Maandag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 23:25

zijn wij aan de beurt komt de RVV bij ons op het bedrijft testen.
Ik weet dat er niets is maar toch ga je meteen weer in spanning zitten maandag doen ze bloedtesten en klinische keuringen...
Ik had zin om te rijden maar naar dat nieuws niet meer dus maar een poging gedaan om te longeren met dubbele longe.
Voor het eerst maar zeg dat viel niet mee.
Om de een of andere vreemde manier kwam die lijn van achterzijn kont steeds weer over z'n kont?
wel liep ie onwijs te showen was wel een heel mooi gezicht maar toch vreemd ik houd 'm best tegen van voren terwijl ik 'm dus amper van achter naar voren opdrijf zeg maar ja met m'n stem.
Nouja ik kwam half in de knup te zitten en heb het maar opgegeven hihi of ik ga het nog eens proberen met les of ik laat het lekker hangen met 1 longerlijn ging best *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 08:46

sterkte dan maandag!!! de RVV komt deze week ergens ook nog testen bij mn vz pony's werd me maandag verteld. komt wel goed joh!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 09:01

Ojee, spannend, wat is de uitslag?

PS ik heb longeren met dubbele longe opgegeven, het is echt moeilijk. Ik longeer nu met een bandages om zn kont, heeft dezelfde werking

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 09:08

echt ^%*^(&*)) zeg...ik hoop zo dat er niets zit op jullie bedrijf.

enne zei ik toch?dat het moeilijk was en dat je het echt moet leren voordat je er een beetje handigheid in krijgt?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 09:23

chips zeg! toch wel spannend natuurlijk! ik zal evengoed voor je duimen maandag!

en inderdaad bere-moeilijk, dat longeren met dubbele longe, ik kom ook sateeds in de knup, of hij hangt te los, en ligt ineens op z'n hakken......nog even oefenen dus! maar ja, rijden is toch veel leuker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 09:42

Hopelijk loopt het maandag allemaal goed af.

Over de dubbele lijn, de buitenlijn moet wel ongeveer onderaan zijn buik naar achteren onder de staart door lopen. Die lijn moet je ook een beetje contact houden, zodat ie niet te slap wordt.
Om een beetje gevoel te krijgen met je lijnen kun je de buitenlijn eerst wel even over de rug laten lopen, dat werkt wat makkelijker.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:11

Oh wat spannend. ik leef met je mee hoor. hopenlijk is de uistlag goed. Ik help je hopen het voor je.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 14:58

Ik help mee hopen! jakkes wat eng!

Valt niet mee dat longeren met dubbele lijn, dat is echt iets wat je vaak moet doen om er een beetje handig in te worden.

Ik vind het zo rottig om dan ook nog een longeerzweep vast te houden, maar zonder dat ding loopt Toon niet echt lekker door, dus ik kan echt niet zonder. Echt handig zal ik er nooit mee worden denk ik, kan namelijk mijn linkerhand niet goed gebruiken en dat is met dit soort dingen niet fijn.

Groetjes en ik duim maandag voor jullie dat het niet de dag des oordeels is....

Groetjes Mieke

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 17:29

Ik duim maandag voor jullie dat er echt niets aan de hand is...ow wat erg dat duurt nog zolang. Frusty

Longeren met dubbele longe heb ik nog nooit gedaan...lijkt mij echt onwijs moeilijk! Succes ermee!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lucia88, nafkedemi, winnetou4502, Witje2 en 89 bezoekers