Niet willen plassen onder het rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Niet willen plassen onder het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 16:56

Ik vind dat dus zo irri van ab. Hij weigerd gewoon om onder het rijden te plassen met gevolg dat hij heel moeilijk gaat lopenen protesteren. Dan gaat het een half uur heel goed, lekker ontspannen en dan gaat hij steeds moeizamer lopen en protesteren omdat hij moet plassen. Maar hij doet het gewoon niet zolang er iemand op z'n rug zit. Ik kan me 1 incident herrinneren, toen was ik met iemand mee op buitenrit, we waren al 3 uur onderweg (hij was eindelijk beetje rustig) en hij had al vanaf dat we bij stal weg gingen moeten plassen.. toen hield hij het dus echt niet meer uit.
Laatst bijgewerkt door missy_m op 28-06-02 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt


Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:58

vervelend is dat mischien moet je dan even afstappen als je het gevoel hebt dat hij moet plassen

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:24

ja ik denk dat je dta ook maar moet doen dan ?? zou het anders ook niet weten sterkte er mee

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life


starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:36

Mijn paard plaste ook nooit onder het rijden tot ik eens ging rijden met visje en Rocky begon te plassen. Een paar seconden begon Odessa ook Knipoog. Ze begreep precies ineens dat het mogelijk was om te plassen met een ruiter op haar rug Knipoog....

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:09

die van mij plast ook niet onder het zadel maar als ik merk dat ze echt moet dan stap ik af en doe de singel paar gaatjes losser en dan komt t meestal vanzelf wel!
Ik heb ook wel eens gehoord dat fluiten bij sommige paarden helpt Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:48

Sinds kort durft Kawa ook pas te plassen op een vreemde.
Ik stapte ook af als ik merkte dat hij moest, hij gaat dan wel met de benen uitelkaar staan, maar dat kan hij dan goed een half uur volhouden en dan gebeurde er nog niks.
UIteindelijk heeft hij het een keer gedaan, ik stond er denk ik ook al 20 min. langs, maar rijden was ook geen optie meer omdat ik hem letterlijk naar voren moest schoppen.
In het begin was de hele club aan het lachen en om mee heen aan het stappen, nou dan durft meneer echt zijn edele delen niet te tonen Haha!
Toen idereen weer ging rijden kwam er een heel zielig straaltje uit.
Ik heb hem toen enorm beloond, iedereen weer flink lachen, maar sinds dien durft hij het al wat vaker.

Trouwens dat fluiten heb ik ook in totaal uren gedaan, maar dat was niet aanstekelijk voor Kawa

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 18:54

ik zal de volgende keer kijken wat hij doet als ik ga afstappen. Het is idd erg vervelend wat lekker met de les meerijden zit er dan niet echt in. Ab gaat dan soms als we moeten halthouden ook iets met z'n benen uit elkaar staan maar verder niets.

Don't hate me cause you ain't me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, GoogleAdsense, Googlebot en 112 bezoekers