nieuw verzorgpaardje??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fadima
Berichten: 153
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

nieuw verzorgpaardje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-02 11:28

Nou, ik was woensdag bij een verzorgpaard wezen kijken, en die vrouw ervan is instructrice. Ik ging er even opzitten, en ben nog niet echt paarden gewent. Maar toen zei ze dat ze niet kon geloven dat ik Z had gereden en nu zelfs M rij, want mijn basis is helemaal niet goed volgens haar. ZOOOO en dat kwam even hard aan, maar heb het goed overdacht en weet eigenlijk dat dat ook wel zo is. Want ik kom nu ook maar niet verder. Ik heb mijzelf tussen lessen door zo'n verkeerde manier aangeleerd....! Ik ben wel ontzettend blij mee hoor, dat zij dat had gezegd, want heb gister al wel meteen goed geprobeerd want ze gaf me nog een adviesje.
Ik ga het denk ik ook bij haar proberen, ze geeft mij dan 3 x in de week les, en de rest rij ik dan niet. Dan denk ik dat die basis erwel weer in komt, want het paard is ontzettend leuk en lief. En goede afstamming ZeolietxZuidhorn. Dus lijkt mij echt ontzettend gaaf om daar mijn basis weer bij te leren, en dan helemaal opnieuw begin.
groetjes Mare



Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 13:18

waar ik reedt leerde je de basis juist harstikke goed. (ik werdt er wel een beetje gek van maar heb er nu wel profijt van) maar ik merk nu wel dat ik haast niks leer (aan de teugel, wijken enz.)
kan je nagaan dat manege's eigelijk best wel erug verschillen.

veel succes met je basisoefeningentjes en ik hoop dat jenu weerin Z komt!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, joyce83, pretty, Rubio, xRivaldo en 85 bezoekers