ik ook haha. Maar zolang de punten maar goed blijven (wat bij mij niet helemaal het geval is) dan vinden ze het wel goed. Maar vinden jou ouders het goed als je eerst naar de paarden gaat en dan pas je huiswerk doet? Als ik naar de paarden ga dan moet ik sowieso mijn huiswerk eerst afhebben. Succes er mee in ieder geval haha. ;)

mailow

Berichten: 594
Geregistreerd: 28-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:02

Mijn dag ziet er ook zo uit haha. Maar mijn ouders vinden het prima, ook al hebben ze zelf niks met paarden. Misschien dat je er eens een goed gesprek met je ouders over kan hebben ? :)

FlowerJump
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:10

Ik wil dat mijn dag er zo uitzag maar mijn ouders vinden dat ik TEVEEL met paarden bezig ben en daarom worden ze boos op me en mag ik bijv niet meer rijden voor zoveel weken :( ! Belachelijk toch -:(- ! Hoe kan ik ze overtuigen?... :=

FlowerJump
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:12

Pr_BillyBoy schreef:
capopjekop schreef:
Wat ik me afvraag, als jullie allemaal zo veel met de paarden bezig zijn hebben jullie dan nog wel andere gesprekstof dan alleen paarden :) ?


werk en school vrienden :) ik mag niet eens over de paarden praten dan word me pa gek

Bin mij worden mijn ouders ook boos!

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:24

:(:)

En wat gebeurt er met jullie (eigen) paarden als jullie een dagje niet komen of mogen komen? Staan die in de winter dan de hele dag maar een dagje gewoon binnen, omdat jullie van jullie ouders iets anders moeten doen dan paarden? :o :Y) > oftewel, je kan ook zeggen dat je wel moet gaan elke dag - zeker in de winter - anders komt jouw paard niet buiten. En dat 'moet'' wel. :Y) }> :D

dollyspikkel

Berichten: 1037
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Veel tijd bij paarden, ouders die dit niet begrijpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:36

Topic is van 2011 ;)