binnen of buiten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

binnen of buiten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 15:44

Hey,
als jullie gaan rijden, rijden jullie dan buiten of binnen (gaar alleen over de lente/zomer)? Of ligt dat aan het weer?
\
[edit nimber geen onzinnige polls op vmr[/edit]

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 17:14

we hebben zelf een gedraineerde buitenbak met verlichting, dus veel buiten!

Maar als het heel erg regent dan rijden mijn dochter en ik in de binnenbak van de club, het neemt wel meer tijd want je moet ernaar toe rijden met de trailer. maar goed, dan kun je tenminste toch rijden. maarre liever buiten hoor!!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 23:47

Altijd buiten, maar da's nogal makkelijk want we hebben geen binnenbak op stal. Voor mij is dus de keuze in de buitenbak of echt van het terrein af en dan is het toch meestal het terrein af, zeker in de zomer. In andere jaargetijden, zeker als het weer donkerder wordt, blijf ik in de bak.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 00:06

Bij stal kan ik in de wei rijden (Meestal 1 of meerdere hectares als rijbak)
Dat vind ik het fijnst. De wei voor mij alleen, alle ruimte ...
2x oer week les op de ponyclub (van april tot oktober buiten, anders binne)

's winters rij ik vaak naar de binnenbak.

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:04

Ik rij eigenlijk altijd buiten, we hebben alleen een buitenbak. Als de bak erg zwaar is, en dat is ie bijna altijd in de zomer, dan rij ik in de wei of in het bos ofzo.
In de winter rij ik ook altijd gewoon buiten maar als de bak een lange tijd nat is en blijft dan huur ik een binnenbak.
Ook rij ik met de club lessen in de winter binnen van oktober tot april.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 12:10

Ik kan alleen maar buiten rijden omdat er hier geen binnenbak is maar ik heb er geen problemen mee hoor Lachen

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 17:14

altijd buiten, alleen in de winter als het vriest huren we wel eens de binnenbak bij ons in de buurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:01

De rijhal die wij hebbe ligt heerlijk beschut onder de bomen waardoor het er altijd lekker koel is. Bij warm weer staat de buitendeur altijd open. Doordat er een goede sprenkler installatie hangt is de bodem altijd vochting genoeg.
Het buitenterrein dat we hebben wordt snel stoffig en er liggen veel stenen. In de felle zon op een open veld rijdt ook niet echtlekker. Als we volgend jaar een gedraineerde bak hebben zal ik zeker vaker buiten gaan rijden.
Wat ik wel vaak doe ik dat ik na de training nog een rondje in het bos maak. Daar is het altijd koel en heerlijk ontspannend om eventjes uit te stappen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 18:02