Wie gaat er mee naar het NK dressuur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 14:58

een poosje geleden startte Jippie hier een topic over het NK dressuur in Nijmegen.

(misschien kan iemand die link aanmaken, ik weet niet hoe dat moet namelijk, het heet in elk geval NK dressuur en staat op ditzelfde forum)

Wie gaan er allemaal? Is het leuk om in het kader van een bokt-meeting (of hoe je dat wilt noemen) met een aantal mensen naar de kur te gaan?

Meer info over kaarten ed vind je op http://www.nijmegendressuurfestival.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 15:17

ik ga op zondag.
Ik had begrepen dat Silvia met me mee wilde rijden.
Ik heb nog 2 plaatsen vrij in mijn Kadettilac *LOL*

Ik woon in Arnhem, was ik bijna vergeten te vermelden oeps.
_________________
zorgen moet je niet maken maar doen (Loesje)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jippie op 2001-05-16 15:18 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 16:12

MMMmm lijkt me eigenlijk wel heeeeel leuk. Hoe duur zijn de kaarten? Haha!
Als het een beetje te doen is (en ohja al er nog karten zijn) wil ik wel mee in je kadettilac, Jolan! Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 16:17

Oh hmmm 45,-
Moet aan te komen zijn, zal ik nog maar ff een aantal stalletjes extra mesten (op dit moment staat al mn money nl op mn USA rekening voor strax.. hehe)
Tot hoe laat is dat? Moet nl zondag afdansen (kan evt ook wel op vrij denk ik ff regelen)
Ligt Ede op de weg arnhem-nijmegen? Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:41

ik ga denk ik ook met Michael........

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:53

jippie,ik heb net een kaartje voor zondag besteld.als ik nou eens met silvia meekom naar jou toe?en mag ik dan ook mee in je kadettilac?(hihi die hebben wij vroeger ook gehad,zo'n oranje)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 23:46

Deze bedoel je, Zep: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 9&forum=13

Als ik ga, dan ga ik op vrijdag naar de junioren kijken, omdat ik dan al in Nijmegen ben. Zaterdag/zondag lukt me niet, heb dan al andere dingen te doen.

Maar als er nog meer mensen zijn die vrijdag willen gaan, dan moeten we tegen die tijd maar ff contact hebben! Lachen

En Laura: Ede ligt niet aan de weg Arnhem-Nijmegen, maar aan de A12 Arnhem-Utrecht. Misschien voor jou handig om naar Arnhem te gaan? Mmm... of misschien toch niet, gezien jouw ervaring met treinen, hihi... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 00:46

Ik was ook van plan om te gaan. Op zondag zou wel kunnen als ik smorgens mijn paard doe.
Op vrijdag zou ook kunnen als ik vrij zou nemen.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 09:19

ik wil niet banketstaaf doen, maar volgens mij zijn alle kaarten die je besteld heb, moet je op 1 en een bepaalde stoel zitten. maar als iedereen voor zichzelf besteld, zit straks iedereen verspreid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 11:58

Nee dat is niet waar, de stoelen zij ongenummerd, staat op de site.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 13:50

oh, sorry, ik had gelezen dat de stoelen genummert zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:33

Luara ik heb maar eventjes op de ANWB routeplanner gekeken maar Ede ligt precies de andere kant op dan Nijmegen. Arnhem ligt meer tussen Ede en Nijmegen in. Als je nu met de trein naar Arnhem komt dan kan ik je oppikken op het CS.

Als Sanderijn en Silvia ook met mij meerijden zit ik vol want mijn mannetje wil ook graag mee. Met 5 in de auto is best te doen hoor, heb ik al vaker gedaan *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:37

Kewl.. ede-arnhem kan ik nog wel met de trein zonder verkeerd te gaan Lachen
Ik moet nog ff kijken wnat ik heb errug weinig geld en tijd op t moment. Wanneer wil je t uiterlijk weten, jip?
Lijkt me wel erg mooooooi Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:40

geen haast hoor Laura, ik ga toch dus eentje meer of minder maakt niet uit.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:37

Ik heb net aan vriendlief gevraagd:
Er zijn dat weekend net Ducati-club-races op Assen. Daar wil hij graag naar toe (en ik niet..... Schijnheilig ) Dus hij vindt het helemaaaaal niet erg als ik zondag er niet ben. Dus girls.... count me in!!!!
Lijkt me een goed plan Sanderijn dat wij met z'n tweetjes met Jippie meerijden. We zien wel. Hoe doen we dat met kaartjes bestellen, Jippie?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:06

ja goed silvia,vind jippie het ook goed?ehh ik heb wel al een kaartje besteld misschien dat jij en jippie dan samen bestellen?