TSSK! :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

TSSK! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 13:08

GRR Toen ik op stal vertelde dat ik echt met Berdien wil gaan mennen serieus, en misschien ook ooit tweespan Cool zeiden ze dat ik dan heel snel oud zou worden als ik zo duf op zo'n karretje zou zitten TSSK!! Boos! Ze snappen daar ook helemaal niks he? Ik vind het gewoon tof! En je hoeft toch niet oud te zijn om te mennen? (oke oke de meeste die mennen zijn vrij oud al Haha! Tong uitsteken *duikt weg voor menners boven de 30*)

Nou ja zeg! oke oke ik moet even bijkomen hoor! GRR *kill kill*

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Isabeau

Berichten: 121
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:23

Haaaai!
Mennen is toch voor alle leeftijden?!! waar slaat dat nou weer op??! Boos!
Wij waren op de wedstrijd en daar was een jongetje van 3 jaar en die was samen met zijn moeder een shetje aan het mennen!!
dat was echt een lief gezicht, zo zie je maar kleine mensjes vinden het ook errug leuk! Haha! Haha!

* Kijk ik om me heen, Sta ik midden in mijn leven *

Citaat:
Robin: Ik wou alleen maar even kijken of de maan al aan was!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:42

Zou maar heeeeeel diep wegduiken als ik jou was *grinnik*.

Je moet gewoon doen wat je leuk vind hoor, doe ik ook, in het begin vroegen ze zich ook maar af wat ik met zo'n uk moest, nou lekker lol maken.
Waar je wel op kan rekenen is mensen die geen verstand van paarden hebben met commentaar, wordt zo ongeveer heel vaak voor dierenbeul uitgemaakt (hoezo zielig? Zij heeft er lol in hoor) maar daartegenover staan een heleboel leuke reacties!!!
Veel plezier met mennen.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:58

nou nou, dan zou ik ook héél oud zijn.. ik ben 14 en vind mennen ook hartstikke leuk om te doen. Gewoon doen wat je zelf wil, en niets van zulke mensen aantrekken!
Ik denk dat die mensen die dat zeggen zelf nog nooit gemend hebben.. anders denken ze er vast en zeker anders over!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:06

Ik vind dat mennen voor iedreen geschikt, mits je natuurlijk kan mennen!! Als je niet goed kan mennen neem dan iemand mee die het wel kan en jou zo kan onder steunen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 15:31

ach ja, ik ben 21 en heb een shetlander. Ik kraag vaak vreemde gezichten van "wat moet je daar nou mee??" Of "daar kan je toch niet op rijden??"
Ik heb gelukkig ontdekt dat er meer in het leven is dan (onder het zadel) rijden


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:04

Ik weet wel dat de mensport een redelijk duf imago heeft gekregen in de loop der tijd. Ook weet ik dat het mennen weer heel populair aan het worden is en zeker geen sport enkel voor de oude l*llen! Idd zoals Isabeau zegt, op de wedstrijd zaterdag was er een ini-mini-junior klasse en daar deed idd een 3-jarig jongetje aan mee (met mams op de bok). Ook deed er een 8 jarige mee, dus de mensport heeft weer toekomst!

Ik mis het rijden zelf dus ook helemaal niet! Ik heb 2 grote shetmeiden (en ik hoop na vanavond nog een shethengstje erbij......hoor ik strx!) en kan er dus niet op rijden. Maar aangespannen beleef ik misschien nog wel meer lol omdat we ook tegelijkertijd met meerdere weg kunnen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:15

Inderdaad helemaal met de rest eens.
Het heeft vele voordelen het mennen, het is inderdaad zoals buitenzorg zegt dat je er met een grote groep aan kan deelnemen....dus met medere mensen op de wagen....
Ik ben nu ook helemala in de ban van het mennen....en heb er onwijs veel zin in.......
Nou Berdientje je hebt groot gelijk dat je lekker gaat mennen met je shet.....we zullen als shet menneners wel eens laten zien dat het niet alleen maar grasmaaiers zijn maar dat je er ontzettend veel plezier mee kan hebben.
Ik vind mennen absoluut niet voor ouderen maar meot wel eerlijk zeggen dat toen Hans zijn koetsierdiploma ging halen dat er toch wel veel oudere mensen bij hem op cursus zaten.....maar zolang de jongeren worden uitgelachen om te gaan mennen dat zal het nooit verjongen......en dat is juist wel de bedoeling toch!!!!!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 16:25

Kunnen we iets doen zodat dat duffe imago verdwijnt? ben 25 en hoor het ook regelmatig!

officieel stender van het beukenpoortje!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 17:57

sjefke schreef:
Kunnen we iets doen zodat dat duffe imago verdwijnt? ben 25 en hoor het ook regelmatig!


Oke, en dan lieg ik over mijn leeftijd, wordt de gemiddelde leeftijd weer flink naar beneden gehaald!
Ik ben net 18 geworden................... Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-02 18:31

haha wie gelooft dat nou Esther!! Plinguikt heeeeeel diep weg*

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 18:44

hahaha! die mensen op stal hebben zeker nog nooit gemend? (t?)
dat dacht ik eerst ook hoor, saaaai mennen...
nou, toen hebben we Evita 2 jaar geleden voor de wagen gezet (dat kon ze al) en het was gaaaaaaaf!! Echt ik vond het in het begin nog leuker dan rijden! helaas heb ik zelf geen wagen + tuig, dus toen we haar gekocht hadden kon het niet meer...
maar ik ga af en toe nog wel eens mee met een paar vriendinnen met haar shet, is hardstikke leuk!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 19:40

Veel mensen kennen het mennen alleen via de huifkarverhuur of iets dergelijks. Een sjokkend paard dat zelf de weg kent spreekt niet echt tot de verbeelding.
Neem ze eens mee naar een samengestelde menwedstrijd of zo, en ze piepen wel anders.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 22:25

Moet je eens aan die mensen vragen of ze weleens zijn wezen kijken bij een wedstrijd? Bij een marathon of vaardigheid ofzo.
Dan zullen ze met eigen ogen zien dat er niets saais bij is en dat het mennen vol met actie zit!!

Mennen is ook nog eens moeilijker dan rijden (dressuurmatig vind ik in ieder geval) dus je kan er ook serieus mee bezig zijn.

Kan me voorstellen dat het huifkarren-idee omhoog komt, maar zelfs dat vind ik niet saai!
Met je paardje voor de wagen een beetje door de natuur wandelen EN je kan leuke mensen mee nemen die toevallig niet paard kunnen rijden.
Hardstikke handig! En superontspannend na een drukke dag werk.

(en ik ben 23!! Helemaal geen oude muts!)

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30595
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 06:39

Wij hebben de wintercompetitie dressuur gedaan. Daar deed ook alle wedstrijden een jongen mee en die was 14 of 15 jaar. Die mende met een Hackney. Ook een goed voorbeeld dat je niet persé ouder hoef te zijn.
Ik ga nu ook vaak mee met mennen met mijn kennis en vind het nu ook erg leuk. Ik heb wel een karretje en een tuig, maar karretje moet nog opgeknapt worden en mijn pony is nog niet echt beleerd. Mijn kennis beleerd hem voor de wagen, maar we hebben helaas te weinig tijd dus hij staat er niet veel voor. Toch doet hij het erg goed. Ik ben overigens 15 jaar. En vind mennen erg gaaf.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker