wie rijdt er hier wedstrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 09:55

Pling Hoi hoi ik wilde ff vragen wie hier wedstrijden rijdt, lijkt me wel een leuk onderwerp om over te praten

doei

gr. Thessa Party!!


Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 10:21

Ikke heel soms. Party!!

Groetjes Dian

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 10:27

ik!!!
ik heb met Lucky wedstrijden gerreden en was in 3 wedstrijden met 6 winstpunten de B uit!
Ik heb nu killian en daar ga ik in Almelo (18 juni, een week)voor t eerst met hem starten.Daarna rij ik voorlopig alleen maar thuiswedstrijden want ik heb helaas geen trailer(in Almelo rij ik met iemand mee)
Ik vind wedstrijden rijden heel leuk alleen ben ik altijd wel heel zenuwachtig.
Ik hoop ooit best wel ver te komen!!
groetjes monique.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 10:31

Ik, ik ben Z1 met Jur en hoop heel misschien weer te kunnen starten deze zomer. Verder wil ik in juli mee doen aan de kampioenschappen L met een ander paard waar ik op rij en volgend jaar hopelijk met mijn jonge paard (ga ik lekker weer B starten)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 10:40

Haha! leuk!!

ik rij zelf M1 dressuur,
maar voorlopig rijd ik geen concoursen meer vanwege MKZ ik hoop dat we weer gauw mogen starten, ik hoop eind mei. Party!! Party!! Party!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 10:52

ik rij wedstrijden, maar ben een zenuwpees 1e klas Boos!! met hickory had ik van de volgens mij 5 wedstrijden 2 winstpunten.

met raldi begin ik zodra er in de buurt weer wedstrijden zijn Party!! Party!! Party!!!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 10:58

He!!!

Almelo!!! Mooi, want daar ga ik ieder jaar kijken!!! Is altijd zoooo gezellig Haha!

Misschien zie ik je daar wel

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:17

Ikke! Ik rijd ook M1 met Marillion. Ik heb er 10 maanden over gedaan en nu kan ik ook nog niet starten..snik!
27 mei heb weer concours en ga met oa Monique mee naar Almelo!!!!!

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:20

Ik ben met Pablo m1. Maar sinds ik vorig jaar zomer naar Geleen ben verhuisd heb ik niet meer gestart. Ik wil zodra ik weer vervoer heb heel erg graag weer verder.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:28

c
Laatst bijgewerkt door janna op 14-02-22 08:32, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:41

Ik ben ook m1 wat een cluppie hihi
3 wedstrijden de B uit en in 7 wedstrijden door de L heen.
en ik ben door de MKZ nog niet in de M1 gestart

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 12:59

Ik had ook zo graag willen starten met Frulana maar helaas... De startkaart ligt klaar maar heb ik nog niet kunnen gebruiken. Ik wil 9 juli gaan starten met Frulana in de L en heeeeeeeel misschien met Jur.

Met Jur rij ik nu zo'n jaar of 6 wedstrijden maar omdat ik nooit vervoer had, heb ik nooit veel gestart. Daardoor heb ik wel eens periodes van 1,5 jaar niet gestart. Dus op zich is het nog best snel gegaan. Ik had mijn allereerste wedstrijd in de B meteen 4 punten, dus bijna L in 1 keer. De tweede wedstrijd had ik er 3. Ik heb alle wedstrijden bij gehouden in de computer, aantal punten, welke jury, welke proeven, bijzonderheden, waar ik hoog voor scoorde haha Lachen Is erg leuk om terug te lezen. Mijn record was 178 punten in de L, toen was ik kringkampioen. Ach, ik ben eigenlijk best wel trots op mijn kleine Jur, we hebben alles van elkaar geleerd.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:05

Ik rijd momenteel M2 dressuur. De B en de L zijn heel hard gegaan. Ik was in 8 wedstrijden M1 startgerechtigd. Mijn record is 184 pnt in de L en 5 winstpunten op 1 dag.
In de M1 kwam ik mezelf tegen en hier heb ik dan ook wel 4 maanden overgedaan!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:09

Grappig, bij mij ging M1 ook het 'minst goed' dit duurde ook een paar maanden bij mij hahaha. Ik dacht toen dat ik vanaf daar vast zou komen te zitten maar in de M2 ging het weer heel hard! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:11

Ik rij ook M2, en ik heb juist heel lang in het L gehangen en de M1 was ik zo door....

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:49

Ik heb nu vijf wedstrijden gereden en moet nu L1 starten.
Ik lees bij meerdere dat ze na twee of drie wedstrijden de B uit waren. Zelf ben ik juist in de B gebleven omdat we allebei nog geen wedstrijdervaring hadden. Bij mijn derde wedstrijd in de B haalde ik mijn zesde winstpunt, maar ik heb er nog twee proefjes bij gereden. De laatste wedstrijden hadden we 172, 174 en 171. Niet opschepperig bedoeld, maar wel trots!
We moeten nu de B uit... maar ik ben niet bang om L te starten, want dat kan ze nu makkelijk.

En ik heb één springwedstrijd gereden, maar daar zijn we uitgebeld op de vijfde hindernis. Daar waren we toen nog niet klaar voor. (nu wel).

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:55

Ik rij ook wedstrijden, met een manegepaard.
Ik rij zelf maar 1 x in de week soms 2 x(niet meer geld en tijd)
Ik heb nu 1 wp in de B en daar ben ik onwijs blij mee. Ik al een stuk of 15 proefjes gereden, meestal rond de 150 punten...
Sjors is bijna 6 jaar en wat 'ie kent kent 'ie van mij. Niet om op te scheppen maar gewoon ben blij dat dat lukt met 1 a 2 x in de week rijden...
Het gaat het laatste half jaar hardstikke goed en ik hoop dus dat we snel weer een uitwedstrijd krijgen (weer een wp?!).
Mijn doel is dus geen Z, dat kan met mijn manegetrekpaardje ook niet denk ik Knipoog
Mijn doel is voorlopig even een winstpunt in de L.
Hieronder onderlinge wedstrijd.
Teugels op maat maken....
[img]../upload/205/wedstrijd.jpg[/img]Groetjes Petra

_________________
<FONT COLOR="purple"><FONT FACE="georgia">Yesterday is a history
Tomorrow is a mystery
Today is a gift
Thats why we call it the PRESENT!</FONT COLOR="purple"></FONT FACE="georgia">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-05-16 13:56 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjimmy op 2001-05-16 13:56 ]</font>

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:56

Ik rijd ook wedstrijden. We mogen nog maar 2 winstpunten in de Z1 en da wordt ik eruit geknikkerd. eerst na de MKZ maar weer eens gaan lessen en dan moet ik toch echt eens aan de Z2 gaan geloven. Hij doet de wissels nu thuis wel redelijk, maar op vreemd terrein heb ik het nog niet kunnen proberen en ik heb ook het keiharde Verward oordeel van mijn instructeur hierover nog niet gehoord. Pling

Navragen is beter dan afvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 13:59

Ik heb met Pablo lang in de B gereden,niet zo lang maar ik ben pas overgegaan toen het moest vanwege de punten. Eerder was hij niet aan de L toe. In de L heb ik geloof ik 2 winstpunten door gereden maar omdat ik in de L elke keer vet winst had en een prijs ben ik overgegaan.En mijn eerste m proef hadden we 1 winstpunt en een 1e plaats. Maar dat is nu das alweer een jaar geleden. Ik weet niet hoe ik nu zo presteren. In totaal heb ik 14 proeven gereden met Pablo. En dat verdeeld over 2 jaar.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 14:14

Ik ben ook in de L blijven hangen. De B was ik ook zo door en hij was toen wel klaar voor de L, maar hij mistte de wedstrijdervaring. B heb ik op eigen terrein gereden, L alleen op vreemd terrein. De eerste maanden ging hij twee proeven lopen stressen, na een tijdje verklootte ie de eerste proef en was de 2e een winstpunt. En de laatste paar keren reed ik achter in de 160. Ik ben dus benieuwd wat ie in de M1 gaat doen...hij zal eerst wel weer kijkerig zijn..zolang niet gestart!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 14:20

Hoi!
Sinds afgelopen winter heb ik een startkaart. Mijn verzorgpaard Pie werd door de eigenaresse alleen recreatief gereden, daarom vond ze het goed als ik (wel in de omgeving!) wedstrijden ging rijden. Ik helemaal blij, breekt meteen de mkz uit.
Ik heb nog wel een proefje gereden (allebei heel zenuwachtig) en geen winstpunt nog. Maar mijn streven is dus een winstpunt in de b en dan gaan springen, daar is Pie echt dol op.
Jammer genoeg hebben ze bij Pie thuis geen trailer, ik ben afhankelijk van mijn vriendin die ons brengt en begeleidt. Ik help haar ook als zij wedstrijden heeft, ze springt L met haar paard.
Vanavond heb ik weer springles, ben benieuwd hoe het gaat! Groetjes, Dorine.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 17:36

Ik rijd nog geen officiele wedstrijden.. wel eens op een manege in de B gewoon onderling.. en heb vroeger onderlingen wedstrijden in de L gereden. In Juni ga ik waarschijnlijk starten met Robin.. in de B natuurlijk Lachen Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 17:52

jeetje wat hebben sommige van jullie hoge punten gereden super joh!
Ik ben zo snel de B uitgegaan omdat ik 'vastliep' elke keer prijzen en 169 pnt in die buurt tja mijn instructeur zei dat ik er niets te zoeken had en wedstrijdervaring in de L ook wel opgedaan kon worden.
Tja daar reed ik de eerste 3 wedstrijden begin 160 en daarna ook tegen de 169.
Ik heb nu 14 wp in de L dus ben ik L2 met 4 wp of M1 die L2 oefeningen kan ie wel.
dus gaan we de M1 proberen ik verwacht zeker geen wp in het begin.
maar het is voor ons allebei een oefening.
de 1 na laatste keer dat ik L starte zaten er 15 pnt verschil tussen mij en nummer 2....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:41

hihihi, mag ik hier ook antwoorden? Ik rijd ook wedstrijden!! Hahaha, nou ja een paar in het jaar! Haha!
Ziet u, dit is Isolda, Marco mijn vriendje achterop en die ene, daar voorop de bok, dat ben ik!

[img]../upload/49/Waterbak mooi.jpg[/img]
[img]../upload/49/marathon96.jpg[/img]
Hier staat mijn papaatje achter op de plank
[img]../upload/49/waterbak96.jpg[/img]
En dit is een verdwaalde foto van een lang vergeten rijpaardrubriek....
[img]../upload/49/Ohz.jpg[/img]
[img]../upload/49/Isoldakeuring95.jpg[/img]
Wat een buik he?

_________________
Het grote aftellen is begonnen, nog 10 dagen.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jantina op 2001-05-16 19:42 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jantina op 2001-05-16 19:43 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 19:51

hier een foto van mijn paardje op een wedstrijd.. Hier was hij reserve kampioen van nederland, z-viertal!
[img]../upload/32/robin.jpg[/img]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 152 bezoekers