Jahoeeeee, ik ben blij blij blij, mijn vakantie kan niet mee

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 20:33

Zo das duidelijk, ik ga voor 7 weken naar engeland. En daar ga ik werken als groom, wat in dit geval wil zeggen werken van 8 tot 6, mesten, borstelen, tuig schoonmaken en heeeel veel rijden, als ik de eigenaar moet geloven, oh en ze hebben een zwembad Tong uitsteken (ter ontspanning van het personeel) en we gaan groene paarden inrijden.
Kortom dit wordt een bijzonder leerzame en dus geweldige vakantie. Ik kom bij die mensen in huis, (kost en inwoning) krijg geen loon, maar wel 200,- zakgeld per week, das zat voor mij, ben allang blij, t is net ponykamp alleen nu krijg ik betaald *LOL*
Jippieeee, jongens wat ben ik gelukkig, das nou echt nog een droom van me, en nu komt ie zomaar uit *LOL*


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:50

Oh leuk zeg, van harte gefeliciteerd! En wie gaat je paardje verzorgen in die tijd? Die zal je wel gaan missen natuurlijk! Of gaat ie mee??

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 20:52

oooooooooooooh wat super joh! daar ga je echt heel veel van leren gaa je paard mee of blijft ie thuis?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 21:22

Paardje heeft ook vakantie die 7 weken, hoeft niet te werken, niet gereden, wordt af en toe geknufd en geborsteld door een medepensionklant. Verder zorgt de vaste groep voor de paarden, dus ook de meine(wat betekent eventueel veearts bellen, en 2x per dag eten) mn knollie vermaakt zich wel, de hele zomer op wei met de rest van de kudde op de 36 hectare grond, geeft ie gelijk zichzelf beweging als ie weer eens een dominant paard gaat etteren. Meenemen gaat niet, ivm quarantaine enzo, engeland is daar niet zo makkelijk in. Maar dit is ook wel mooi, kan ie wat uitgroeien, hij is per slot van rekening net drie, dus mag ie nog wel even rustig aan doen *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 21:26

LEUK!!!! Hoe ben je aan dat adres gekomen? Cool joh Cool Ikke ga naar the USA op een ponykamp werken, mijn paardje is alleen nog een prob Scheve mond\
Maar lekker he, ff naar t buitenland Lachen En nog geld verdienen ook Kwijl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 06:38

Gefeliciteerd lijkt me hardstikke leuk joh!
En voo reen paardjje van 3 is het inderdaad alleen maar goed om nog eens lekker in de wei te kunnen spelen.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 07:33

ik heb gewoon paard en werk in een zoekmachine ingevuld, en uit de lijsten met sites die allemaal vacatures hadden op de leuke gereageerd, ik mocht ook naar een heel groot bedrijf in amerika, lijkt me ook heeel cool, maar ja, aangezien mn vader de reis betaald kon ik het maar beter een beetje bescheiden houden Haha! , ach misschien neem ik wel weer contact met ze op voor de volgende vakantie, kan ik alvast gaan sparen *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie