domme Joy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

domme Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 09:35

Sinds eergisteren staat Joy dus binnen.
Gisteravond kreeg ik te horen dat ze zo onrustig is geweest..uiteindelijk zijn zze erachter gekomen dat het arme schaap Haha! nog niet uitgevonden had hoe haar drinkbak werkte.
Dus ze had enorme dorst.
Voel me wel een beetje schuldig, ik heb er niet eens bij stilgestaan dat ze in haar eigen stal een automatische drinkbak heeft en hiier een lepel.
Gisteren haar meteen een SPOED cursus gegeven en ze vond het maar raar, maar volgens mij heeft ze het dor
Lekker snugger paard he? Knipoog

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:03

ohoh, dat komt mij bekend voor, gebeurde bij mij op ponykamp. Alleen dacht ik er al na een uurtje aan, en ben toen heel lang bezig geweest om het te leren, ze was er heel bamng van. Helaas nooit gelukt angst te laten overwinnen. Maar dat komt omdat Haike ooit van een bruggetje is afgevallen en sindsdien ontzettende watervrees heeft. Dus koon ik elke keer Haike buitenzetten, drinkbak vullen en Haike weer binnen halen. Das ook heel erg!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 12:12

Hahaha dat had ik pas ook! Jurga had per ongeluk in haar drinkbak gepoept. Tooen ik daar achter kwam en schoonmaakte begon ze ook heel veel te drinken. Raar paard! Ze was me ook erg dankbaar.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:17

Nou, Joy is toch wel slim hoor. Na die "spoedcursus" van jou heeft ze het meteen door.
En Jurga, hoe oud was Jurga toen ze dat deed?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 14:03

hihi dat heb je soms he.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:58

Marsje, het was een paar weken terug, Jurga is nu 11.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:04

Jurga schreef:
Hahaha dat had ik pas ook! Jurga had per ongeluk in haar drinkbak gepoept. Tooen ik daar achter kwam en schoonmaakte begon ze ook heel veel te drinken. Raar paard! Ze was me ook erg dankbaar.

zo had smiles in de voerbak geppoept, alleen werd zijn ochtendmaal eroverheengegoot Vork maar hij at het wel

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 13:27

Jurga schreef:
Hahaha dat had ik pas ook! Jurga had per ongeluk in haar drinkbak gepoept. Tooen ik daar achter kwam en schoonmaakte begon ze ook heel veel te drinken. Raar paard! Ze was me ook erg dankbaar.


komt me heel bekend voor. Deed mijn vorige verzorgpony ook altijd, meestal dan zo'n drie dagen achter elkaar dan weer een tijd niet. En dan kreeg ze die 'tik'opeens weer. Haha!