Resulaten van Equiral Blends???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Resulaten van Equiral Blends???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 21:54

Er zijn al diverse topics geweest over de nieuwe voeding van Equiral en ik heb ze via de zoekfunctie ook wel wat bekeken, maar wat ik me afvroeg is of er al mensen zijn die resultaten mee kunnen delen.
Ik ben er erg benieuwd naar. Waarom proberen iets te veranderen in het gedrag van je paard, dacht ik eerst. Maar na de hele site bekeken te hebben, is m'n interesse toch wel gewekt.
Maar toch; ergens sta ik er nog sceptisch tegenover. Zijn er dus al mensen die er iets over kunnen vertellen???

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:03

een kennis van mij is et dus gaan voeren en zoals die knol beter is geworden in een ruime maand tijd! Van een flegmatieke zeikbok tot een vrolijk fris paard die echt een stuk fijner te rijden is. Ook in de omgang is ie fijner geworden. Het is gewoon een wereld van verschil.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:05

Mijn paard doet het er goed op.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 22:20

Geven jullie dan de brok van het karakter die er in de test het beste uitkomt?
Of de basisbrok? Bill komt namelijk als 3 karakters naar voren, maar het is wel meest een houtpaard

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 23:23

Je voert altijd die basis begreep ik; dat is de Qi.
Daarnaast de blend die past bij het karakter van je paard.
Mirage was bijvoorbeeld een vuur/aarde type (vuur overheersend) maar er werd geadviseerd om dan zowel van vuur eten als van het aarde eten te voeren, dus die 0,75 kilo die je voert aan blend, om dat nog 'ns te mengen van 2 voeders.

Weet iemand wat het kost zo ongeveer per maand bij 2 kilo Qi per dag en 0,75 blend ernaast.
Die Qi kost namelijk geloof ik al 14 euro per 20 kilo!!!!
Ik heb het grofweg uitgerekend en kwam op zo'n 63 euro per maand.
Meer dan het dubbele van "gewoon" voer + muesli na het werk.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:29

De Qi idd als basis en op de site geven ze al advies over mengen etc.
Mijn paard is na het voeren, gestegen in nummer karakter dat het er uitsprong; vuur Lachen

Ze raden aan elk half jaar de test opnieuw te doen omdat paarden kunnen veranderen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 09:56

Ik ben er niet tevreden over. Ik moest Aarde en metaal voeren. Van metaal stond ze binnen notime onder de uitslag (teveel haver en graan in het voer) en van aarde werd ze alleen maar sjagarijnig want ze vond het niet te eten, ze was niet eens meer blij dat ze voer kreeg (jaj en dat voor een fjord). Ben dus weer terug naar mijn oude voer en dat bevalt nog steeds prima. Stuk goedkoper ook.
Viv

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 08:24

er zijn er toch wel meer die dit voeren???

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 09:14

Ben gisteren eens langs de stand geweest van Equiral op het Horse Event,
het is dus niet zo dat een karakterblend, de karaktereigenschappen versterkt. Een paard kan in een bepaalde levensfase meerdere karakters zijn (ala karakterblends) en dan adviseren ze ook alleen de Qi te geven.

Het bestaat ook nog dat je de karaktervragen verkeerd invult....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 07:16

orri schreef:
Ben gisteren eens langs de stand geweest van Equiral op het Horse Event,
het is dus niet zo dat een karakterblend, de karaktereigenschappen versterkt. Een paard kan in een bepaalde levensfase meerdere karakters zijn (ala karakterblends) en dan adviseren ze ook alleen de Qi te geven.

Het bestaat ook nog dat je de karaktervragen verkeerd invult....


Hihihi, ja echte verkoop praat. T ligt aan alles, behalve aan hun voer als er problemen ontstaan. Ik heb dan maar 1 tip, gewoon je oude voer of ander voer geven. Haha!
T idee is wel goed achter dat voer.
Viv