sneu

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-01 13:01

een collegaatje van adriaan was zwanger. Meisje is gister bevallen. Alles ging goed tot de bevalling toe. Ging iets mis (weet niet wat) en het kindje is in het bloed gestikt. Was haar 1e kindje, zelf is ze 28 ofzo.
"t is toch erg


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 13:16

Vreselijk zeg...dat is wel wat meer dan sneu! Lijkt me echt heel erg om je kind zo te verliezen, hoewel ik zelf nog niet aan kinderen moet denken.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 13:19

jeetje wat een naar bericht.

kan niet meer zeggen...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 17:26

wow oliebol wat erg.
wordt er stil van...

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 20:12

gvd dit vind ik echt onwijs minder tof.
toen ik nog op jazz zat kreeg mn leidster ook een kindje, was een paar uur voor de bevalling doodgegaan, waarschijnlijk was de navelstreng om dr nekje gekomen. Priscilla.... dit kwam gelijk weer bij me naar boven, met de hele groep hebben we zitten janken. dat is echt het ergste wat je kan overkomen als je zwanger bent.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 14:18

Vreselijk...echt waar.

Ken een vrouw die was 41 weken zwanger en de arts vond dat de baby nog wel kon blijven zitten, paar dagen later vond ze de baby zo stil, hebben ze de bevalling toch opgewekt is de placenta minder gaan werken waardoor het kindje benauwd kreeg en gestikt is...
dat is dan ook zo erg naar, vrouw is zelf werkende met baby's....meisje van 10 pond.

Ander verhaal wat gelukkig nog wel goed afliep, vrouw nam zwangerschapsverlof met 36 wk met idee lekker nog te genieten van de zwangerschap.....
ruim voor de uitgerekende datum.
Met 37 wk kreeg ze pijnen in haar buik en belde de verloskundige die zei dat dat normaal was (buik rekte op bla bla) en vond het niet nodig om naar haar te komen kijken...afijn, de pijnen werden erger en erger en op aandringen van haar man zijn ze naar eerste hulp van het ziekenhuis gegaan.

Die vrouw had zoiets, nou de verloskundige zegt dat het normaal is dus die zal het wel weten. In het ziekenhuis bleek dat de baarmoeder las was gaan laten en had die losgelaten (hing nog maar nauwelijks vast) dan waren zowel zij als het kind overleden, ze deden direct een noodoperatie zowel kind als baarmoeder verwijdert....al waarschuwden ze haar, dat ze eerst leven van de 'moeder' probeerden te redden, gelukkig is het goed afgelopen!

Moeilijk vond ik dat deze dingen gebeurden terwijl ik zwanger was van mijn 2de zoontje, is niet echt de soort verhalen die je erg gerust maken....

Groetjes,

Manon

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 17:27

bah erg als zoiets gebeurt.
Mijn tante kreeg had een redelijk goede zwangerschap, bloeddruk was iets aan de hoge kant. de bevalling ging helemaal goed alleen na de bevalling werd haar bloeddruk steeds hoger en haar arts (was in t weekend, en die arts is neef van mijn vader) vond het niet zo heel erg belangrijk en wilde niet naar het ziekenhuis komen. Ze is met spoed naar Utrecht (lag in soest dacht ik) overgeplaatst, waar zij is overleden. dat is nu bijna 11 jaar geleden. Mijn oom bleef achter met een zoontje, echt erg en alleen maar omdat de arts weekend had, brr, hoge bloeddruk zit in de familie mijn moeder heeft het bij mijn oudste broer erg gehad en bij mij een klein beetje, maar als ik zwanger ben wordt ik nauwgezxet in de gaten gehouden. Mijn oom kreeg later nog een ongeluk waardoor hij in een rolstoel terecht is gekomen. hij leeft nu echt voor zijn zoon. zo super erg dat zulke dingen juist bij een persoon voorkomen. brr

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 18:11

tja echt vreselijk.. ik had eigenlijk nog 3 broers of zussen gehad... 3 miskramen....

"Some memories are best forgotten"

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 19:40

ja mijn broertje had een tweeling moeten zijn.
En ook had ik nog een broertje of zusje moeten hebben.

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 19:41

gebeuren er toch erge dingen in de wereld. brr hoop voor niemand hier dat hem dat ooit overkomt......

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 21:02

Lijkt me zo eng om zwanger te zijn, alleen al die angst dat het mis kan gaan...
En dan die pijn bij de bevalling...brrrr....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers

cron